Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vyplati se stale honda civic 7g (2000-2005)
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2 
Zaslat odpověď



  Strana 2 z 2
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 8.4.2019 , 10:37   Citovat  

Nebudu tu pročítat ty dohady atd. takže pokud se budu v něčem opakovat tak pardon ...

Lehká recenze k C7g:

Vlastním Civica (D16, 5D, poface 2005) několik let, kupoval jsem kolem 100t km najeto, ted má skoro 200t km. Těch mých 100t km jezdí na LPG. Používám ho jako daily auto, nejdřív s tím jezdila manželka a poslední čas s ním jezdím já.

Popravdě k srdci mi ze začátku moc nepřirostl. V ten okamžik kdy jsem s ním začal jezdit pravidelně já (místo A5g F20) jsem ho chtěl prodat. Připravil jsem ho na prodej a když jsme ho měl začít aktivně prodávat jsem zjistil, že to nedokážu protože ho mám rád pořádnej výtlem

Vlastně na něm nedokážu najít nějakou závažnější chybu, ale co mi na něm vadí nejvíc je výkon a absence tempomatu Velmi šťastný

Každopádně na 1.6 v relativně velkém autě jede slušně, ale v meších rychlostech mi přijde takový udušený (je to možná tím že jsme zvyklý jezdit minimálně s 2.0 HaHaaa ) a je mu potřeba trochu šlapat na krk. Když se ale dostane na dálnici nebo silnice I. třídy tak v rychlostech 110>190km/h je celkem agilní a opravdu působí dojmem nějakého 2.0. Vím, zní to nelogicky, ale je to tak. Nevýhoda dalničních přesunů je vyšší hluk motoru mezi 125 > 135km/h, ale jinak je jako celek nadprůměrně tichý.

Špička je v užitných vlastnostech. Hromada uložných prostor, velký a vzdušný interiér, skladný kufr, plasty dobré na na udržbu ... je to dobrý

Co se týče oprav, tak má nějaké typické poruchy, ale za těch 100t km toho moc nepotřeboval - viz moje garáž: tudy odkaz některý věci jsou dělaný preventivně nebo aby byly na 100%.

Největší výhoda je v provozních nákladech > spotřeba od 5.5l do 10l. Můj aktuální průměr je přes 8 l, protože pořád pospíchám a mám unavenější Lambda sondu. Normálním ježděním na limitech rychlostí se s LPG dá jezdit v pohodě za 1kč/km


K tý Mazdě 6 - je to fajn auto, ale na tu rez bych neměl nervy ... Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2561 2009 Accord Tourer  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 12.4.2019 , 10:43   Citovat  

peknej kus za hubicku tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4802 2003 Accord Aerodeck  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 12.4.2019 , 10:44   Citovat  

Zrovna na něj koukám taky je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2561 2009 Accord Tourer  
Strakaac je teď offline  Strakaac
PříspěvekZaslal: 16.4.2019 , 22:40   Citovat  

