Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[3]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
zkušenost vrakoviště Lipůvka
Fórum: Obchod
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
MartiRos je teď offline  MartiRos
PříspěvekZaslal: 23.7.2015 , 20:29   Citovat  

MOJE ZKUSENOSTI S VRAKOVISTEM LIPUVKA:
Po původním majiteli auta jsem měla přidřený motor. Rozhodli jsme se proto hledat nový. Jeden takový jsme našli v Lipůvce, pán z vrakoviště mi ale nabídl jiný, který má najeto pouhých 52 tisíc km. Původně jsme měli rozpočet do 10 tisíc, tento motor byl za 7 tisíc. Vše tedy vypadalo dobře. Předem jsme byli domluveni, že se na motor přítel podívá a zkontroluje ho, což je standard - těžko někdo za takové peníze koupí zajíce v pytli od někoho neznámého. Pán z Lipůvky nás neustále ujišťoval, že je motor v pořádku a kontrola je zbytečná. My jsme se stejně rozhodli motor zkontrolovat.
Když jsme přijeli, motor byl na rudlíku pod střížkou, na štěrku a měl orezlý setrvačník (byl totiž skladován pouze pod střechou v otevřené „stodole“ jako asi všechny díly tam) a pán hrozně spěchal. Přítel se pustil do sundání víka ventilů, kontroly svíček a několikrát zkoušel točit klikovkou, což zprvu šlo, nicméně ve chvíli, kdy už jsme chtěli motor vzít a jet, se motor zasekl a nešlo dále klikovkou otočit. Byli jsme dohodnuti s Montym na výměně motoru, a proto jsme volali jemu a snažili se zjistit, kde se co mohlo zaseknout, dle Montyho to mohlo být cokoliv. Když jsme na nic nepřišli, pán přišel s nápadem, že přestřihne řemen s tím, že je tam nějaký bordel. Nutno říct, že spěchal pryč. Řemen přestřihl a klikovkou několikrát otočil, aby nám ukázal, že již všechno funguje. V řemenu jsme našli nějaký předmět (nestudovali jsme ho, ale byl vmáčknutý do řemenu mezi zuby). Spěchajícímu pánovi jsme rychle zaplatili, nechali jsme si dát účtenku s půlroční zárukou na funkčnost motoru a podmínkou výměny řemene a oleje.
Motor jsme odvezli k Montymu a Monty ho dal do auta s tím, že poté zjistil, že jsou ohnuté ventily. Nejjednodušší řešení bylo, dát ventily z původního motoru, které byly ok. Byly to náklady navíc, ale vše se zdálo být v pořádku. Motor se i po letmé kontrole Montyho zdál, že má skutečně najeto jen 52 tisíc km a tak jsme si auto vyzvedli a odjeli spokojeni.
Po zhruba 1500 najetých km jsme zjistili, že motor žere enormní množství oleje (cca 1,5 litru na tisíc km). Zkouškou jsme zjistili, že přisává olej skrze ventily.Napsali jsme tedy email do Lipůvky a přitom zjišťovali, co s tím. Vyndavat opět motor by byla určitě blbost, proto jsme se rozhodli svěřit tuhle opravu Ninjovi, který nám sundal hlavu motoru. Při demontáži mu z krytu rozvodů vypadl střep. Původně nám bylo řečeno, že motor byl z auta, které bylo pojízdné, jen poškozené tak, že se už oprava nevyplatila. Mělo jít o poškození boku auta od náklaďáku. Ale zjevně se vysypalo sklo a i kapota se musela zmáčkout tak, že se pod ní dostaly střepy (dle bordelu, který v motoru byl).
Hlavu má momentálně specializovaná firma, která ji dá dohromady (srovnání hlavy, výměna vodítek) a celá tato oprava bude stát cca 8 tisíc Kč – za práci i materiál, což už převyšuje původní cenu motoru.
Po několika dnech jsme dostali odpověď na náš email z Lipůvky, kde bylo psáno, že jsme s motorem špatně manipulovali a reklamaci zamítají. Veškerá komunikace byla od začátku útočná a dokonce nás obvinili z cíleného podvodu s tím, že jsme do motoru schválně hodili kamínek s tím, že budeme požadovat slevu, což je u motoru za tak dobrou cenu naprosto absurdní. Navíc celková oprava vyjde na více než 10 tisíc Kč. V dalším emailu nám dokonce vyhrožovali, že o nás napíšou na Honda fóru a upozorní na nás ostatní prodejce dílů, po tom, co jsme napsali, že se o svou zkušenost podělíme.
Důrazně nedoporučujeme mít s těmito pány cokoliv společného, protože pokud budete nuceni reklamovat, můžete si být jisti, že REKLAMACE BUDE VŽDY ZAMÍTNUTA (jak už i zde na foru pár lidí zjistilo!). Proto asi neměli nejmenší problém mi záruku napsat, vždy si najdou důvod reklamaci zamítnout. Nenavrhli jakékoliv řešení, jen hned útočili a uráželi.
Můj přítel je dlouholetý hondař, kterého tu zná mraky lidí už asi 10 let a za celou dobu tu nikdo nemůže rict, že by jím byl podveden. Už bral i xkrát díly v Naganu, kde jsou naprosto slušní, ochotní a při jakékoliv reklamaci nemají problém ji slušně vyřešit. Nikdy nebyl problém s čímkoliv. Kdo tedy hledáte díly, určitě můžu doporučit pana Vocáska z vrakoviště Nagano v Českém Brodě. Přítele znáte pod přezdívkou bitkar. Není problem si tu dohledat jeho příspěvky a zjistit, že se vždy snažil pomoci a ne někoho podvést. (s tímto textem mi samozřejmě pomáhal)
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4  
1978 je teď offline  1978
1 háčko
PříspěvekZaslal: 23.7.2015 , 20:59   Citovat  

