Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
MOT: Honda Prelude 4G (turbo projekt)
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 
Zaslat odpověď



  Strana 27 z 27
mot je teď offline  mot
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 28.4.2019 , 21:18   Citovat  

RASTA napsal:
palubní je o ničem, nezačne ukazovat ani když v okruhu chybí 1,5 litru vody Tak to valím bulvy
na kolik by ses chtěl ideálně s teplotou dostat?


nechci jít přes 107°C v zátěži (krátkodobě), ideálně těsně pod 100°C ve všech jízdních režimech, ale to je asi pouze zbožné přání Tak to valím bulvy
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3021 1995 Prelude VTEC  
mot je teď offline  mot
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 28.4.2019 , 21:28   Citovat  

Mickey Mouse napsal:
Teď jsem trochu zkoumal celý tento showroom,a zarazilo mě pár věcí. 1-klimatizace. To jako fakt?Zvyšujeme výkon a pak ho ubereme klimoškou?Nehledě na to,že chladič klimy před chladičem je další brzda studeného vzduchu.2-intercooler před chladičem, to samé, určitě by se dal někam přesunout, aby tolik nebránil.Za další prelude má celkem dlouhý čumák, od chladiče až dopředu je asi tak kilometr,přemýšlel bych o jiném nárazníku, s většíma a přesně mířenýma nádechama kvůli proudění vzduchu.Když jsme turbili crx i targu,tak tam moc originálních vyztuh nezůstalo, právě kvůli prostoru a umístění chladiče co nejdál od tepelného zdroje(motoru,svodů a turba).A hlavně tlačná sahara moc nefunguje, natož u turbíny.Pak bych ještě přemýšlel o vyleštění a zvětšení vodních kanálků v bloku a hlavě.Po tomhle všem možná zjistíš,že jsi vůbec neměl problém s chlazením, ale pouze se správným uspořádáním všech komponentů.Snad jsem tě tímto neurazil,nebo něco podobného, jen jsem se zamyslel nad celým projektem


Prosimtě kolik koní ta klima ubere... HaHaaa není to závoďák, chci se svézt "pohodlně" i v létě a né se potit jako v sauně, takže ano klima je a bude Hihi a neříkáš mi nic nového, vím, že chladič klimy celkové proudění vzduchu jen zhoršuje a při zapnuté klimě zvyšuje teplotu. Ten showroom si moc neprostudoval, páč delší přední nárazník tam už je, velké otvory v sobě má taky. Leštění a zvětšování vodních kanálků mi připadne už jako extrém, kdybych stavěl motor 700-900 koní, tak dejme tomu, ale na usmrkaných 400 koní, přece nebudu dělat takové šílenosti, hlavně kvůli tomu zase půlit motor... Tak to valím bulvy Jinak určitě si mě neurazil, jsem rád za každý názor. přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3021 1995 Prelude VTEC  
mot je teď offline  mot
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 28.4.2019 , 21:48   Citovat  

Takže zapojeno viz. přiložený obrázek. Tzn. přes T-čko z hlavy do topení je přívod do turba a vývod z turba přímo na horní část chladiče. Doplněn externí okruh s elektrickou vodní pumpou a klapkou, který obchází termostat a je určen pro točení vody při vypnutém motoru. Zajímá mě váš názor zda souhlasíte s mojí domněnkou směru proudění vody viz. šipky na obrázku...?


h22_cooling_gt3076_103_345.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
h22_cooling_gt3076_103_345.jpg, 191.19 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3021 1995 Prelude VTEC  
mot je teď offline  mot
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 28.4.2019 , 22:40   Citovat  

