Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 9G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 
Zaslat odpověď



  Strana 24 z 24
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 27.2.2019 , 8:41   Citovat  

Facelift hatchbacku má jinou přední masku (délka auta se prodloužila o cca 6cm), zadní nárazník, světla s integrovaným LED denním svícením, jiný materiál sedaček a čalounění dveří, černé tlačítko varovných světel a možná další drobnosti v interiéru. Dále myslím, že facelift má přibrzďování vnitřních kol v zatáčce.
Motorizace 1.4 je pro klidného, nenáročného řidiče. Už pohled na zrychlení z nuly na sto vypovídá trochu o dynamice auta, předjíždění bude nutné si dobře naplánovat. S 1.8 máš trochu výkonovou rezervu, nicméně při předjíždění taky podřazuji většinou na trojku - celý mánevr je pak rychlý a bezpečný. Je to prostě atmosféra, takže se musí točit. O dieslu bych s tvým nájezdem vůbec neuvažoval.

robo999999 napsal:
no obavam sa ze po facelifte bude cez moj rozpocet......este je dost s mototom 1,4 ale neviem ci to mebude malo.....poprípade je viac aj diesel ale tam uz je dpf a rocne najazdim max 14000km.takze asi len cakat a hladat.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 407  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 27.2.2019 , 9:02   Citovat  

Neprodloužila se délka auta náhodou jen jiným předním nárazníkem a křídlem vzadu? Aby si to někdo nevyložil, jako zvětšení místa v interieru Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2870 2011 Civic i-VTEC  
robo999999 je teď offline  robo999999
PříspěvekZaslal: 27.2.2019 , 11:13   Citovat  

no doteraz mam diesel 2,0l 60kw turbo ma 21 rokov.1,4 ma 73kw takze hadam to bude o neco silnejsie....i ked neviem podla coho sa urcuje co silnejsie,ale este je dost casu......staci do leta.....mozno sa nieco este v bazároch ukaze.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 27.2.2019 , 11:20   Citovat  

Proto je to v závorkách. Faceliftovanou přední maskou se auto prodloužilo o zhruba 6cm, jak hatch tak kombi.

2bep napsal:
Neprodloužila se délka auta náhodou jen jiným předním nárazníkem a křídlem vzadu? Aby si to někdo nevyložil, jako zvětšení místa v interieru Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 407  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 27.2.2019 , 11:39   Citovat  

robo999999

Tady nejde jen o kilowatty, ale především o točivý moment (Newtonmetry), který má ta 1.4 maličký (pouze 127 Nm a až při 4.800 ot./min). Počítej s tím, že po městě je ten motor docela dostatečný, ovšem pokud auto naložíš spolujezdci a dáš i něco do zavazadelníku, bude to sakra znát. Na to pozor. Určitě bych si toho Opla, tedy alespoň předpokládám, že máš Opla (2.0 DTI /DI/), nějakou dobu nechal a došetřil na 1.8. Ten Oplík taky není žádný dravec, což samozřejmě nevadí, ale má skoro o 60 Nm vyšší točivý moment, než Civic 1.4, navíc při mnohem nižších otáčkách. Došetři, fakt.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1190 2016 HR-V  
robo999999 je teď offline  robo999999
PříspěvekZaslal: 27.2.2019 , 12:25   Citovat  

vdaka za postreh a radu.ano mam opel asta g zatial ide ok,ale uz to neni ono.pozeral som tie Nm na nete.....fuuuuu radsej dosetrim,alebo sa nieco najde aj s doterajsim rozpoctom....zatial len sledujem inzeraty a citam fora.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5  
georgino je teď offline  georgino
1 háčko
PříspěvekZaslal: 28.2.2019 , 8:23   Citovat  

Nevíte někdo, jestli měl civic 9G 2012 standardně "chytré" ventilky TPMS?
Chystám se dát nová kola do pneuservisu a byl bych rád připraven, protože mám v plánu tam jen odvézt kola a nejet tam civicem.