ze to tam pored nekdo potrebuje zkouset ja uz bych si tam nevzal ani plastovou krytku a to nepocitam ze ceny tam maji totalne mimo misu
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 203  
MartiRos je teď offline  MartiRos
PříspěvekZaslal: 24.7.2015 , 12:01   Citovat  

Kdybych našla na netu víc recenzí na tenhle vrakáč, asi bych tam nešla Smutný Ale našla jsem jen info o tom, že když posílají poštou, je to naprd. Takže jsem to chápala tak, že je problém spíš v tomhle...no co se dá dělat. Nezruinovalo mě to, ale zase vyhráli.... doufám, že se díky mě aspoň někdo ponaučí a dá si na tyhle pány bacha. Nejlíp o nich vážně nic nekupovat...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4  
krtekm je teď offline  krtekm
3 háčka
PříspěvekZaslal: 24.7.2015 , 12:21   Citovat  

Samozrejmne je mi lito co se ti stalo... Neznam vubec dataily atd. Sam za sebe ale musim rict ze jsem kupoval veci na uz asi tri auta a nikdy nebyl probelm za celou tu dobu. I v pripade reklamaci jsme si vzdy dokazali domluvit a poresit vymenu za jiny dil. Nakupoval bych tam klidne zas. Ale na druhou stranu byly to opravdu jen prkotiny oproti motoru. Skoda no... Je to pech ze se takove veci stavaji!

Co se ceny tyka, toto bych vubec nekomentoval. Kdyz nechces kupovat, nikdo te nenuti. Je to jak v obchode... Je to drahe a nelibi se ti to, tak to proste nekoupis a poohlednes se jinde.

Kazdopadne preju at se to vyresi OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1433 2008 Accord  
Mapone je teď offline  Mapone
1 háčko
PříspěvekZaslal: 24.7.2015 , 15:46   Citovat  

Chodím sem na fórum už celkem dlouho, jsem moc rád, když si mě lidé moc nespojují s Vrakovištěm Lipůvka, jelikož to má svoje výhody. Můžu se třeba klidně potkat s uživatelem 1978 osobně, pokecat si s ním, kouknout na jeho už prodané C4G koupit od něho kola SPARCO a z úsměvem na tváři si za nějaký čas přečíst že by si ode mě nic nekoupil ani krytku. Jinak díky ti za kola, jsou výborná OK
Jednu věc ale na této práci nemám rád, a to jsou pomlouvační lidé. Jednostranně se dívající hejteři, kteří absolutně nepřipouští že by byla chyba někde jinde, ale hlavně že na fóru si dokáží svojí pravdu poupravit a obhájit. Takových lidí já se bojím... pomlouvačů. Pravda se dá lehce otočit v lež, ale opačně už je to horší.
MartiRos sice koupila motor, který je teď poškozený. Napsala k tomu slušný příběh, ale já na něho prostě musím reagovat...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 433 2002 Jazz  
Mapone je teď offline  Mapone
1 háčko
PříspěvekZaslal: 24.7.2015 , 15:57   Citovat  