já se jen zeptám a co takhle sehnat 6g civika v pěkným stavu? Úsměv
já před měsícem sehnal svoje první auto civika 6g skoro bez koroze, jen pravej práh vpředu je pod gumoasfaltem lehce uhnilej jinak jsem to proklepával atd všechno čistý, zachovalý... pravdivej nájezd podle výpisů STK 137tis úplně nový brzdový kotouče a desky, nový rozvody, olej filtry -klasika... nová baterka, zánovní spojka má zasebou zhruba 20-25tkm blázen německej si s tím vyhrál.. a natunil to... polepil fólií, naházel lipa, sportovní stavitelnej podvozek, sportovní tlumič výfuku magna flow (kterou jsem kvůli cajtům a celkem strašnýmu zvuku kolem 4tis ot. což jsem točíval celkem často... pak to zvonilo krásně ale.. Velmi šťastný jen moc nahlas prostě... ten jsem vyměnil za druhovýrobu bosal a dal jen pohledovou koncovku... vyměnil i zrcátka, jsou tam povolený 16x7,5" kola, na tom 195x45 zánovní gumy hankook ventus prime 3.. nová technická, interiér byl komplet série jen mimo budíků a hlavice šaltru... sedačky červená alcantara s černou kůží (série) švihadla, střešní okno manuál... rv 1995/8 a přihlášení 1996/11 v německu v TP je psaných 55kW ta je upravená na 66kW jak se to běžně dělalo... dal jsem za to s dovozem až před barák 45k a jsem maximálně spoko... Velmi šťastný jsem původně chtěl čtyřkovýho golfa... nakonec jsem se ale chtěl odlišit.. a civic se mi mooc líbil vzhledově ze všech stran... sportovní celkovou stavbu.. a vono to je ještě spolehlivý... potvrdilo mi to mraky lidí... tak jsem teď strašně rád, že jsem se dal na hondy... všechno v tej hondě funguje prostě luxusně... jezdil jsem trochu fábii a můžu říct, že oproti hondě je ta fábie zralá do šrotu...
jen si říkám, škoda že to nejni aspoň 1.5 Úsměv ale když se to roztočí, tak to taky jede... tohle auto má navíc v zatáčkách, tak to chce si dělat radost hlavně tím...
nechci tě tím odrazovat od 7G... já jen jestli jsi uvažoval znovu o 6g Úsměv sehnat něco pěknýho bude možná horší, nicméně, mě se ta generace zdá prostě hezčí.. a při nákupu auta nikdy nic neuspěcháš Úsměv


56842777_269650023987497_4813152514692087808_n.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
56842777_269650023987497_4813152514692087808_n.jpg, 164.75 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6 1996 Civic  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 16.4.2019 , 23:07   Citovat  

Nechci nějak shazovat C6g, mám rád všechny Hondy, ale C7g je úplně někde jinde.
Neříkám, že je to nějaký vrchol dokonalosti, ale rozdíl tam je jak v komfortu, výbavě, ale hlavně v bezpečnosti. U c7g už bylo zapracováno na tuhosti karoserie, navíc 4x airbag atd ...
Osobně mám starý Hondy hrozně rád, ale vím že kvůli bezpečnosti je na aktivní ježdění mít už nikdy nebudu. Úsměv Predfacelift C7g bez bočních airbagů dostalo 4 hvězdy, což už dává nějakou šanci. Natož poface, kde byly údajně posíleny boky a přibyly boční airbagy + ISOFIX pro prcky.
Představa bočního nárazu od nějakého SUV v papírovém vyvařovaném autě mě děsí. Jako auto víkendovka, pro zábavu, potěšení určitě super, ale na běžný ježdění ne. Smutný Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2561 2009 Accord Tourer  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 17.4.2019 , 6:55   Citovat  

RIZ3K9 napsal:
Nechci nějak shazovat C6g, mám rád všechny Hondy, ale C7g je úplně někde jinde.
Neříkám, že je to nějaký vrchol dokonalosti, ale rozdíl tam je jak v komfortu, výbavě, ale hlavně v bezpečnosti. U c7g už bylo zapracováno na tuhosti karoserie, navíc 4x airbag atd ...
Osobně mám starý Hondy hrozně rád, ale vím že kvůli bezpečnosti je na aktivní ježdění mít už nikdy nebudu. Úsměv Predfacelift C7g bez bočních airbagů dostalo 4 hvězdy, což už dává nějakou šanci. Natož poface, kde byly údajně posíleny boky a přibyly boční airbagy + ISOFIX pro prcky.
Představa bočního nárazu od nějakého SUV v papírovém vyvařovaném autě mě děsí. Jako auto víkendovka, pro zábavu, potěšení určitě super, ale na běžný ježdění ne. Smutný Úsměv


naprostej souhlas ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4802 2003 Accord Aerodeck  
R4YNE8 je teď offline  R4YNE8
1 háčko
PříspěvekZaslal: 17.4.2019 , 16:56   Citovat  