Předem děkuju
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 190 2004 Civic Type-R  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 28.2.2019 , 8:40   Citovat  

Civic 9g pouzival neprime mereni tlaku, takze zadne senzory TMPS v pneu. Pokud spravne nafoukas pneu, tak to pri zmene velikosti pneu neni treba ani kalibrovat v palubnim pocitaci.

georgino napsal:
Nevíte někdo, jestli měl civic 9G 2012 standardně "chytré" ventilky TPMS?
Chystám se dát nová kola do pneuservisu a byl bych rád připraven, protože mám v plánu tam jen odvézt kola a nejet tam civicem.

Předem děkuju
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 407  
cport je teď offline  cport
1 háčko
PříspěvekZaslal: 28.2.2019 , 14:54   Citovat  

robo99999: urcite bych doporucil porozhlednout se po 1,8. Ten rozdil se vyplati. Kolega z prace si vzal 1,4 a ted si kapku drbe hlavu, kdyz zacal jezdit mimo mesto.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 216  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 28.2.2019 , 23:33   Citovat  

robo99999: měl jsem tuhle úvahu v blízkém okolí, ještě předface. Švára-aspirant chtěl 1.4, přesvědčil jsem ho, ať se jde aspoň projet. Taky jsem se s tím chvíli svezl a je to katastrofa, to auto prostě nejede. Takže nakonec koupil 1.8 Eleganci.

My máme doma na ježdění kolem komína poface 1.8 a přestože to nejede špatně, žádný nářez to není. Mezi 1.8 předface a 1.4 poface bych šel jednoznačně do předface. Osobně sice považuju předface za obludu a nechtěl bych to, ale pokud ten design překousneš, tak není co řešit. Poface je moc nový a tedy moc drahý. Nedávno jsem viděl na sportovnivozy.cz to stejné, co máme doma (2015 Lifestyle, 40k km) za 350k, tj. 13600 Eur a to naše bych taky levněji nedal. Čekat, až ceny klesnou na 8k Eur zavání tím, že se toho Astra nedožije...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1338  
georgino je teď offline  georgino
1 háčko
PříspěvekZaslal: 1.3.2019 , 10:18   Citovat  

anunaki napsal:
Civic 9g pouzival neprime mereni tlaku, takze zadne senzory TMPS v pneu. Pokud spravne nafoukas pneu, tak to pri zmene velikosti pneu neni treba ani kalibrovat v palubnim pocitaci.



Super, děkuju za info sopťa sopťa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 190 2004 Civic Type-R  
robo999999 je teď offline  robo999999
PříspěvekZaslal: 1.3.2019 , 13:00   Citovat  

skyline napsal:
robo99999: měl jsem tuhle úvahu v blízkém okolí, ještě předface. Švára-aspirant chtěl 1.4, přesvědčil jsem ho, ať se jde aspoň projet. Taky jsem se s tím chvíli svezl a je to katastrofa, to auto prostě nejede. Takže nakonec koupil 1.8 Eleganci.
ja rozhode chcem predface,rozpocet proste nepusti.ale mne sa paci aj predface. 1,4 ich je dost v bazároch ale pockam si na 1,8.....neni sa kde ponahlat.kamarat mal 8G 1,4 a nakoniec ju predal.2 dospeli 2 deti a auto netahalo....ja som kludny vodic,ale dam si poradit a pockam na 1,8.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5  
riso21 je teď offline  riso21
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 11.3.2019 , 21:17   Citovat  

[quote="Hellborn"]Nemá někdo na léto kola 8x17 ET +/- 40? Stránky elektrony.cz straší u Tourera možnou potřebou úpravy kastle, což u těch plastových lemů moc reálně nevidím..[/quote]

Ahoj Hellborn. Ja mam na na mojom 9g Japan Racing JR 11 predok 7,5x18 ET40, zadok 8,5x18 ET40. Zadok by kludne este 5mm von zniesol,predok je uz na hrane kedze mam stelovaci podvozok tak si obcas suchne. Ak by som mal vpredu ET 35 uz to sucha celkom dost.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 49 2013 Civic i-VTEC  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 20.5.2019 , 22:49   Citovat  

Nevíte někdo, jak na C9G demontovat záslepku tlačítka pro spuštění/vypnutí motoru (červené tlačítko)?
Díky.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 407  
georgino je teď offline  georgino
1 háčko
PříspěvekZaslal: 21.5.2019 , 6:53   Citovat  

anunaki napsal:
Nevíte někdo, jak na C9G demontovat záslepku tlačítka pro spuštění/vypnutí motoru (červené tlačítko)?
Díky.