Vážená Slečno Rosenkrancová,
Děkuji Vám tímto za špatnou reklamu, bo špatná reklama, taky reklama.
Ale rád bych si to tu projel ještě jednou a z mé strany pohledu.
Několikrát píšete, že Pán strašně spěchal. Nezapomeňte též dodat, že jste přijeli v sobotu, kdy je normálně zavřeno, a sraz měl být po desáté jelikož na dvanáctou měl prodávající už někde být. Vy jste s přítelem nedorazily na domluvený čas, ale hodně k jedenácté, což vzhledem k tomu, že i přes telefon Vás upozorňoval, že ve dvanáct musí už někde být, nebylo moc fér.
Ale k tomu nešťastnému motoru. Vůz naskladněn 15.1.2013 odřený levý bok, pojízdný. tudy odkaz
Vůz nebyl poškozen čelně, chladiče plné, olej v normě. Několikrát byl nastartovaný, popojíždělo se s ním po pozemku, na zvedák. Majitel s ním jezdil až do havárie bez problémů, bez ohlých ventilů a spotřeby oleje. Takže byl odzkoušený. Bezproblémový.
Motor se vyndal z auta ven a uskladnil. Bohužel nemáme otevřenou stodolu, ani takovou neznám.
Motory se skladují v suchu v zastřešeném skladu. Setrvačník může být orezlý, jelikož je to surové železo, a prostě rezne.
Když jste přijeli, byl motor už nachystaný na odvoz na rudlíku pod stříškou, na štěrkovém podloží, a to protože celý areál je na štěrkovém podloží. Ale to s tím nemá co dělat, až zde podle mě vznikl celý problém: rozhodli jste se ho zkontrolovat. Hloupost byla taková, že Váš přítel zůstal na několik chvil s motorem o samotě, jelikož byla ještě celkem zima a nikdo s ním nechtěl stát venku a mrznout.
Sundal svíčky, víko ventilů, vrchní kryt rozvodů a s motorem začal točit. Otočil s ním nesčetněkrát, jelikož zvládl zkontrolovat vůle na všech 16 ventilech. Motor se bez problémů točil celou dobu.
Pravda je, že se po nějaké době motor zasekl, ale Váš přítel s ním zkoušel točit dále, na obě strany a docela bez citu a i přes jasný odpor ho protáčel. Nějakou dobu ještě šel i o kousek zpět, ale pak se zastavil úplně. Hláška přítele že když se motor už netočí, tak by měla být nějaká sleva, byla poslední kapkou.
Po této hodinové akci jste byly vyzváni/poprošení abyste si sbalili vaše nářadí a odjeli pryč, jelikož celé toto přineslo jen více jak hodinovou ztrátu času a zaseklý motor. Plán byl takový dát motor po víkendu zpět do pořádku a uskladnit. Jelikož jste motor stále chtěli, bylo posvíceno do spodního krytu rozvodů, kde byl jasně viditelný kus něčeho vmáčknutého do řemene a ozubeného kola. Což už logicky musela být velká síla, aby se to až tak vmáčklo. Po vašem odsouhlasení byl tedy řemen přeříznut a o půl otáčky couvnut zpět, ale určitě né tak moc, a takovou silou aby se ohly ventily. Načež z řemenu vypadl rozdrcený vymezovací váleček krytu rozvodu. Podotýkám, že až do přeříznutí řemene a otočení zpět, celou dobu s motorem operoval jen a pouze Váš přítel, který si ho sám rozebral a jak se zjistilo příliš pozdě, s tímto druhem prací nemá moc zkušeností.
Až po tomto byl motor tedy naložen a odvezen. Neptám se na nic, každý ať si udělá obrázek sám.

Jen tak pro zajímavost přidávám obrázek uskladnění motorů, které jsou v suchu na betonovém podloží.
A na druhém tu otevřenou stodolu kde jsou tedy všechny díly..


