Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Lukas28: Civic 5G coupe Benešina Type R
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
Lukas28 je teď offline  Lukas28
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 17.12.2018 , 23:54  Naposledy upravil Lukas28 dne 25.3.2019 , 17:25, celkově upraveno 4 krát. Citovat  

Pelešina je mrtvá, ať žije Benešina:jupi:




Více info v tomto týdnu VTEC





   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3484 1999 Integra Type-R  
Lukas28 je teď offline  Lukas28
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 23.12.2018 , 23:24   Citovat  

Vše z motoráku jsem dneska vymontoval. Ve středu mě čeká broušení a čištění než se motorák nalakuje opět do černé.

   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3484 1999 Integra Type-R  
Radek_KA7 je teď offline  Radek_KA7
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 24.12.2018 , 11:24   Citovat  

hodně štěstí v projektu přeju Úsměv

PS: černá perla už tu byla né? Úsměv prelude se sekvencí co si pamatuju

Lukáš: díky. Tenkrát Renova, "Black pearl" co měla cca 270koní a jezdila sprinty VTEC . Černá Perla, protože už mám bílou na srazy a Černá je tedy na špinavou práci kouř
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 982 2011 Accord  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 25.12.2018 , 11:57   Citovat  

Ahoj Kemo,
twle, tak opět nečekaně vítej v showroomu, nechť se Ti podaří, co si přeješ a zamaneš a doufám, že příští rok budu mít tu čest na C5G méétinku ji přeparkovat ... Úsměv


Lukáš: Majku, na sraz určo dorazím a už dříve na honday přátele [/b]
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17526 1992 Civic VTEC  
Lukas28 je teď offline  Lukas28
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 29.12.2018 , 21:11   Citovat  

Včera jsem chvilku dělal na autě, kdy se očistil motorák, protože vytekla baterka tak část chytila lišku. Zatím první vrstva alkytonu, stříkáno štětečkem Úsměv

Zbývá přivařit přední čelo, upravit držáky na velký chladič z ITRka a můžu swapovat Je to tam.






a vyměnil se gulák. Gulák jsem po roce vytáhnul z mrazáku, těhlici nahřál a stačilo jen lehce doklepnout (díky Becky přátele ) . Až najdu druhý vyměním i druhou stranu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3484 1999 Integra Type-R  
Lukas28 je teď offline  Lukas28
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 31.12.2018 , 20:57   Citovat  

Zadní náprava je na autě. Bohužel se utrhnula matka na sbíhavosti vlevo, takže si flexou pro ní dojdu a zachovám otvor, aby se dalo štelovat pomocí dvou očko plochých klíčů než se předělá celá náprava na unibal a ramínka sbíhavosti se úplně vynechají.




R16 Rota Slipstream lezou ven jak je náprava z ITRka širší



R15 origo DC2 jsou na tom lépe a stačí lemy trošku vytáhnout.


Zítra pokračuji
- s úpravou chladičovky na větší chladič a znovu se motorák nastříká barvou
- zadní lanovody a hadice
- palubka s elektrikou

EDIT: nepokračuji, rýmička...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3484 1999 Integra Type-R  
Lukas28 je teď offline  Lukas28
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 31.1.2019 , 22:52   Citovat  

Pokračoval jsem s motorem, kde jsem se snažil najít zapadnutý šroubek do do rozvodů. Bohužel nenalezen, takže sundám řemenici pro jistotu a alespon umyju motor od vazelíny z poloos.



Po sportování 70mm klapky na sání jsem vyměnil ještě těsnění pod manifoldem za termo. Snad se nevymačká a nebude foukat... ještě odpojím výhřev klapky





Fotka zkresluje, díra se nezužuje.






Dorazil i olej do špajzky. Každý rok nový olej za 3tis, nevýhoda lameláku s 66% svornosti, ale raději tohle než jej zničit VTEC



a sehnal jsem si nová kolečka pod rám na auto, snad už udrží kastly na nápravách


o víkendu si jedu pro montovatelný rám, protože tento rok chci vyzkoušet vrchy/okruhy, zda mě dané závody budou bavit to mi hlava nebere
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3484 1999 Integra Type-R  
civicblack je teď offline  civicblack
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 1.2.2019 , 19:49   Citovat  

pořád dílna v úštěku? že bych se přijel jen tak na kukajdu Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1015  
Lukas28 je teď offline  Lukas28
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 2.2.2019 , 23:13   Citovat  

civicblack napsal:
pořád dílna v úštěku? že bych se přijel jen tak na kukajdu Úsměv


Stále, ale teď v zimě velmi málo Úsměv

Dovezl jsem si rám Sparco do 5g Hb, ale vyměním propojovací trubky za delší, takže jej prodloužím a půjde dát i do coupe. Stejně tak i nohy, které prodloužím jinou chrommolybdenovou trubkou, kde na koncích budou plechy prošroubované skrz karoserii.