Co tím máš na mysli? foto?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 190 2004 Civic Type-R  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 21.5.2019 , 8:07   Citovat  

georgino: napsal jsem to trochu nesrozumitelně. Nejvyšší verze měly startování motoru červeným tlačítkem. Nižší verze mají klasicky klíček a místo tlačítka tam je plastová záslepka, viz příloha. Napadlo mě to místo na záslepku využít pro malý voltmetr, indikující napětí baterie.


zaslepka-tlacitko.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
zaslepka-tlacitko.JPG, 42.69 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 407  
georgino je teď offline  georgino
1 háčko
PříspěvekZaslal: 21.5.2019 , 8:27   Citovat  

anunaki napsal:
georgino: napsal jsem to trochu nesrozumitelně. Nejvyšší verze měly startování motoru červeným tlačítkem. Nižší verze mají klasicky klíček a místo tlačítka tam je plastová záslepka, viz příloha. Napadlo mě to místo na záslepku využít pro malý voltmetr, indikující napětí baterie.


Nooo, tak to jsem ještě venku neměl. Ale dle mého odhadu to bude buď odlitek a nebo ze spodní strany budou šroubky co to budou držet.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 190 2004 Civic Type-R  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 21.5.2019 , 8:54   Citovat  

georgino: Díky. Já se to opatrně pokusil vycvaknut zepředu, ale to nee. Tak jsem demontoval nejspodnější část palubky. Přístup do míst záslepky je i tak hodně špatný. Očekával jsem nějaký packy, které stlačím a zaslepka vycvakne. Velmi šťastný Ale byl tam podle pohmatu takový jakoby dutý tubus s vnějšími žebry. Zkoušel jsem na střed tubusu tlačit šroubovákem, ale ta záslepka se jen minimálně vysouvala společně s tím tubusem. Jestli tam nejsou fakt nějaké šrouby nebo co.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 407  
georgino je teď offline  georgino
1 háčko
PříspěvekZaslal: 21.5.2019 , 9:21   Citovat  

anunaki napsal:
georgino: Díky. Já se to opatrně pokusil vycvaknut zepředu, ale to nee. Tak jsem demontoval nejspodnější část palubky. Přístup do míst záslepky je i tak hodně špatný. Očekával jsem nějaký packy, které stlačím a zaslepka vycvakne. Velmi šťastný Ale byl tam podle pohmatu takový jakoby dutý tubus s vnějšími žebry. Zkoušel jsem na střed tubusu tlačit šroubovákem, ale ta záslepka se jen minimálně vysouvala společně s tím tubusem. Jestli tam nejsou fakt nějaké šrouby nebo co.


Mrkni na odkaz tlačítka. Podle toho si myslím že i záslepka bude šroubovaná

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 190 2004 Civic Type-R  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 21.5.2019 , 9:48   Citovat  

Asi máš pravdu. To ale bez dalšího rozebrání palubky těžko demontuju. Smutný

georgino napsal:
Mrkni na odkaz tlačítka. Podle toho si myslím že i záslepka bude šroubovaná

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 407  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 21.5.2019 , 10:17   Citovat  

georgino napsal:
Mrkni na odkaz tlačítka. Podle toho si myslím že i záslepka bude šroubovaná

tudy odkaz


Proč je Start/Stop tlačítko šroubované, je asi celkem jasné. Proč by měla být nemechanicky namáhaná záslepka šroubovaná mi uniká.
Takovéhle kruhové záslepky mají zaklapávací packy po celém obvodě, jen v půlce přepůlené. Má to logiku v tom, že stejně Start/Stop tlačítko nelze zvenku namontovat, palubka musí ven, a pak se snadno packy zmáčknou a záslepka vypadne.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2048 1999 Accord  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 21.5.2019 , 10:17   Citovat  

anunaki:

