Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[0]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Stavba Frankenstein b20 spodem b18 vrch.
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
HondaCrxed9 je teď offline  HondaCrxed9
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 7.4.2019 , 20:47   Citovat  

Ahoj. Chystám se na stavbu tzv. Frankenstein. b20z3 spodek b18c4 vršek. Dokáže mi tu někdo v pár větách shrnout, na co si dát bacha. Jak motor b18 tak b20 komplet už mám doma. Asi jako první dotaz bych měl, z jakého důvodu se řeší mazání hlavy obtokem, když hlavní mazací kanál je jak u b18c4 tak u b20z3 ve stejném místě. Díky moc.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 545 H+ body: 1 1989 Civic  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 8.4.2019 , 10:24   Citovat  

Nestudoval jsem to až tak přesně, ale vtecová hlava zřejmě potřebuje nejen hlavní olejový kanál, ale i kanál pro vtecový systém, který zřejmě nevtecový blok nemá.
A pozor bych si dal, aby měl frankenstein odvětrání a chlazení oleje (vlastní smutná zkušenost).
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13550 H+ body: 88 1990 Civic VTEC  
Optikos je teď offline  Optikos
0
PříspěvekZaslal: 8.4.2019 , 20:27   Citovat  

Máme postavený dva franky. Obtok se řeši kvůli mazáni pro vtec, které je u jednoho hlavového šroubu nad termostatem, ten b20 blok nemá. Osobně.. pokud to bereš jako "cheap project" tzn. seriovy spodek a na to hlavu b18, tak se dá, ale netočil bych přes 8k rm, protože b20 má slabý šrouby na ojnicích a taky namá ostřiky pístu, jen nějaký pokus s dírkou v ojnici Velmi šťastný a když ti nepraskne šroub na ojnici, tak hodně rády praskaj vložky.. pokud do toho hodláš vrazit trošku víc, tak bych použil blok b18c4.. má již zmíněné mazáni vtecu, pak tam jsou ostřiky pístu i odvětrávací komora a v neposlední řadě klec přes domky kliky. udělal bych do toho vložky na 84mm (klidně víc) Velmi šťastný do toho hodil kliku b20 a nejlépe to okoval VTEC
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 47 H+ body: 0 1993 Civic  
HondaCrxed9 je teď offline  HondaCrxed9
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 9.4.2019 , 22:32   Citovat  

No b18 i b20 mám celé motory. Takže je oba budu muset pořádně porovnat. Zatím díky oběma za info. Ohledně chlazení oleje a odvětrání jsem se už informoval. Budu dodělávat odvětrání bloku a teplotou oleje budu řešit až následovně pokud s tím bude problém.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 545 H+ body: 1 1989 Civic  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Stavba Frankenstein b20 spodem b18 vrch.
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(96573 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 1.3176s ][ Dotazy: 47 (0.2344s) ][ GZIP on - Debug on ]