Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 14 z 15
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 31.3.2019 , 22:55   Citovat  

No, moc jsem se toho nedozvěděl. HaHaaa Každopádně ty fejkový stehy na palubce se mohli odpustit alespoň u toho Sportu. Jinak ta šedá metla hrozně splývá se silnicí, tu bych teda nechtěl.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 390  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 1.4.2019 , 7:58   Citovat  

Proto jsem psal, žel Bohu v italštině, Tome. No, alespoň si člověk udělá obrázek, co a jak. Teď mi to nevychází na kukačku, ale u nás už mají Sporta fyzicky.
Co se týče stehů, snad zmiznou v 3G, mě až tak nevadí, spíše bych uvítal fakt slušné odhlučnění.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1166 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 1.4.2019 , 11:38   Citovat  

To byl jen povzdech. Skoda, ze nezkusil jak je na tom hrv s dynamikou. Taky by me zajimala hlucnost treba pri 50, 90 a 140km/h. Dale jizdni vlastnosti, chovani v zatackach, schopnosti podvozku na nejake horsi ceste.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 390  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 1.4.2019 , 11:52   Citovat  

Chápu. Natrefil jsem zatím jen na dvě konkrétnější videa a obě v IT. Počítám, že tento měsíc přibydou další a třeba i s validními daty a ve srozumitelném jazyce. Jak něco bude, postnu to.
Vnitřně vím, že Sport bude drahá sranda, přesto mě docela silně zajímá.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1166 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 1.4.2019 , 15:02   Citovat  

Nevis jak je to s kauzou 1.5 vtec turbo?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 390  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 1.4.2019 , 15:52   Citovat  

V servise mi řekli doslova:
"Je to přímovstřik a jako takový bude při častých krátkých jízdách vždy náchylný na ředění oleje benzínem".
Na konkrétní řešení jsem odpověď nedostal, prostě je to vlastnost a je třeba motor častěji zahřát delší jízdou, ať se benzín "odpaří". Takže stále omýlaná písnička. S tím se samozřejmě nesmířím, že.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1166 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 1.4.2019 , 20:22   Citovat  

Kupovat novy auto, tak bych do spalovaci klasiky uz asi nesel. HRV s hybridni technikou CRV, to by byl posun z civica 1.8 6MT. Ticho na palube, zadne razeni, zadna prevodovka.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 390  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 1.4.2019 , 23:23   Citovat  

anunaki napsal:
Kupovat novy auto, tak bych do spalovaci klasiky uz asi nesel. HRV s hybridni technikou CRV, to by byl posun z civica 1.8 6MT. Ticho na palube, zadne razeni, zadna prevodovka.

E-cvt je co ? Schránka na ozubená kola v motorovém prostoru ?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3705  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 2.4.2019 , 7:01   Citovat  

tudy odkaz

hopit napsal:
E-cvt je co ? Schránka na ozubená kola v motorovém prostoru ?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 390  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 2.4.2019 , 8:31   Citovat  

Jsem rád , že se konečně nemusím bát drahé opravy ložisek manuální převodovky . I-mmd je vzor jednoduchosti , tady se opravdu nemůže nic porouchat pořádnej výtlem tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3705  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 2.4.2019 , 9:14   Citovat  

hopit: Každopádně nevím, proč říkají CVT, já na těch obrázcích "variable transmission" nevidím.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 831  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 2.4.2019 , 9:31   Citovat  

JardaBar napsal:
hopit: Každopádně nevím, proč říkají CVT, já na těch obrázcích "variable transmission" nevidím.

Na konci videa to vysvětluje.
Odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3705  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 2.4.2019 , 9:37   Citovat  

Jopeeeno napsal:
V servise mi řekli doslova:
"Je to přímovstřik a jako takový bude při častých krátkých jízdách vždy náchylný na ředění oleje benzínem".
Na konkrétní řešení jsem odpověď nedostal, prostě je to vlastnost a je třeba motor častěji zahřát delší jízdou, ať se benzín "odpaří". Takže stále omýlaná písnička. S tím se samozřejmě nesmířím, že.


To je teda na houby... Smutný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23772 2016 Civic i-VTEC  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 2.4.2019 , 9:38   Citovat  

hopit: Pak se ale ten pojem míjí.