S tímto rámem bych měl být připuštěn do triola cupu (vrchy) a Carbonie (okruhy). Pokud mě to bude bavit rám prodám a auto se vyrámuje dle přílohy "J"







horní konec je nasouvací trubka, kterou vyměním za delší.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3484 1999 Integra Type-R  
Lukas28 je teď offline  Lukas28
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 19.2.2019 , 19:25   Citovat  

V neděli dorazil Becky a Lejčina, tak se pokračovalo s Pelechem. Díky kluci i za díly, za půjčení origo kapoty, za výměnu blatníků, za držáky blatníků a kapotu. Komunita si pomáhá přátele

Sundala se řemenice na klice, šroubek nenalezen pořádnej výtlem .

Přivařilo se čelo na KuPelech a jak bylo krásně, pracovali jsme venku kouř . Díky Tome za spasování přátele . Tedka už jen dovařit zbytek a znovu nastříkat barvou.






Očistil jsem hlavy šroubů a odvezl šrouby, drobnosti atd do Galvanovny Omega na galvanický modrý zinek. Naštěstí mají zkušenosti s pevnostní ocelí a odvodí-kovávají. Cena 620 Kč a termín dodání do dvou týdnů.

Btw alkyton vydrží opravdu dost Úsměv



   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3484 1999 Integra Type-R  
Lukas28 je teď offline  Lukas28
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 19.3.2019 , 0:33   Citovat  

v pátek večer, jsem swapnul motor do Kupé a připravuji tuto neděli do Mostu na volné jízdy Úsměv






V týdnu dorazí olej do špajzky, motoru a pak už jen doskládat. Jsem bez STK takže dorazím na podvalu, ale co Úsměv

Pokud by to nevyšlo, tak bych se rád aspon zúčastnil posledního závodu Mogul cupu v Sosnové příští neděli VTEC
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3484 1999 Integra Type-R  
Lukas28 je teď offline  Lukas28
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 20.3.2019 , 11:29   Citovat  

Nápravy jsou na svém místě akorát vzadu to vylezlo, takže jemně kladivem poklepeme a nebo dáme rozšířené blatníky.



Rota Slipstream na auto krásně pasují Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3484 1999 Integra Type-R  
Lukas28 je teď offline  Lukas28
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 24.3.2019 , 23:36   Citovat  

Dílů je málo, takže když kamarád prodával civica 5g D13B2 tak jsem po něm skočil. Popravdě jsem pak podle něj skládal elektriku a uchycoval drobnosti do držáčků Úsměv



Na coupe jsem potřeboval lišty, podběhy, palubku, takže se hnedka rozebíral..



Vytáhnul jsem si auto na sluníčko, bylo krásně takže proč mrznou v dílně


Vrakoviště Beneš? a to jsem Tegru odvezl do skladu a přítelkyně černé 7g HB už dodělat...Akorát červený se rozebere, když dostal pusu od stromu



Po problémech s olejem Torco RTF, který není určený v základu na lamelové špéry, takže jsme dával aditivum od Torca, přešel na Ravenol racing gear oil, po konzultaci s Ravenol ČR a DE. Cena je nižší a už v základu je určen na lamelové špéry, tažkže nemusím míchat a můžu rovnou jezdit. Zároveň je olej skladem v ČR v dostatečném množství Úsměv
Viz zde tudy odkaz a tudy odkaz

Servo kapalinu jezdím už dva roky, motorový olej déle. Kde jsem přešel z 10W60 na 5w40, protože auto používám nejen na závody, tak hutnější olej je spíše nebezpečný než prospěšnější.



Zkoušel jsem po výměně kapalin (oleje, chladicí kapalina) nastartovat, ale motor jen točil. Naštěstí jsem si všiml, že neslyším palivovou pumpu, takže jsem hledal zda k ní vede kabeláž a našel jsem skrytý odpojovač pumpy, který byl zamaskovaný mezi neony pod palubkou a zbytek muziky, takže jsem jej v sobotu vytrhl i s tím... Stačilo jen propojit tukabely a pumpa začala tlačit.





Odpoledne se mi pak konečně podařilo oživit coupé s B18C6. Motor nastartoval po pár sekundách, jen se svodama na autě, odpojeným altíkem a servo pumpou Se stydím



Než jsem odešel z dílny ještě jsem nasadil střední část výfuku, takže opravdu je coupe stejné podvozkově jak sedan, takže i integra. Akorát vzadu je to na flexu a rozšíření blatníků.. Úsměv

Popravdě jsem chtěl stihnout dneska otevření sezony na okruhu v Mostě, ale na kupé není STK a nebyl nikdo kdo by mě odvezl na podvalu, takže jsem nic nehrotil a zbytečně nespěchal.