DSC_0099.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSC_0099.jpg, 614.1 kB

DSC_0102.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSC_0102.jpg, 542.13 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 433 2002 Jazz  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 24.7.2015 , 16:14   Citovat  

Poměrně zajímavé čtení, když je pohled doplněn i o stanovisko druhé strany.
Nebyl jsem tam, nesoudím, Maponeho znám přes klub a přes šatla. S jeho vrakovištěm mám jedinou zkušenost, Dudla sháněl větší brzdy na céro, zavolal jsem Maponemu, ten řekl, že brzdy mají, vyřkl podle mě nádhernou cenu, já to odtlumočil Dudlovi a pokud vím, během pár dní mu brzdy přišly. Čili naprostá spokojenost.
A vlastně ještě jedna zkušenost, kdy likvidovali haldu zrcátek a světel pro staré hondy a Mapone mi je nabídl s tím, že by je jinak vyhodili. Dj Bobr se ujal odvozu a já mám doma haldu krámů Úsměv
Takže taky naprostá spokojenost.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13606 1990 Civic VTEC  
alvi je teď offline  alvi
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 24.7.2015 , 21:39   Citovat  

naprosty souhlas s "Minor" prvni vetou .
Vyjadreni obou stran je vzdy nezbytne a potrebne k individuelnimu dotvoreni-si
"jakehos-takehos" obrazu o cele akci .
I kdyz jsem tam nikdy nic nekupoval , podle meho (zcela vlastniho !) soudu davam palec vzhuru pro "Mapone" .
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 270 2006 Accord  
Johny je teď offline  Johny
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 24.7.2015 , 22:35   Citovat  

Taky se přidám - v Lipůvce jsem kupoval poloosu na US A5G a taky přední nárazník. Poloosa z konkretního auta nebyla na skladě a po přeměření několika dalších jsme jednu vybrali.

Po zjištění, že je jiná následovalo bezproblémové vrácení dílu o několik týdnů později - neměl jsem cestu kolem.

Tolik moje zkušenost.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1019 1995 Accord Coupe  
the.Doctor je teď offline  the.Doctor
1 háčko
PříspěvekZaslal: 25.7.2015 , 9:24   Citovat  

Naprostý souhlas s Krtekm.
Proboha, je to vrakoviště, takže lidi jsou to použitý věci...nikdo Vás nenutí tam nic kupovat, stejně tak si nový díly můžete objednat v Hondě se zárukou.

S Maponem jsem měl tu čest už pár obchodů uskutečnit a nikdy nebyl žádný problém. Pokud se jedná o reklamace, vždy mi vyšel na 100% vstříc. přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 236 1994 CR-X DelSol  
1978 je teď offline  1978
1 háčko
PříspěvekZaslal: 25.7.2015 , 11:52   Citovat  

Mapone napsal:
Chodím sem na fórum už celkem dlouho, jsem moc rád, když si mě lidé moc nespojují s Vrakovištěm Lipůvka, jelikož to má svoje výhody. Můžu se třeba klidně potkat s uživatelem 1978 osobně, pokecat si s ním, kouknout na jeho už prodané C4G koupit od něho kola SPARCO a z úsměvem na tváři si za nějaký čas přečíst že by si ode mě nic nekoupil ani krytku. Jinak díky ti za kola, jsou výborná OK
Jednu věc ale na této práci nemám rád, a to jsou pomlouvační lidé. Jednostranně se dívající hejteři, kteří absolutně nepřipouští že by byla chyba někde jinde, ale hlavně že na fóru si dokáží svojí pravdu poupravit a obhájit. Takových lidí já se bojím... pomlouvačů. Pravda se dá lehce otočit v lež, ale opačně už je to horší.
MartiRos sice koupila motor, který je teď poškozený. Napsala k tomu slušný příběh, ale já na něho prostě musím reagovat...


jsem rad ze kola slouzi a jinak vrakac lipuvka mam spatnou zkusenost no 2x a co se tyka ceny tak byla domluva naka po telefonu a pak po prijezdu realita jina ale tebe si nepamatuju mluvil sem z nejakym starsim panem uz je to dyl tak sem si rypnul na druhou stranu s tebou osobne bych se urcite domluvil je to o lidech
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 203  
Bullseye je teď offline  Bullseye
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 25.7.2015 , 12:41  Naposledy upravil Bullseye dne 25.7.2015 , 22:02, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Navzdory faktu, že ani jednu ze stran osobně neznám, tak vzhledem ktomu, že mám už za sebou pár nákupů a prodejů motorů ktomu mám co říct.
Koupě ojetého motoru je vždy tak trochu loterie. Výhodou je, že se motor odebíral na vrakovišti a to poskytlo záruku na funkčnost, ne však pojistku na blbost. Kontrola motoru určitě jo, ale s rozumem. Pokud by se motor jen protočil a ne odstrojoval, pak by tam nemuselo nic zapadnout. Kde se tam vzali střepy mi taky hlava nebere když jsou rozvody zakrytované. Nevěřím, že by se ventily ohly pouhou manipulací zvenčí. Dost možná bude mít svůj podíl i mechanik.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 798  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 25.7.2015 , 12:54   Citovat  