Spalovák je v roli generátoru a elektrický pohání kola. Říkat tomu eCVT mi nepřijde správný. Není to mechanická věc.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 831  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 2.4.2019 , 9:41   Citovat  

hopit: Ale dobrý je, až někdo bude chtít swap, má kde nakupovat HaHaaa

RÁMOVÉ JEDNOFÁZOVÉ ELEKTROCENTRÁLY tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 831  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 2.4.2019 , 13:12   Citovat  

Video test HR-V Sport (v polštině). Chválí, chválí. Zejména podvozek a dynamiku obou verzí (MT i CVT)

tudy odkaz

Hellborn:
No, mě to štve taky, obvzlášť, když se pomalu blíží čas obměny auta Smutný Otázkou zůstává, zda by se to podepsalo na spolehlivosti i v mém případě (výměna motorového oleje co 6.-7.000 km) HaHaaa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1166 2016 HR-V  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 2.4.2019 , 14:07   Citovat  

Toť otázka... Akorát nevím, jestli to riskovat, když dost často jezdíme na tréninky/nákupy trasy kolem 6-7km do vedlejší vesnice... Se to ani neohřeje... Se stydím
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23772 2016 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 2.4.2019 , 15:42   Citovat  

Hellborn:
Mám to stejně, do práce 10 km, škola 4 km, obchod 3 km, trénink 5 km, prostě vše kolem komína. Nechce se mi věřit, že ve FL nebude nějaké "vylepšení" co se termomanagementu, nebo software týče. Odezvy zákazníků prostě jsou, to nelze přehlížet. Mám ještě 11 měsíců čas, mezitím se párkrát kouknu na oil rysku u předváděček.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1166 2016 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 2.4.2019 , 16:09   Citovat  

Ještě trochu textu (zdroj autožurnál.sk)

Honda HR-V so silným motorom

Vydarený kompaktný crossover prichádza v novom modelovom ročníku vylepšený. S prívlastkom Sport dostal motor 1.5 VTEC Turbo s výkonom 182 koní (134 kW).

Modelový ročník priniesol pre Hondu HR-V aj nový softvér pre prevodovku CVT, zmodernizovaný audiosystém i nové aplikácie v palubnom systéme Honda Connect. Mnohé opatrenia sa týkajú zníženia hlučnosti. Vysokoúčinná zvuková izolácia je zlepšená aj pridaním väčších vrstiev izolačného materiálu v celom aute, okrem iného aj okolo prednej priečky a v podbehoch kolies, v konštrukcii batožinového priestoru a v predných a zadných dverových paneloch. Skladá sa z netkaného podkladu špičkovej kvality a kobercov pohlcujúcich hluk, ktoré možno zvyčajne nájsť len v automobiloch najvyššej triedy. K dosiahnutiu jemnej relaxačnej atmosféry v celej kabíne prispieva aj koberec na podlahe, kryt spodnej časti podlahy a akustické vložky v prístrojovej doske. Pri konštantnej rýchlosti 100km/h si môžu pasažieri užívať tichých 65 dB hluku v kabíne.

V závislosti od triedy výbavy má HR-V prvýkrát vo výbave aj systém aktívneho rušenia hluku „Active Noise Cancellation“ (ANC). Účelom ANC je znižovať nízkofrekvenčný hluk v interiéri jeho monitorovaním prostredníctvom dvoch v kabíne zabudovaných mikrofónov a ich rušením precízne načasovanými audiosignálmi s reverznou fázou cez reproduktory.

Novým prírastkom pre HR-V 2019 je výkonný 1,5-litrový motor VTEC Turbo, ktorý sa prvýkrát použil v najnovšej generácii Hondy Civic. Nový štvorvalec sa dodáva len pre nový model HR-V Sport. Má výkon 182 koní (134 kW) pri 5500 ot/min. V štandardnej výbave je šesťstupňová manuálna prevodovka (6MT) a maximálny krútiaci moment 240 Nm sa dosahuje od 1900 ot/min do 5000 ot/min. S voliteľnou prevodovkou CVT možno krútiaci moment 220 Nm dosiahnuť v rozmedzí od 1700 ot/min do 5500 ot/min. Z nuly na 100 km/h zrýchli HR-V Sport 6MT za 7,8 sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť až 215 km/h. S voliteľnou prevodovkou CVT dosiahne zrýchlenie z nuly na 100 km/h za 8,6 sekundy a maximálnu rýchlosť 200 km/h. Spotrebu benzínu podľa WLTP udáva výrobca v kombinovanom cykle od 6,7 do 7,1 litra na 100 kilometrov.

V modeloch Honda HR-V nechýbajú ani osvedčené sedadlá, na ktoré si zákazníci zvykli. Systém Magic Seat umožňuje niekoľko konfigurácií sedadiel v zadnom rade, ktoré sa delia v pomere 60 : 40 s cieľom maximalizovať variabilitu priestranného interiéru pri prevážaní osôb a nákladu. Systém Magic Seat má tri režimy usporiadania sedadiel.

Režim Utility – operadlo zadného sedadla je sklopené dopredu, pričom je spodná časť sedadla spustená do zadného priestoru na nohy, aby sa vytvorila plochá podlaha s dĺžkou až 1845 mm.