Pokud se mi bude chtít, složím auto v týdnu a zajedu si v sobotu poslední závody Mogul cupu v Sosnové, ale ještě uvidím Úsměv tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3484 1999 Integra Type-R  
DannyK je teď offline  DannyK
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 27.3.2019 , 16:24   Citovat  

Můžu se zeptat jaký olej leješ do serva od toho Ravenolu? Sháním nějakou náhardu a zatím jsem nic nenašel takže zatím jsem měl v plánu kupovat origo. A celkově jaký máš zkušenosti s motorvým olejem, teď leju 10w60 právě proto že třeba na okruhu se ty teploty dostanou dost vysoko (v létě most po 4 kolech 130°C), tk mě docela zaráží že používáš "jen" 40.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 120 1999 Civic EK4  
Lukas28 je teď offline  Lukas28
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 27.3.2019 , 20:38   Citovat  

Ravenol PSF do serva tudy odkaz

Ravenol 1Ow60 bych měl používat také, ale protože auto není jen na okruhy, tak jsem zvolil raději nižší hodnoty a zároveň se budu snažit udržet teplotu na nižší hodnotě. 10W60 je hutnější olej, sami mi jej v ravenolu doporučovali na okruhy, ale s autem jezdím i jinde. U B18C6 spíš seženeš blok, pokud vydřeš válce než kliku.

1) proudění vzduchu skrz kapotu, kde dávám výdechy skrz kapotu. Už jsem měl i na Pelešině a znatelně to snížilo teplo v motorovém prostoru (měřil jsem laser teploměrem před a po)


2) nový chladič vody viz tenhle link tudy odkaz
3) externí chladič oleje nebo použiji výměník na olej v chladiči oleje, který je v něm integrovaný
4) čidla na teplotu vody, oleje, motorového prostoru a čidla na tlak oleje . Namontuji tohle tudy odkaz
5) přidám ještě jednu saharu na vodní chladič

Co se týká okruhu v Mostě, tak jezdím 10minutové intervaly, kde první kolo ohřívám auto, druhé a třetí naplno a čtvrté už chladím a jen testuji stopu. Problém s teplotou mám v Sosnové, protože jezdím jen 1,2,3 na plný výkon, hlavně pokud je zde menší okruh pouze.

10W60 je hutnější olej, sami mi jej v ravenolu doporučovali na okruhy, ale s autem jezdím i občas pro rohlíky, když mám chuť. Osobně používám stejný ravenol 5w40 rsc i do jiných hond (přítelkyně sportik D16 a tedka D14), který jezdí jen krátké trasy (7-9km cca 4-6krát denně) a klika je tedy velmi namáhaná.

Rád bych se udržel na maximálně 110stupních na oleji a rapidně snížil teplotu v motoráku, což budu testovat tuto sezonu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3484 1999 Integra Type-R  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 27.3.2019 , 21:41   Citovat  

pěkně to jedeš Úsměv je to dobrý
max. skončíš u chladiče oleje Velmi šťastný nebo to nechceš?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3870 1990 CR-X  
Lukas28 je teď offline  Lukas28
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 1.4.2019 , 10:21   Citovat  

Rasto, raději bych už nic nepřidával do okruhu. Ztráta tlaku a možnost jak se může něco pokazit. Ale uvidím Úsměv

V týdnu jsem se přihlásil na závody na Sobotu a vzal si dva dny dovolenou, s tím, že je nutné auto jen složit. Chyba Velmi šťastný


Ve středu večer už jsem začal dělat na autě, složil brzdy vpředu i vzadu. Bzrdy brzdí, lanovody také fungují, ale těsnění kolem pístků vylezlo, takže mě čeká rozborka/sborka někdy v budoucnu Úsměv


Pustil jsem se do kompletování motoru a nastal první problém, kdy jsem po celé dílny nenašel řemenici na alternátor. Objednal jsem z Autokelly na pátek ráno a zároveň jsem koupit i závitové očko (M12 se stoupáním 1,5) na opravu závitů na štěftech v Bolce. Bohužel řemenice je menší, což mi mělo dojít, a je tedy potřeba kratší řemen, než je origo na itrku (785mm). Takže jsem jel ještě do speciálky v Ústí a koupil nový řemen za 50kč v délce 750mm od Rubena Úsměv (speciálka je pikron.cz) . Držák chladiče vpravo je z 6g civica, Dudla jej měl navíc, vlevo upravený origo, takže pak vyměním i ten Úsměv





Podařilo se mi tedy už nastrojit motor a mohl jsem se pustit do zbytku auta a nastrojovat podběhy, blatníky (stříknuto sprejem), nárazník a vnitřek. HB posloužil jako velká dárce všeho potřebného (palubka, sedačka spolujezdce, podběhy, blinkry...)