S tím střepem to moc nechápu. Zakrytované rozvody, auto z fotek bourané tak, že si neumím představit, jak by se sklo ze dveří dostalo vůbec pod kapotu. Poté Bitkařovo odkrytování a průšvih s vymezovacím válečkem. Přeříznut rozvoďák. Motor u Montyho, kde bezpochyby musel dát nový řemen. Domnívám se, že musel tedy sundat i spodní kryt. Výměna ventilů, takže hlava dolů. Opětné složení. Najeto pak 1500 km. Poté po další demontáži nalezen střep.
Nevím, no, ale to tam teda vydržel bez povšimnutí hodně dlouho, pokud by se tam dostal při havárce.
Druhá otázka je, zda mohl něco poničit.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13606 1990 Civic VTEC  
Mapone je teď offline  Mapone
1 háčko
PříspěvekZaslal: 25.7.2015 , 17:03  Naposledy upravil Mapone dne 25.7.2015 , 18:21, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Já nechápu vícero věcí.
Kde se vzal po druhé demontáži rozvodů v motoru střep netuším, ale i kdyby tam byl, určitě by neohnul ventily, maximálně by zničil rozvodový řemen.
-
Proč tu píšete toto: Obvinili nás, že jsme do motoru schválně hodili kamínek s tím, že budeme požadovat slevu, což je u motoru za tak dobrou cenu naprosto absurdní´´ Tak proč jste se na tu slevu tedy fakticky zeptali?
-
Kdyby byly ohlé ventily už v autě před rozborkou, tak by se to asi nějak projevilo. Pootevřený výfukový nebo sací ventil se dá na nastartovaném motoru dobře poznat.
-
Když jste dělali test vůlí ventilů, tak už i tam by se problém dal naměřit. Ohlý ventil = nedovřený = veliká vůle. Ale vše bylo Vámi změřeno a nic.
-
Proč když koupíte motor za 7tisíc a doma přijdete na to že má ohlé ventily, tak nezavoláte hned? Nesnažíte se motor vrátit, sjednat nápravu. Pouze až po půl roce, kdy za chvíli končí záruka najednou pošlete email, co všechno motoru není a chcete vrátit půl částky za motor?
-
Věřím Montymu, že když říká že tam našel ohnuté ventily, tak tam byly. Věřím Ninjovy, že má teď s motorem spoustu práce a dává ho dohromady. Ale taky nejsem vůl, a vím že auto jezdilo a vím jak.
-
Je mi jasné že každý vidí situaci ze svojí strany jinak, ale pravda je taková že ještě po přeříznutí řemene, když byla slečna platit v kanceláři, zůstal Bitkar znovu sám s motorem, a už se nedozvím jestli s ním náhodou nezkoušel točit ještě jednou i s přestřihnutým řemenem.
-
Nevím, nevím. Ale jsem poučen. Minulý týden si přijeli dva solidní pánové pro motor do CR-V. Vše jim bylo nahlášeno předem po telefonu, nájezd 170tisíc, stav....
Po příjezdu nastoupily s tím, že si z motoru sundají ventilové víko a když to bude dobré, tak vanu a ložiskovou klec. Nevěřícně jsem na ně koukal a zeptal se upřímně:
Když vás nechám sundat si ventilové víko a vy tam uvidíte to co tam uvidíte, budete vůbec vědět co tam vlastě vidíte? Podívali se na sebe a začali se smát s odpovědí: No vlastně nevíme, my děláme do reklamy, ale máme instrukce od kamaráda mechanika, jak by to asi mělo vypadat. Víko si sundali, řekli že je to tam čistší něž v jeho motoru a vzali si ho.
Klec jsem jim sundávat nedovolil.
Tím chci jen říct, že každý chce lézt do motorů a pomalu ani neví co tam má být a jak se k tomu chovat...
-
Je mi jasné že za těch asi 15let provozu se nasbíralo i spoustu nespokojených zákazníků. Buď s cenou, nebo kvalitou, nebo jednáním. Ale nedá se vyhovět každému.
Pokud je reklamace oprávněná a rozumná, tak se řeší. Pokud to je podezdřelé, nebo neoprávněné tak ne.
Rozpáskované poloosy, evidentně rozdělané rozdělovače nebo jednotky, poškozené věci nebereme.
-
Tento měsíc jsem taktéž řešil reklamaci, pán měl na CR-V špatné ložisko, nové bylo drahé, chtěl ušetřit.
Koupil si tedy celou druhou polonápravu. Za dva měsíce volá že ložisko znovu hučí. Poslal tedy polonápravu zpět a poslala se mu další. Reklamace řešíme, a né že né. Chápeš!
-
Ohledně dvojí ceny. Jsme tam dva, to znamená dva telefony. Dost často se stává, že zákazník zavolá a dozví se po telefonu nějakou cenu. Ale dlouho se nic neděje a po dvou měsících se zákazník objeví na místě, že tu má to a to domluvené. Jenže jestli je tam zrovna kolega, který neví že zákazník mluvil semnou, a má to domluvené dva měsíce zpět za tolik a tolik, tak prostě řekne jinou cenu. Může to být také tím, že ten díl se už mezitím prodal, a aktuálně je na skladě jiný, v jiném stavu.
-
Takže volat na jedno číslo! Pokud se teda pro věc jede, raději zavolat předtím ještě jednou a na to samé číslo, potvrdit si cenu a dostupnost a pak vyrazit. A nemůže se stát že na místě bude cena jiná OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 433 2002 Jazz  
RASTA je teď online  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 25.7.2015 , 17:22   Citovat  