RIZ3K9 napsal:
Nechci nějak shazovat C6g, mám rád všechny Hondy, ale C7g je úplně někde jinde.
Neříkám, že je to nějaký vrchol dokonalosti, ale rozdíl tam je jak v komfortu, výbavě, ale hlavně v bezpečnosti. U c7g už bylo zapracováno na tuhosti karoserie, navíc 4x airbag atd ...
Osobně mám starý Hondy hrozně rád, ale vím že kvůli bezpečnosti je na aktivní ježdění mít už nikdy nebudu. Úsměv Predfacelift C7g bez bočních airbagů dostalo 4 hvězdy, což už dává nějakou šanci. Natož poface, kde byly údajně posíleny boky a přibyly boční airbagy + ISOFIX pro prcky.
Představa bočního nárazu od nějakého SUV v papírovém vyvařovaném autě mě děsí. Jako auto víkendovka, pro zábavu, potěšení určitě super, ale na běžný ježdění ne. Smutný Úsměv


Tyhle dvě generace jsou samy o sobě hodně odlišné. 6g je ještě ta poctivá 90. JDM kára (motokára) a hodně vychází z předešlé generace, která umí vykouzlit úsměv na rtech, je to legenda a zároveň nebezpečná jezdící rakev, proto tvrdím, že pro mladá lízátka není vhodná. Ale přitahuje pozornost hlavně tou cenou/designem/výkonem. Zvlášť v těch stavech kolem 20 tisíc, kde se to přímo rozpadá pod rukama bych to svému potomkovi nekoupil ani náhodou. Chce to už mít v hlavě rozum a auto ovládat. Ty dražší, pěkné kusy naštěstí mají většinou lidi s dozrálým mozkem a srdcaři. H+ . C7g je už novodobé auto se všemi negativy a pozitivy, co k tomu patří. S Focusem I, Golfem IV se to nedá absolutně srovnávat. To jsou běžná, "bezpečná" a robustní auta, kterých člověk potká mraky a sedí, jezdí se v nich jako v normálním autě s tím, že ten Golf je průměrný naprosto ve všem. Všechny vozítka máme v rodině a tak mám přímé srovnání. V Civicu člověk leží, baví mě s ním každá jízda, přitahuje v dobrém slova smyslu pozornost a ta papírovost a podvozek umocňuje dojem a chtíč z toho auta ždímat výkon nebo se jen tak projet. Navíc jak 1.6 jak ve Focusu, tak v Golfu nestačí dynamikou na sériového 1.4 Civica ani náznakem. To vidím taky jako velký rozdíl. Ale motory uměli Japonci vždcky na jedničku, o čem dneska dost pochybuju. Je to tam. je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 224  
kubaf je teď offline  kubaf
PříspěvekZaslal: 18.4.2019 , 13:57   Citovat  

Je to přesně tak jak píše R4YNE8, měl jsem mezitím než koupím něco jiného půjčený Focus MK2 1.8 v benzínu. To auto je prostorné, pohodlné, jede celkem pěkně. Ale ten aspekt zábavy během řízení jako ve starým 6g Civicu tam fakt není. Na druhou stranu Civic 6g už nechci dost právě taky kvůli tomu, že je to v podstatě plechová skořápka. Do 15 tis. bych to asi byl schopný opravit včetně nového výfuku, ale asi bych chtěl už něco bezpečnějšího a něco v čem můžu poslouchat hudbu, když jedu po dálnici. Protože v Civicu 6g byl hluk v autě při 150 km/h vážně obrovský. Každopádně všem díky za příspěvky v tomhle topicu! Asi zůstanu věrný Hondě.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 18.4.2019 , 14:11   Citovat  

RIZ3K9 napsal:

Představa bočního nárazu od nějakého SUV v papírovém vyvařovaném autě mě děsí. Jako auto víkendovka, pro zábavu, potěšení určitě super, ale na běžný ježdění ne. Smutný Úsměv