Přidám video krátce po testovací jízdě, kde je vidět, že jakmile je turbo hodně rozpálené, tak nepomáhá ani zapnuté topení ani externí okruh, který byl otevřený, video je natočené již po chvíli dochlazování, maximální teplota v turbu byla dokonce 124°C ale pouze v turbu, motor je úplně v pohodě, vypadá to, že je tam ještě vzduch a nebo není vhodné připojení na té hadici z topení? U předchozího zapojení jsem měl zase skvěle dochlazené turbo, ale motor dlouho horký Tak to valím bulvy Zkusím to ještě odvzdušnit a znovu otestovat a pokud se to bude chovat stejně, tak pak mě napadá, jedině zkusit tak jako "skritek" vzít přívod vody do turba přímo z bloku (vyhodit jednu zátku a našroubovat tam přírubu na hadici) to mi hlava nebere Jestli není problém v tom místě kde teplotu z turba měřím, je to hliníkový váleček,ve kterém je čidlo a je to těsně u chladiče vody, kde zespod částečně fouká sahara horký vzduch, ale pokud tam voda proudí tak to přece nemůže tak strašně ovlivnit měření tohoto čidla?

tudy odkaz
Odkaz



IMG_20190427_220231.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20190427_220231.jpg, 1.64 MB

IMG_20190427_220237.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20190427_220237.jpg, 1.72 MB

IMG_20190427_220249.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20190427_220249.jpg, 1.68 MB

IMG_20190428_200248.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20190428_200248.jpg, 1.9 MB

IMG_20190428_200307.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20190428_200307.jpg, 2.14 MB

IMG_20190428_200333.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20190428_200333.jpg, 1.4 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3021 1995 Prelude VTEC  
monty je teď offline  monty
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 29.4.2019 , 7:36   Citovat  

Teoreticky musí fungovat jakýkoliv zapojeni který měls, neni možný že máš někde chybu mechanicky, čídlo který zasahuje do kanálu a zaskrcuje ho tím, šroubení prosroubovany hluboko, špatně narizlou hadici, malý oko vrs prutocny sroub atp?
H22 turbo jsem dělal a stacilo klasický chlazeni z okruhu klapky, teplota motoru ok,před zastavením normální dochlazeni pomalejší jízdou a žádný tlakováni bublani. Teploty v turbu se tedy nemerily, ale vzhledem k tomu že s tím problémy nejsou tak nebylo proč.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5190 1988 Prelude  
monty je teď offline  monty
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 29.4.2019 , 7:43   Citovat  

Edit koukám poslední zapojení je paralelni tzn ventil nesmíš zavřít a asi ani vypnout čerpadlo jinak turbo prestavas chladit okruh Turba bude mít hydraulický odpor větší než topení a bypass tzn bez nucenyho oběhu z pridavnyho čerpadla tam půjde jen zlomek chladící vody.
Ten origo alni výměník olej voda tam ještě máš? Napojil bych to chlazení tam ale do série, z výměníku do turba, z turba do trubky k čerpadlu,natáhnout vedeni max v jedny úrovni aby tam nemohli vzniknout vzduchovy kapsy, počítej že při provozu se tam může dostat vzduch i uvolnit se vazanyve vodě a pokud se nemůže protlačit do chladíce, tak se schranuje v nejvyšším místě a pak ta větev přestává fungovat.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5190 1988 Prelude  
mot je teď offline  mot
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 29.4.2019 , 9:32   Citovat  

monty napsal:
Edit koukám poslední zapojení je paralelni tzn ventil nesmíš zavřít a asi ani vypnout čerpadlo jinak turbo prestavas chladit okruh Turba bude mít hydraulický odpor větší než topení a bypass tzn bez nucenyho oběhu z pridavnyho čerpadla tam půjde jen zlomek chladící vody.
Ten origo alni výměník olej voda tam ještě máš? Napojil bych to chlazení tam ale do série, z výměníku do turba, z turba do trubky k čerpadlu,natáhnout vedeni max v jedny úrovni aby tam nemohli vzniknout vzduchovy kapsy, počítej že při provozu se tam může dostat vzduch i uvolnit se vazany ve vodě a pokud se nemůže protlačit do chladíce, tak se schranuje v nejvyšším místě a pak ta větev přestává fungovat.