Kdyby to udělali tak "jednoduše, jak u 10G... Viz video od času 5.30

tudy odkaz

Podle tohoto:

tudy odkaz

to je fakt asi fixováno nějakými šrobky Smutný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1190 2016 HR-V  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 21.5.2019 , 10:38   Citovat  

Tam bude něco takového
tudy odkaz
nebo
tudy odkaz
nebo
tudy odkaz

Žádnou velkou vědu bych v tom nehledal...Úsměv
Ta poznámka o tubusu to jen potvrzuje...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2048 1999 Accord  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 21.5.2019 , 10:40   Citovat  

Třeba u C8G mohli mít reklamace, že se to Start/Stop Engine tlačítko časem (nebo při silným tlaku) v packách uvolnilo a propadlo dovnitř palubky. Úsměv U C9G to už udělali festovní, šroubovací.
Uvažoval jsem i obdelníkovém měřáčku a proměřoval jsem záslepku vedle té řady obdelníkových tlačítek vlevo dole (je tam tlačítko vypnutí stabilizace) a tam je to klasicky na packy. Bohužel měřáček by tam nepasoval. Nebo tam udělat vedle obdelníkovou díru přesně pro ten měřáček, ale do toho se mi jít moc nechce. Navíc si nejsem jistý, že bych na něj viděl a mohl se kochat, kolik má před startem, jak se aku nabíjí a kolik má na konci jízdy. pořádnej výtlem
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 407  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 21.5.2019 , 10:51   Citovat  

anunaki napsal:
Třeba u C8G mohli mít reklamace, že se to Start/Stop Engine tlačítko časem (nebo při silným tlaku) v packách uvolnilo a propadlo dovnitř palubky. Úsměv U C9G to už udělali festovní, šroubovací.
Uvažoval jsem i obdelníkovém měřáčku a proměřoval jsem záslepku vedle té řady obdelníkových tlačítek vlevo dole (je tam tlačítko vypnutí stabilizace) a tam je to klasicky na packy. Bohužel měřáček by tam nepasoval. Nebo tam udělat vedle obdelníkovou díru přesně pro ten měřáček, ale do toho se mi jít moc nechce. Navíc si nejsem jistý, že bych na něj viděl a mohl se kochat, kolik má před startem, jak se aku nabíjí a kolik má na konci jízdy. pořádnej výtlem


To vypadá, jako by tě už omrzelo, že to auto funguje tak, jak má...Úsměv Máš si pořídit kameru, která je napájená přímo 12 V a ukazuje napětí v palubní síti..Úsměv

Jinak jak se dostat k tomu fake tlačítku... tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2048 1999 Accord  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 21.5.2019 , 11:17   Citovat  

Piškot: Právě naopak. Chci, aby auto funguvalo tak jak má. Před startem se podívat na napětí akumulátoru, vysledovat kdy se nabíjí, co stop/start, kolik má aku po dojezdu do cíle a tak. Prostě taková hračka, no. Kameru mám napájenou nabíječkou 12V/5V z cigaret. zapalovače, takže to je pasé.

Za video moc díky! Když jsem se na to díval, neubránil jsem se úsměvu, jaká je to stavebnice.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 407  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 21.5.2019 , 11:44   Citovat  

anunaki napsal:
Piškot: Právě naopak. Chci, aby auto funguvalo tak jak má.


Byl tam smajlík... OK

Trochu offtopic
Hele, tohle moc dobře znám, už od dob ježdění se Š100.
S Tourerem jsem zatím natolik spokojený, že tahle "potřeba" ještě nenastala, abych hledal, co kde když už ne rovnou zlepšit, tak alespoň zjistit, proč něco funguje tak, jak to funguje. Malá výjimka bylo dohledat tu funkci inteligentního nabíjení.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2048 1999 Accord  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 9G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(96573 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1393s ][ Dotazy: 141 (0.0475s) ][ GZIP on - Debug on ]