Vzhledem k tomu, že výrobci nějak neřeší náraz nového auta do starého, tak bych si nedělal iluze, že by byl moc velký rozdíl, pokud by to SUV bylo rok dva staré...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23820 2016 Civic i-VTEC  
R4YNE8 je teď offline  R4YNE8
1 háčko
PříspěvekZaslal: 18.4.2019 , 17:02   Citovat  

kubaf napsal:
Je to přesně tak jak píše R4YNE8, měl jsem mezitím než koupím něco jiného půjčený Focus MK2 1.8 v benzínu. To auto je prostorné, pohodlné, jede celkem pěkně. Ale ten aspekt zábavy během řízení jako ve starým 6g Civicu tam fakt není. Na druhou stranu Civic 6g už nechci dost právě taky kvůli tomu, že je to v podstatě plechová skořápka. Do 15 tis. bych to asi byl schopný opravit včetně nového výfuku, ale asi bych chtěl už něco bezpečnějšího a něco v čem můžu poslouchat hudbu, když jedu po dálnici. Protože v Civicu 6g byl hluk v autě při 150 km/h vážně obrovský. Každopádně všem díky za příspěvky v tomhle topicu! Asi zůstanu věrný Hondě.


S tím hlukem se to dá snadno vyřešit. Člověk by nevěřil, co dokáže taková malá go kastle s vytlumením za divy Úsměv. Ona většina těch levných už má potrhaná těsnění, chybějící příchytky různě v interiéru a podbězích, vyndané (roztrhané) těsnící materiály, prasklé plasty a to je fakt dost znát. Každá příchytka udělá hrozně moc, byť se tomu může někdo smát. Taky jsem tak auto koupil, byť plasty byly cajk, ale spousta příchytek chyběla atd. a celé si ho vlastně dal/ávm do pucu a už teď je to nebe a dudy. Fakt když jezdím normálně, předpisově, tak je to naprosto ok snesitelné auto ve kterým plasty nevržou a motor nerachotí jako v TDIčku a má poměrně kultivovaný chod bez drnčení v interiéru. Jenom ta bezpečnost, ale s tím se počítá a za tu zábavu a hravost to obětuju. Ale je mi jasný, že když něco nezvládnu nebo do mě někdo čelně nabourá ve vyšší rychlosti, je to moje konečná. Od toho mám v autě kameru, aby se ukázala pravda, byť mi bude asi v tu dobu k ničemu. Velmi šťastný Jen je to více slyšet od kol, ale to bude tím, že zatím mám ještě zimáky. Můžu to srovnat s Accordem, takže vím, o čem mluvím. Jasně, Legend to nikdy nebude, ale hlučný diesel nebo traktor taky ne..... je to dobrý
Jezdil jsem v prvním zaměstnání i občasně Transitem, když nebyl služební Focus, Mondeo a tak vím, co je to hlučná a otravná jízda na trestné lavici. Měli jsme tam 2.4 TDCi (103 kW) a lítalo to prázdný taky celkem pěkně, ale ten komfort byl vážně hrozný. Ale všechno se dá přežít a někdo jezdí jako daily třeba Supru. Dříve se jezdilo ve škodovkách do Chorvatska, tak co. Velmi šťastný


IMG_20190212_190223.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20190212_190223.jpg, 137.8 kB

IMG_20190302_123211.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20190302_123211.jpg, 531.32 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 224  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 18.4.2019 , 18:20   Citovat  

Hellborn napsal:
Vzhledem k tomu, že výrobci nějak neřeší náraz nového auta do starého, tak bych si nedělal iluze, že by byl moc velký rozdíl, pokud by to SUV bylo rok dva staré...


Jako částečně máš pravdu. Ono boční nárazy jsou obecně nejhorší a to i u nových aut. U bočních nárazů rozhodují fakt milimetry, pokud se mi u čelního nárazu zdeformuje přední výztuha o centimetr víc nebo míň je mi jedno a prakticky je lepší když se deformuje víc a pohltí nárazovou energii. Ale co se týče bočního nárazu tak jestli mám v hrudi zaražený B-sloupek o centimetr víc nebo míň je sakra rozdíl, takže já osobně jsem rád za každou výztuha a pytel navíc Úsměv A ikdyž už jsem zmínil SUV tak jsem to řekl spíš pro ilustraci ale ono když se podíváš na nějaký nárazovky tak jsou menší auto kolikrát o dost lepší. Jezdil jsem třeba v Grand Cherokee 2017, v kterém máš pocit že projedeš zdí, ale ve finále to tak slavný není.