Obrázek doplněn, nevím jestli to nebylo matoucí, ale origo hadice, tedy horní a spodní do chladiče tam jsou samozřejmě původní, jen jsem je do obrázku nezakreslil = nyní doplněno. Tudíž, podlě mě se musí turbo chladit i při vypnuté elektrické pumpě a zavřené klapce, stačí že se bude točit voda v motoru origo pumpou ne? to mi hlava nebere Ten baypas je tam pouze pro to, když vypnu motor, přestane se tedy točit origo pumpa na rozvodech, tak abych mohl točit vodu přes chladič, v tu chvíli tedy otevřu klapku (objedu tak termostat) a spustím externí pumpu společně se saharou to mi hlava nebere

Co se mechanickýho problému týče, tak jedině snad snížený průtok přímo v turbu, což je asi blbost, průtočný šrouby tam jsou nyní, před tím tam byly hadice "pancířky" a fitinky a taky to mělo problémy, takže průtočný šrouby to způsobovat nebudou. Příruba na čidlo je taky dostatečně dlouhá, aby v ní čidlo nesnižovalo průtok. Spíš teda to zavzdušnění, protože teď ta hadice z turba do chladiče je asi nejvyšší místo celého okruhu, takže se tam asi drží vzduch... to mi hlava nebere Ještě ji můžu zkusit otočit, tak aby nevedla vrchem přes turbo, ale zespodu a pak tam vzduch snad zůstavat nebude Tak to valím bulvy

EDIT: Jj výměnik pod filtrem mám a taky mě to napadlo jako jedno z možných míst k připojení, ale vzhledem k nedostatku prostoru jsem toto řešení odložil HaHaaa Ale zapojení do série na ten výměník mě nenapadlo,chtěl jsem to zase přes Tčko paralelně... Každopádně výstup z turba přímo na chladič jsem odkoukal na 2.2 i-DTEC a tak jsem čekal, že to bude fungovat i u mě, nicméně marně jsem však hledal kde mají napojený přívod


h22_cooling_gt3076_103_345_165.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
h22_cooling_gt3076_103_345_165.jpg, 201.56 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3021 1995 Prelude VTEC  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 29.4.2019 , 12:39   Citovat  

Ad. vysoká teplota chladící kapaliny za turbem
Pročítal sem to jen v rychlosti, tak doufám, že mi nic neuniklo.

Zvýšená teplota, kterou naměříš v tomhle bodě je podle mně z fyzikálního hlediska správně. Jelikož housing turba předá do vody část své tepelné energie. Tím dojde k navýšení její teploty. Ta se ale nemá kam dál předat, protože ještě nedorazila do chladiče, takže v tomhle bodě vždycky naměříš vyšší teplotu.

Navíc je potřeba brát v potaz to, že teplota housingu turba se pohybuje podstatně výš (jeho chlazení nemá takovou kapacitu, aby ho udrželo na stejné teplotě jako zbytek komotoru) než teplota motoru a hlavního chladíchího okruhu, proto je tam takový výrazný rozdíl mezi teplotou motoru a teplotou kterou naměříš za výstupem housingu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2836 1991 CR-X  
Mickey Mouse je teď offline  Mickey Mouse
1 háčko
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 29.4.2019 , 13:37   Citovat  