Nejhorší na celém autě byla instalace lanovodů na ruční brzdu, trotl jsme je měl dávat dřív jak podélná ramena...

Auto jsem doskládal bez kapoty, geometrii doštěloval (levá matka na sbíhavost se utrhla, takže jsem si pro ní došel flexou..) a šlo se testovat.

Nezapomenu na vtec na jedničku dvojku na ulici u dílny v 8 večer, bez kapoty VTEC . Brzdy brzdí, stěrače stírají, ostřikovače atříkají a auto drží směr. Je to tam.

Takže se jde na kapotu, kterou jsem vyměnil za nárazník zadní se zdejším členem. Pobouchaná od strnky, sloužila na testování lakovací pisto, takže se vzala flexa, vnitřek se vyříznul a do prava jsem vložil průduch skrz kapotu. Stříknuto sprejem na černo.





Auto jsem ještě znovu otestoval a při jízde začalo přibrždovat pravé zadní kolo, takže jsem sundal kolo a mechanismus třmenu sešteloval, znova odvzdušnil a natočil videjko viz link níže. Byla půlnoc, měl jsem toho už plné kecky...
tudy odkaz

Šel jsem spát s pocitem: " auto připravené na závody, jdeme si to užít" .

V sobotu ráno sraz s Kubou na dílně, za Úštěkem už se seknula pravá zadní brzda, takže rychlá rozborka/ sborka na pumpě a pokračujeme. Na pumpě do mě nacouvala ženská se starším SUV. Civic má propadlou STK... naštěstí to byla známá, uznala svoji chybu a mám u ní láhev bohemky. Benešina se v tomhle místě musí převařit, překitovat a nastříkat, takže to nevadí a světlo jsem si rozbil v týdnu při couvání o soustruh v dílně Se stydím


Bohužel jsem dojel akorát do Kravař, všechny čtyři kola začaly přibrzďovat samovolně, takže jsem sotva doskákal na náměstí. Kuba pokračoval dále na závody, aby stihnul přejímky. Takže pro mě konec závodů, ale říkal jsem si, že to budou hadice, tak je opravím na místě. Už jsem měnil poloosy takhle několikrát Úsměv



Kamarád mě odvezl do dílny, naházel jsme nářadí do okty a jel opravovat. Už na mě čekali příslušníci u auta Je to tam. . Zeptali se proč mám vzadu tažné oko a co tady dělám. Nštěstí jsem je nepustil ke slovu a byl na ně příjemný, takže mi popřáli hodně štěstí s opravou a šli na služebnu...

Z kiss me ...klika....


Parkoval jsem za Fábii, raději jsem auto popostrčil dál. A pak mi došlo, že to nejsou přední pancéřové hadice, protože bych s autem ani nehnul... Tak to koukám!

Naštěstí SOS na FB honda klubu pomohl a kamrád měl stejný problém s válcem/posilovačem, který neustále tlakoval a auto tak samo zabrzdilo po pár kilometrech. Dojel jsme zpět pro kamaráda, předal klíče od okty a vyrazil jsem po menší cestě na dílnu. Dojel jsem skoro k Úštěku, ke kamaráda domu, dal si čaj a po vychladnutí a odpojení posilovače dojel až na dílnu. Bzrdy jsou 282/260 z itrka s 1palcovým válcem/posilovačem z anglána VTI a už jsem je jezdil minulý rok na Pelešině.

Auto jsem zaparkoval u dílny, skočil do okty a jel se podívat na závody a pokecat s klukama přátele

V sobotu večer jsem ještě zaparkoval auto do dílny a řekl si... nic nebudu dělat.

Ve stejném duchu jsem pokračoval i v neděli, akorát dílnu jsme uklidil...




Dva týdny jsem pryč, takže do víkendu 11 až 12.4 si dávám od Benešiny odpočinek a pak se uvidí co to bylo

1) Vadný posilovač (mám na testování menší)
2) vadný brzdový válec (mám na testování menší i jednopalcák z ITRka)
3) špatně seštelovaný pedál, který neustále tlačí a otvírá tak okruh na posilovači

Aneb jak říká Becky: "Tohle Tě musí bavit"
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3484 1999 Integra Type-R  
Lukas28 je teď offline  Lukas28
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 3.4.2019 , 19:23   Citovat  

UPG: Objednán jiný válec tak snad bude po problému přátele


válec.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
válec.jpg, 56.68 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3484 1999 Integra Type-R  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Lukas28: Civic 5G coupe Benešina Type R
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(96573 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1088s ][ Dotazy: 105 (0.0141s) ][ GZIP on - Debug on ]