C6g japonce NCAP nedělali, ale dělali anglána a když se podívám na tohle tudy odkaz a tohle tudy odkaz tak je pro mě jasný vítěz, už od pohledu Velmi šťastný tam už C7g nezaostává tolik za C8g tudy odkaz . A to testovali předface c7g, poface byl udajně v tomhle směru vylepšen.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2561 2009 Accord Tourer  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 18.4.2019 , 22:07   Citovat  

ja videl test srovnani profi tlumeni celyho auta ,presneji fabie kombi materialem jako STP a pod a vysledny mereni na dalnici nic moc nato co to stalo HaHaaa a delat z auta neco co neni je jiste lepsi no Velmi šťastný ja mel EK3?3K4,MB6,EP1?EP2,EP3 a sedma je proste lepsi auto a i zabavny ,rict ,ze to podvozkove uz neni to co 7G nebo neni poctivej japonec je dle mne nesmysl ,
jedine ze bych to srovnal s MB6 co ma LSD ,tam je EP3 vice nedotaciva ,jinak zadni napravy se chovaj prakticky stejne ,
sedma je az na ubouchanou predni napravu zabavni a perfektni ,nemluve o praktickosti,bezpecnosti,ergonomie ,blizkosti paky k volantu a lepsim sedackam ,atd atd . ja mel Ekacko i se 250000km i se 70000km a oboji bylo oproti 7Geckam uhrkany v interieru , .. jiste zalezi od kusu ,ale dneska bych do 6G nesel z kompelxniho hlediska ikdyby melo najeto 500km ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4802 2003 Accord Aerodeck  
R4YNE8 je teď offline  R4YNE8
1 háčko
PříspěvekZaslal: 18.4.2019 , 23:17   Citovat  

DOHCVTEC napsal:
ja videl test srovnani profi tlumeni celyho auta ,presneji fabie kombi materialem jako STP a pod a vysledny mereni na dalnici nic moc nato co to stalo HaHaaa a delat z auta neco co neni je jiste lepsi no Velmi šťastný ja mel EK3?3K4,MB6,EP1?EP2,EP3 a sedma je proste lepsi auto a i zabavny ,rict ,ze to podvozkove uz neni to co 7G nebo neni poctivej japonec je dle mne nesmysl ,
jedine ze bych to srovnal s MB6 co ma LSD ,tam je EP3 vice nedotaciva ,jinak zadni napravy se chovaj prakticky stejne ,
sedma je az na ubouchanou predni napravu zabavni a perfektni ,nemluve o praktickosti,bezpecnosti,ergonomie ,blizkosti paky k volantu a lepsim sedackam ,atd atd . ja mel Ekacko i se 250000km i se 70000km a oboji bylo oproti 7Geckam uhrkany v interieru , .. jiste zalezi od kusu ,ale dneska bych do 6G nesel z kompelxniho hlediska ikdyby melo najeto 500km ..


Jasně, jak jsem psal. Legenda z toho člověk neudělá a ani dělat nechce, ale psal jsem o tom, že hodně udělají i kompletní příchytky všude tam, kde mají být a to tlumení taky pomůže. Rozdíl to je znatelný. Třetí generace Primery, Micry od Nissanu byl za mě taky krok zpátky. To stejné třeba u Imprezy s 3. generací nebo Mitsubishi Lancer 10. generace a mohl bych pokračovat. Za mě všechno kroky zpátky a to stejné u Civica 8g.