Ahoj,tak jsem byl u toho kamaráda (toho blázna Velmi šťastný ),ukázal jsem mu,jak to tu stavíš,a co máš za trable,a dostal jsem pár odpovědí. Ale nebudou se ti líbit. To co jsem ti psal já, klima určitě off,doplnil by nějaké ostřiky na intercooler(ostřikování-chlazení ic studenou vodou),z nějaké externí nádržky,tlačná sahara ok,ale určitě mít ještě klasickou a nejlépe 2,pokud možno závodní,protože ti sice sahara tlačí vzduch dovnitř, ale kam pak jde dál? Zůstává ti kolem motoru,kde se tlačí a ohřívá i zbytek komponentů (blok,sání atd...).Dále vyhodit všemožné plasty pod motorem(pokud tam ještě jsou),prostě zařídit co nejlepší odvod teplého vzduchu od motoru pryč. Je sice hezké, že máš několika řadovej chladič,ale je to úplně k ničemu, když se nemá jak pořádně ochladit.Zkus zvolit jiný tip svodů,co nebudou tak blízko chladiče a nacpat tam ty sahary. Dělají se i extra úzké (myslím že mají něco kolem 5 cm.Jinak to chlazení turba není úplně špatně vyřešené,jen,jak psal Ljay,měříš výstup z turba-to je ta nejteplejší hodnota,kterou naměříš.Zkus to čidlo hodit na výstup z chladiče + ten uzavíratelný ventil také vyhoď,nevím na co by jsi chtěl blokovat nebo regulovat průtok vody na chlazení turba.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 173 1989 CR-X  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 29.4.2019 , 13:55   Citovat  

Mickey Mouse:
- ostřik IC má smysl pokud podřebuješ srazit teploty IAT a nemůžeš si dovolit použí větší IC, ale pokud s IAT není problém, tak je to zbytečný.
- demontáž plastů pod motorem ti nijak výrazně nepomůže snížit teplotu v motoráku. Za to ale zhorší efektivitu chladiče (snížení rozdílu tlaku před/za chladičem = nižší průtok vzduchu skrz chladič = nižší účinnost). Odvětrávání motoráku má smysl, ale jen do prostoru nižšího tlaku, aby bylo dodrženo proudění vzduchu směrem ven z motorovýho prostoru.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2836 1991 CR-X  
Mickey Mouse je teď offline  Mickey Mouse
1 háčko
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 29.4.2019 , 13:56   Citovat  

A ten okruh chlazení turba zkrátit na co nejmenší, nemusí to jít z pumpy přez půl motoru,ale rovnou do turba,ať máš co největší efekt chlazení. Dokreslil jsem tam žlutou čárou-z pumpy do turba.zbytek je tam navíc....


20190429_135256.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20190429_135256.jpg, 387.45 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 173 1989 CR-X  
monty je teď offline  monty
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 29.4.2019 , 14:15   Citovat  

Jenže tímhle přijde o tlak čerpadla z motoru celý to bude muset táhnout to pomocný cerpadlo
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5190 1988 Prelude  
Mickey Mouse je teď offline  Mickey Mouse
1 háčko
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 29.4.2019 , 15:35   Citovat  

Tak snad tam taky nebude pomocné čerpadlo z akvária,ale nějaká slušná pumpa.O tom to externí dochlazování přeci je.Hlavně je potřeba, aby byl okruh stále plně průchozí i při vypnutém motoru,kvůli dokonalému dochlazení po jízdě.Nebo se pletu??? Za mě je ale hlavní problém v koncepci celého aktuální chlazení-chladič ok,ten je super,ale bez sahary,to je prostě k ničemu. To bych tam raději nechal úzký-sériový chladič,ale s pořádnou saharou,než tenhle výkonný, třířadý,celokový chladič, který v tuhle chvíli absolutně stratil veškerý potenciál a je tam spíš na škodu něž k užitku.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 173 1989 CR-X  
monty je teď offline  monty
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 29.4.2019 , 16:46   Citovat  

No jenže v tomhle už nejde jen o nějaký dochlazení ale o druhý v podstatě nezávislý okruh s čímž asi nikdo nepočítal. Já bych v (pokud tam není problém s průtokem což mot vyloučil) videl to zapojit do série např s tím výměníkem, vyspadovat případně přizpůsobit vedení tak aby se odvzdusnilo samo a zkusit jak to funguje bez sarapaticek. jestli to pořád vře případně jestli už bude stačit klasický dochlazeni.co mám zkušenost tak to zatím vždy fungovalo. Pak teprv do okruhu zakomponovaval dochlazovani čerpadlo. Předělávat půl auta je nesmysl není to zavodak. Sice je to h22 ale je to podobný %jak měl ljay nebo skřítek a další, prostě sériovy vykon *2.a s ničím takovym se nebojovalo.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5190 1988 Prelude  
Mickey Mouse je teď offline  Mickey Mouse
1 háčko
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 29.4.2019 , 17:00   Citovat  