dle mého je vše o lidech, o domluvě a o komunikaci je to dobrý
a kupovat motor je vždycky tak trochu risk..

když jsem kupoval motor, zběžně se prohlédl, vše ok
běhěm 350km se objevil problém, teprv se sundalo víko a vana, problém se odhalil
motor jsem vrátil, dostal zpět peníze a bylo Úsměv
ale...celou dobu jsem komunikoval s prodávajícím a danou věc s ním řešil hned od začátku je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3983 1990 CR-X  
MartiRos je teď offline  MartiRos
PříspěvekZaslal: 25.7.2015 , 23:21   Citovat  

bitkar pise:
tady se resi kraviny. Reknu to takle - co se tam stalo bylo nemily z obou stran. O tom zadna. Bordel se dostal pres kryty rozvodu nevim jak, ale nekde tam byl sprajclej v krytech a pak spadl do remene. To byla situace, kterou ja jsem neovlivnil a nezpusobil, ale tim to vse zaclo. Slo asi i sundat kryty, ale rozhodnuti z casovych duvodu padlo na prestrizeni remene. Osobne bych si taky netip, ze se muzou takle ohnout ventily u tohohle motoru.
Tady se zastavim nad jednou veci, co mi neni jasna - ten predmet v remenu - my totiz nevideli co to je. Nevideli jsme tam skrz kryty a remen vubec. To, ze je v remenu bordel, co ho zasek o remenici u kliky, jsme zjistili az po prestrizei - to uz tam slo lip posvitit a bylo tam NECO sotva videt (ale ne uz co). Moc mi neni jasny jaktoze vi Mapone co to bylo takle presne, ja to nevim doted vlastne, uz jsem se po tom nepidil. Nekdo si tu trosku dokresluje pribeh (nerikam, ze mapone, ono je to taky o tom, jak mu to prevypravel kolega).
Co ale bylo na nasi zkusenosti dulezity je pristup. Jejich reakce byla vse jen ne slusna a konstruktivni. Nenavrhli zadny reseni. Hned nas urazeli a utocili. A to, ze nas primo obvinili z planovanyho podvodu uz mi prijde dost ujety! Stacilo navrhnou tisicovku zpet, novou hlavu, nebo jinou hlavu se slevou, cokoliv... Ale oni nas totalne vyfakovali. Tohle fakt neni normalni chovani k zakaznikovi. To nas na tom vyprudilo nejvic. Nejsme zadny podvodnici a defakto ani ja je neobvinoval, ze by tam ten "kaminek" hodil nekdo z nich schvalne.