Je fakt, že oproti tomu ufo cirkus šílenství byla ta 7g taky krásná, zvlášť v poface provedení a multilinku vzadu narozdíl od vlečené nápravy u ufouna. Ale dost zásadní byl rozdíl i mezi 6g a 7g, které tu teď řešíme. Zkrátka ten interiér alá dodávka s řadičkou na na středové konzoli se každému nebude povzdávat. C6g má interiér univerzálnější klasicky poskládaný, byť už některé dekory působí dost retro, ale není to nic, co by si někdo nemohl upravit. Každý máme jiný vkus a preference a s tebou ho mám skoro vždy odlišný. Kdyby se každému líbilo to stejné, tak by byla na silnici nuda. Ona už je, ale člověk to musí malinko oživit. Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 224  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 19.4.2019 , 7:52   Citovat  

R4YNE8 napsal:
Jasně, jak jsem psal. Legenda z toho člověk neudělá a ani dělat nechce, ale psal jsem o tom, že hodně udělají i kompletní příchytky všude tam, kde mají být a to tlumení taky pomůže. Rozdíl to je znatelný. Třetí generace Primery, Micry od Nissanu byl za mě taky krok zpátky. To stejné třeba u Imprezy s 3. generací nebo Mitsubishi Lancer 10. generace a mohl bych pokračovat. Za mě všechno kroky zpátky a to stejné u Civica 8g.

Je fakt, že oproti tomu ufo cirkus šílenství byla ta 7g taky krásná, zvlášť v poface provedení a multilinku vzadu narozdíl od vlečené nápravy u ufouna. Ale dost zásadní byl rozdíl i mezi 6g a 7g, které tu teď řešíme. Zkrátka ten interiér alá dodávka s řadičkou na na středové konzoli se každému nebude povzdávat. C6g má interiér univerzálnější klasicky poskládaný, byť už některé dekory působí dost retro, ale není to nic, co by si někdo nemohl upravit. Každý máme jiný vkus a preference a s tebou ho mám skoro vždy odlišný. Kdyby se každému líbilo to stejné, tak by byla na silnici nuda. Ona už je, ale člověk to musí malinko oživit. Velmi šťastný


Mě se to taky nepozdávalo, ale v kombinaci s loketní opěrkou je to nejgeniálnější věc co kdo mohl vymyslet je to dobrý Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2561 2009 Accord Tourer  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 19.4.2019 , 9:20  Naposledy upravil DOHCVTEC dne 19.4.2019 , 23:19, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

RIZ3K9 napsal:
Mě se to taky nepozdávalo, ale v kombinaci s loketní opěrkou je to nejgeniálnější věc co kdo mohl vymyslet je to dobrý Velmi šťastný


ja sedl pri projizdce kdyz jsem v 2008 kupoval sporta a po prvnich km jsem si rekl ,to je parada tak blizko volantu ..
a toho prostoru v tom tunelu ,za mne je v tomhle 6G oproti 7G skodovka 120 .. 7G byl pokrok hold to rizeni se tolik nepovedlo , ale jinak pecka ,8G je taky pokrok ,ale v jinem smeru a jinak zemerwn a ten zase je odost lepsi od 7G v jinych vecech a dneska kdyz ma clovek uz deti tak nemusim ani premyslet jestli temer dve hvezdy ,nebo styri ,nebo rovnou pet a prostoru na rozdavani , torzka mi nevadi ,nejezdim stim vrchy abych poznal jeji limity .. je to o prioritych a vkusu no ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4802 2003 Accord Aerodeck  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 19.4.2019 , 21:20   Citovat  

RIZ3K9 napsal:
Mě se to taky nepozdávalo, ale v kombinaci s loketní opěrkou je to nejgeniálnější věc co kdo mohl vymyslet je to dobrý Velmi šťastný


Mě po pár jízdách přijde,že tohle auto naučí člověka mít obě ruce na volantu. Jedeš,zařadíš a nejbližší cesta pro ruku je na volant a ne na stupidní opěrku. Ani tam žádná není. Je to geniální,krátká cesta volant řadička volant řadička...Navíc si nedokážu představit mít ruku na opěrce a zároveň na řadičce. To by nebyla opěrka ale barový pult...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3684 2003 Accord  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 20.4.2019 , 13:55   Citovat  

Já mám dlouhý ruce, takže tu loketu na dálnicích využívám. Mám tam aftermarket, ale typovou.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2561 2009 Accord Tourer  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vyplati se stale honda civic 7g (2000-2005)
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1138s ][ Dotazy: 101 (0.0169s) ][ GZIP on - Debug on ]