To já bych klidně tu půlku auta předělal,jen abych tam mohl dát aspoň jednu saharu,ne-li dvě je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 173 1989 CR-X  
mot je teď offline  mot
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 30.4.2019 , 9:39  Naposledy upravil mot dne 30.4.2019 , 9:43, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Mickey Mouse napsal:
To já bych klidně tu půlku auta předělal,jen abych tam mohl dát aspoň jednu saharu,ne-li dvě je to dobrý


Prosimtě, 2 sahary tam jsou Tak to valím bulvy jedna z ni je tlačná, druhá klasika sací, obě jsou od Spalu, takže žádná čína Mrk Určitě nebudu předělávat půl auta šuk

edit: to co jsi nakreslil je sice krásný, ale "objevil si ameriku" přesně tohle zapojení jsem měl do teď, sice jsem měl rychle vychlazené turbo, ale zase se přehříval motor na volnoběh po jízdě v zátěži, kvůli tomu jsem to začal předělávat, navíc v tom zapojení co jsi nakreslil, to tu komentoval škřítek, že turbo trpí, protože dostává "tepelné šoky" kdy do něho pouštím příliš studenou vodu...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3021 1995 Prelude VTEC  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 30.4.2019 , 13:59   Citovat  

Mickey Mouse napsal:
To já bych klidně tu půlku auta předělal,jen abych tam mohl dát aspoň jednu saharu,ne-li dvě je to dobrý


Čoveče nechci se tě nějak dotknout, ale v druhém vlákně nedokážeš rozlišit typy chlazení napříč automobilkama a tady aktivně radíš o chlazení a objevuješ již objevené/vyzkoušené věci, člověku který to auto zná do šroubku, má v tom hromadu financí, práce a času? Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2560 2009 Accord Tourer  
Mickey Mouse je teď offline  Mickey Mouse
1 háčko
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 30.4.2019 , 14:35   Citovat  

V pořádku, nejsem urážlivý.Tohle není z mé hlavy,jen prenáším poznatky od lidí,co už takhle pár aut postavili.Já osobně bych se do toho nepouštěl,ale řešil jsem to s lidmi co to staví a řešili podobné problémy.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 173 1989 CR-X  
mot je teď offline  mot
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 30.4.2019 , 23:59   Citovat  

Tak nový poznatek, při současném zapojení provozní teploty:motor 85-90, turbo také 85-90 při normální jízdě,takze to že se hodnoty srovnaly je skvělé.V zátěži (testováno na dálnici, takže hodně vzduchu přes chladiče... na okresce by to bylo možná horší...) ale teploty srovnané +-rozdíl stupeň či dva motor vs. turbo kolem 95-99st. Ale z toho najednou teplota na turbu začala stoupat už při normální jízdě a velmi rychle vyskočila na 124st.a i zapnutí topení prvně pomáhalo, ale pak už ani to ne. Vždycky se to uchladilo a pak za chvíli zase vyběhla na tuto hodnotu, podle mě je tam zase bublina a neproudila tam voda, jinak to není možný. Externí okruh dochlazování funguje skvěle, během chvíle jsem schopen stáhnout teplotu na 76st. Takže předělám jen okruh do turba, dám to do série pod tepelný výměník k olejovemu filtru tak jak radil monty i LJay a snad to bude cajk.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3021 1995 Prelude VTEC  
mot je teď offline  mot
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 2.5.2019 , 0:05   Citovat  

dnes přepojeno do série na výměník pod olej. filtrem a funguje to skvěle, už žádné přehřívání, teploty vyrovnané, super, díky všem za rady přátele jedu VTEC Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3021 1995 Prelude VTEC  
mot je teď offline  mot
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 12.5.2019 , 11:29   Citovat  