Posledni prispevek maponeho uplne nechapu - jaky nastartovany motor? Motor byl u montyho a ten ty ohnuty ventily zjistil jeste nez ten motor nastartoval, rozhodne jsme to nezjistili doma apod. Motor bezel pri predani pravidelne a tise, bez zvuku. Ventliy jsme nemerili pri tom zaseknuti... jen jsme pri konzultaci s montym po telefonu spekulovali, kde se co mohlo zaseknout, protoze jsme se bali, ze neco vevnitr. Jen jsem sahal, ktery ventil je v danou uvrat volny.
Loterie to samozrejme byla a riziko (proc se nezeptat na slevu, kterou jsem uz pak nechtel) se v tu chvili zvetsilo nasobne. Po te, co jsme zjistii, ze to je jen neco sprajcly v remenu, jsme meli vcelku radost a za motor zaplatili puvodni castku a oddechli si, ze je ok. Precijen jsme jeli 200 km a opravdu odpoved typu, ze si to tam nechaj, vyndaj "kaminek" a daj opet k prodeji nebylo neco co bysme chteli. Motor byl jinak pekny a jet tam znovu za tyden 400 km uz fakt ne. Tak jsme to riskli, s tim, ze to krom toho predmetu v remenu nic nebude.

Proste jejich pristup je to co tady resim. Samozrejme, ze musi byt za ty leta lidi, ktery neco koupili a problem nemeli. Taky je neco jinyho, kdyz nekdo meni jednoduchou vec, ktera nepasuje za jinou apod. Nebo nekdo na HC znamy vs neznama holka. Nerikam, ze u nich je jen 100% vseho spatne. Ale to jejich chovani normalni teda opravdu neni. Nam neslo o nic jinyho nez prijet, zkouknout motor jak to jde (koupe je vzdy riziko) a odjet. Oni nam jeste pak vynadaji, ze nekoupime zajice v pytli a motor nezkouknem. Celou dobu nas od kontroly odrazovali, coz nam i prislo dost divny a tim spis jsme ho chteli zkouknout co nejvic.

No nic, kazdy at si to prebere, nehodlam tu zas delat flejmy a rozvijet debaty. Ja tu napsal, oni napsali. My si motor opravime a snad bude konecne jezdit dlouha leta. sice misto 10tis za 25, ale to je zivot.
-bitkar
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4  
JARYN je teď offline  JARYN
1 háčko
PříspěvekZaslal: 2.8.2015 , 17:53   Citovat  

Jestli můžu svou troškou do mlýna, tak za sebe a za otce můžu napsat, že kdykoliv jsme na vrakáči v Lipůvce něco potřebovali - a nebylo toho málo, bo tátovýho Civica "nakulmoval" na levej předek blbec s favoritem, když v zatáčce usnul a jel ji rovně - tak vždycky solidní jednání a když náhodou něco "nesedělo", tak nebyl problém s výměnou....
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 280  
Prelude 90 je teď offline  Prelude 90
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 4.8.2015 , 23:40   Citovat  