Režim Tall – predná časť zadných sedadiel sa zdvíha nahor a dozadu a zaistí sa vo vertikálnej polohe, čím sa vytvorí priestor na náklad vysoký 1240 mm od podlahy po strop, vďaka čomu je možné za prednými sedadlami prevážať vysoké predmety.

Režim Long – operadlo spolujazdca vpredu sa sklopí dozadu do horizontálnej polohy a operadlo zadného sedadla sa sklopí dopredu, čím sa vytvorí „tunel“ umožňujúci prevážať predmety s dĺžkou až 2445 mm.

Nové sedadlá pre vodiča a predného spolujazdca v HR-V 2019 majú upravené podušky a operadlá. Štandardné látkové čalúnenie je teraz vylepšené vysokokvalitným materiálom, modely vyššej triedy sa vyznačujú kombináciou látky a kože s dvojitým švom, ktorý zvýrazňuje kvalitu povrchovej úpravy. V špeciálnom modeli HR-V Sport sú sedadlá potiahnuté jedinečnou látkou v dvojtónovej čiernej farbe a kombináciou tmavočervenej kože a vyznačujú sa aj lesklou čiernou úpravou panelov spodnej časti prístrojovej dosky a stredovej konzoly.  K dynamike interiéru prispieva aj čierne obloženie stropu,
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1166 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 2.4.2019 , 21:50   Citovat  

Jopeeeno: kde se podepisuje kupní smlouva? Je to tam. Tenhle článek o samých superlativech bych očekával na stránkách Hondy. Kdo jiný může třeba jen tušit, kde to všude vytlumili a po jak superkvalitním koberci se šlape a že to je skoro hřích, že jo? pořádnej výtlem
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 390  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 3.4.2019 , 7:33   Citovat  

Prostě je to auto snů. A je to taková pecka, že to ani sama Honda neví Velmi šťastný
Teď vážně. Těch superlativ je tam opravdu hodně, až to smrdí nějakým PR produktem, chápu. Na druhou stranu, viděl jsem zatím dva testy HR-V Sport a chválí (až na cenu). Reálně to je vybavené podobně jako Civic Sport, navíc to má kůži a nějaké serepetičky. Za rok bude mezi těmi auty finanční rozdíl třeba +- 30.000 Kč, ve prospěch Civiku... Chtělo by to do EU "pustit" i ten hybrid s tou dvojspojkou (či alternativu) Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1166 2016 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 4.4.2019 , 19:13   Citovat  

Test HR-V Sport (auto.cz). Opět chválí OK Honda

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1166 2016 HR-V  
xenon04 je teď offline  xenon04
3 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 10.4.2019 , 16:06   Citovat  

Honda HR-V Sport

Odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1757 2017 Civic  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 10.4.2019 , 17:05   Citovat  

Noooo, vypadá, že Sportka bude skvělé auto. Dobré je, že se tam Maroš zaobírá i technickými finesami tohoto modelu... Řidičský crossover? Že by?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1166 2016 HR-V  
marian111 je teď offline  marian111
PříspěvekZaslal: 17.4.2019 , 21:40   Citovat  

V Trencine sa uz 1 HRV predala. Vyzera nazivo velmi pekne, uvazujem nad kupou, ale neviem sa stale rozhodnut. Co ma potesilo je, ze sa vyraba v Japonsku a nie v Mexiku. Bral by som manual. Oplati sa za tu cenu?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 18.4.2019 , 11:35   Citovat  

Mám HR-V z Mexika a zatím (po 36 měsících) nepociťuji, že by bylo auto špatně sestavené. Nic nevrže, materiály drží tvar, strukturu i barvu. Co mě štve, je lak, ale to je problém zřejmě všech asiatů, bez toho, kde je auto vyrobeno. Lak je prostě měkký. Stačí přejet lehce dlaní po panelu a v laku jsou vidět rýhy. Na druhou stranu, se ty rýhy, škrábance, lehce odstraňují.

To, zda se Sport za tu cenu vyplatí, je otázka preferencí. Jízdně bude dle dosavadních dat mezi crossovery a v té cenové relaci asi na špici (s 6MT určitě).
Nevýhodou u HR-V vidím v nemožnosti si připlatit za pohon 4WD. Ač to osobně n 4WD nepotřebuji, jsou zákazníci, kteří mají utkvělou představu, že pohon 4WD je u SUV a crossoveru nutností. Rasťo Chvála tento názorně ukázal, že postačí vyšší světlá výška a řetězy Velmi šťastný
Ne, vážně, do úzkých jsem se zatím nedostal, systém stability u HR-V je naladěn velmi slušně. Štve mě taky konektivita, tam je spousta automobilek 10 let před Hondou. Netvrdím, že je to základ pro radost z jízdy, to ne, ale Honda connect stojí za starou belu.
Takže koupit, nekoupit? Já osobně nad tím přemýšlím. Výbava je slušná, jízdně to bude taky o.k., design je subjektivní a cena odpovídá produktu i třídě.
Už jsem to tu psal. V této kategorii je na výběr třeba Karoq, který je v podobné výbavě dražší téměř o 70.000 Kč, navíc s litrovým motorem. Mazda CX-5 je taky jinde a korejci mě nelákají.
No, uvidíme.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1166 2016 HR-V  
marian111 je teď offline  marian111
PříspěvekZaslal: 19.4.2019 , 18:21   Citovat  