MartiRos napsal:
MOJE ZKUSENOSTI S VRAKOVISTEM LIPUVKA:
Po původním majiteli auta jsem měla přidřený motor. Rozhodli jsme se proto hledat nový. Jeden takový jsme našli v Lipůvce, pán z vrakoviště mi ale nabídl jiný, který má najeto pouhých 52 tisíc km. Původně jsme měli rozpočet do 10 tisíc, tento motor byl za 7 tisíc. Vše tedy vypadalo dobře. Předem jsme byli domluveni, že se na motor přítel podívá a zkontroluje ho, což je standard - těžko někdo za takové peníze koupí zajíce v pytli od někoho neznámého. Pán z Lipůvky nás neustále ujišťoval, že je motor v pořádku a kontrola je zbytečná. My jsme se stejně rozhodli motor zkontrolovat.
Když jsme přijeli, motor byl na rudlíku pod střížkou, na štěrku a měl orezlý setrvačník (byl totiž skladován pouze pod střechou v otevřené „stodole“ jako asi všechny díly tam) a pán hrozně spěchal. Přítel se pustil do sundání víka ventilů, kontroly svíček a několikrát zkoušel točit klikovkou, což zprvu šlo, nicméně ve chvíli, kdy už jsme chtěli motor vzít a jet, se motor zasekl a nešlo dále klikovkou otočit. Byli jsme dohodnuti s Montym na výměně motoru, a proto jsme volali jemu a snažili se zjistit, kde se co mohlo zaseknout, dle Montyho to mohlo být cokoliv. Když jsme na nic nepřišli, pán přišel s nápadem, že přestřihne řemen s tím, že je tam nějaký bordel. Nutno říct, že spěchal pryč. Řemen přestřihl a klikovkou několikrát otočil, aby nám ukázal, že již všechno funguje. V řemenu jsme našli nějaký předmět (nestudovali jsme ho, ale byl vmáčknutý do řemenu mezi zuby). Spěchajícímu pánovi jsme rychle zaplatili, nechali jsme si dát účtenku s půlroční zárukou na funkčnost motoru a podmínkou výměny řemene a oleje.
Motor jsme odvezli k Montymu a Monty ho dal do auta s tím, že poté zjistil, že jsou ohnuté ventily. Nejjednodušší řešení bylo, dát ventily z původního motoru, které byly ok. Byly to náklady navíc, ale vše se zdálo být v pořádku. Motor se i po letmé kontrole Montyho zdál, že má skutečně najeto jen 52 tisíc km a tak jsme si auto vyzvedli a odjeli spokojeni.
Po zhruba 1500 najetých km jsme zjistili, že motor žere enormní množství oleje (cca 1,5 litru na tisíc km). Zkouškou jsme zjistili, že přisává olej skrze ventily.Napsali jsme tedy email do Lipůvky a přitom zjišťovali, co s tím. Vyndavat opět motor by byla určitě blbost, proto jsme se rozhodli svěřit tuhle opravu Ninjovi, který nám sundal hlavu motoru. Při demontáži mu z krytu rozvodů vypadl střep. Původně nám bylo řečeno, že motor byl z auta, které bylo pojízdné, jen poškozené tak, že se už oprava nevyplatila. Mělo jít o poškození boku auta od náklaďáku. Ale zjevně se vysypalo sklo a i kapota se musela zmáčkout tak, že se pod ní dostaly střepy (dle bordelu, který v motoru byl).
Hlavu má momentálně specializovaná firma, která ji dá dohromady (srovnání hlavy, výměna vodítek) a celá tato oprava bude stát cca 8 tisíc Kč – za práci i materiál, což už převyšuje původní cenu motoru.
Po několika dnech jsme dostali odpověď na náš email z Lipůvky, kde bylo psáno, že jsme s motorem špatně manipulovali a reklamaci zamítají. Veškerá komunikace byla od začátku útočná a dokonce nás obvinili z cíleného podvodu s tím, že jsme do motoru schválně hodili kamínek s tím, že budeme požadovat slevu, což je u motoru za tak dobrou cenu naprosto absurdní. Navíc celková oprava vyjde na více než 10 tisíc Kč. V dalším emailu nám dokonce vyhrožovali, že o nás napíšou na Honda fóru a upozorní na nás ostatní prodejce dílů, po tom, co jsme napsali, že se o svou zkušenost podělíme.
Důrazně nedoporučujeme mít s těmito pány cokoliv společného, protože pokud budete nuceni reklamovat, můžete si být jisti, že REKLAMACE BUDE VŽDY ZAMÍTNUTA (jak už i zde na foru pár lidí zjistilo!). Proto asi neměli nejmenší problém mi záruku napsat, vždy si najdou důvod reklamaci zamítnout. Nenavrhli jakékoliv řešení, jen hned útočili a uráželi.
Můj přítel je dlouholetý hondař, kterého tu zná mraky lidí už asi 10 let a za celou dobu tu nikdo nemůže rict, že by jím byl podveden. Už bral i xkrát díly v Naganu, kde jsou naprosto slušní, ochotní a při jakékoliv reklamaci nemají problém ji slušně vyřešit. Nikdy nebyl problém s čímkoliv. Kdo tedy hledáte díly, určitě můžu doporučit pana Vocáska z vrakoviště Nagano v Českém Brodě. Přítele znáte pod přezdívkou bitkar. Není problem si tu dohledat jeho příspěvky a zjistit, že se vždy snažil pomoci a ne někoho podvést. (s tímto textem mi samozřejmě pomáhal)
jak může 10ti letý Hondař koupit motor na rudlu ktery neslyšel nastartovanej ??? KO ja tam byl a budu vždycky brát jen tam za me OK jak cena,dohoda a slovo vždy v pořádku...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 210  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
zkušenost vrakoviště Lipůvka
Fórum: Obchod
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1106s ][ Dotazy: 105 (0.0172s) ][ GZIP on - Debug on ]