Predajca mi hovoril,ked sa este HRV vyrabali v Mexiku, ze chodili odtial poskriabane pristrojovky, predne kapoty nelicovali a dalsie rozne vady, pravdaze nie kazdy kus. Ale najvacsia pikoska z Mexika,ked auta viezli vlakom z fabriky na pobrezie, kde sa nalodovali, tak vlakovy transport prepadavali ozbrojeny banditi a ziadali od Japoncov peniaze inac by ich rozbili. Japonci vzdy zaplatili. Presla im vsak trpezlivost a preto sa rozhodli vyrabat HRV v Japonsku. Kazdy nech si urobi usudok sam, ale vieme co sa v Mexiku deje, prepady, unosy atd...
Najhorsie je, ze nemaju u nas ani predvadzacku, lebo tych vozidiel je v europe malo a vraj sa caka min. 3 mesiace. Tych 20 percent, kedy sa ma prestat platit? EU a Japonsko podpisalo dohodu o zruseni ciel, len nikde sa neviem docitat odkedy sa to tyka aut. Mne osobne na tom aute nic nechyba, stresne okno nepotrebujem, bezkluc. otvaranie a start by som privital, mame ich na dvoch autach, ale da sa aj bez toho, mozno by mi chybal adaptivny tempomat. Neviem ako sa spravaju tie 18 palcove kolesa na nerovnostiach. AWD je dobra vec, ale ked clovek nejak moc nechodi do hor,tak sa da aj 2kolka. Mne sedi dlzka vozidla 4,34 m je pre mna ideal. Hlavne s parkovanim je problem a tato dlzka mi sedi. Ked som mal toyotu avensis SW 4,7m, tak totalna katastrofa. CRV je uz pre mna dlhe auto. Toyota CHR motory o nicom. Mazdy sa mi nepacia, niektory hovoria ta nova mazda CX-30 vraj bude bomba, vzdy sa to nafukne. Tak uvidim
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 19.4.2019 , 19:50   Citovat  

marian111: U CH-R se mluví o rozšíření nabídky o 2,0 hybrid (135kW) z nové Corolly, ale určitě se to projeví na ceně. Ale zásadní problém oproti HR-V je vnitřní velikost. CX-30 uvidíme. Zatím se i u trojky čeká na nový Skyactive-X a nejistě se mluví o konci léta... Mazdí design je líbej, ale začíná ho být tak nějak moc, až trochu vlezlej... to mi hlava nebere
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2853 2011 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 19.4.2019 , 21:16   Citovat  

Je pravda, že v Mexiku měli problémy s krádežemi, to jsem taky četl, ale výpalné... To už je masakr. Jak jsem psal, auto mám naštěstí dobře spasované, nestěžuji si. Co se týče 18" kol, ty mám na HR-V jako letňáky (225/45). Nemohu říct, že by to bylo diskomfortní, nemám výhrady. Krom hezčího looku, je auto mnohem jistější v zatáčkách.

Co se týče zrušení cel EU<-->JPN, mělo by to být zrušeno od února...
tudy odkaz

Cena CX-30 bude brutální. Schválně koukni, kolik chtějí za M3 SKyActive X, přidej 100.000 Kč a... Děs, běs (cenový).
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1166 2016 HR-V  
marian111 je teď offline  marian111
PříspěvekZaslal: 21.4.2019 , 10:44   Citovat  

Ja som chcel v roku 2016 kupit mazdu CX-3, ale zdalo sa nam male ako pre 4-clennu rodinu, neviem kde by sme dali kociar. Kupili sme golfa sportsvan benzin 110kw, velmi priestranne auto, ale strasne tvrde na nase niektore cesty, preto ho predavame. Nevies kedy pride novy model HRV? 2,3 ci o 4 roky? Ja som mal nového civica 2003-2007 vo facilifte a novy civic prisiel v roku 2007. Cize v tom case to bolo 4 roky. Teraz sa HRV vyraba od 2013. Facelift prisiel 2018, tak novy model by mal prist mozno az v roku 2021.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(96573 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1284s ][ Dotazy: 151 (0.0358s) ][ GZIP on - Debug on ]