Dne 4.5.2019 proběhla úprava ECU na brzdě SuperFlow Dyno 30 AWD, v Rakousku od LFT KFZ (najdete na Facebooku). A výsledek je 470 Hp/471 Nm muhehe Už jsem to byl jednou projet a je to jiný auto Je to tam. nic se nepřehřívá, svítící svody už jsou jen vzpomínka Úsměv Takže za mě maximální spokojenost a škoda jen, map sensoru, který je pouze 2.5 bar (jaksi jsem při jeho výběru zapomněl přičíst atmos. tlak Se stydím ) Ke konci ladění jsme se už dostávali mimo rozsah tohoto map sensoru a také prý nestíhaly vačky (OEM Accord TypeR), vyměnit tyto dvě věci a prý jdeme bez problému přes 500 koní Tak to koukám! no uvidím, zatím toto stačí bohatě pořádnej výtlem ale... Lucy


Odkaz



Odkaz



Odkaz



Odkaz



graf - Rakousko - LFT.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
graf - Rakousko - LFT.jpg, 193.3 kB

IMG_20190504_121257.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20190504_121257.jpg, 1.68 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3021 1995 Prelude VTEC  
Mickey Mouse je teď offline  Mickey Mouse
1 háčko
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 12.5.2019 , 12:04   Citovat  

Gratuluji je to dobrý .A to jsi psal,že kamarád, co má 600 koníků,je blázen Velmi šťastný .Jen tak dál, je hezké vidět, že to takhle krásně funguje.Dobrá práce
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 173 1989 CR-X  
_Marty_ je teď offline  _Marty_
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.5.2019 , 14:21   Citovat  

Dle grafu vykon nejde dolu(takze vacky stihaj), tzn dej map, pust tam o pul baru vic a 500koni mas doma. Kazdopadne pekny, poradny gumy na predek a spraskas tim co chces Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 622 1995 Civic Coupe  
monty je teď offline  monty
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.5.2019 , 20:03   Citovat  

ty máš omezovač na 7400?1,5 bar pořád na oem ecu ?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5190 1988 Prelude  
mot je teď offline  mot
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 12.5.2019 , 21:33   Citovat  

_Marty_: jo sice dle grafu nejde dolů, ale tohle už je graf kdy je to "stažené" zkoušel jít dál a už nestíhaly...

motny: ne jde to o něco dál, popravdě jsem se ani nedíval kolik je nastavený omezovač, jj pořád OEM ecu (laděno v eCtune), ale tlak řídí Apexi boost controler
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3021 1995 Prelude VTEC  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 12.5.2019 , 21:48   Citovat  

Krásně lineární to mas.Akorat si to rozhodis:-)
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1158 1989 Civic  
monty je teď offline  monty
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.5.2019 , 21:57   Citovat  

mot napsal:
_Marty_: jo sice dle grafu nejde dolů, ale tohle už je graf kdy je to "stažené" zkoušel jít dál a už nestíhaly...

motny: ne jde to o něco dál, popravdě jsem se ani nedíval kolik je nastavený omezovač, jj pořád OEM ecu (laděno v eCtune), ale tlak řídí Apexi boost controler

graf je do 7400 ..pak to utne , proto mi to je divny.
o řízení tlaku ani nejde , spíš už bych při takovýmhle tlaku měl strach ze spolehlivosti tak hw starý ecu.já už mám špatnou zkušenost kdy to vylámalo příčky mezi kroužky na pístech.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5190 1988 Prelude  
mot je teď offline  mot
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 14.5.2019 , 13:48   Citovat  

monty napsal:
graf je do 7400 ..pak to utne , proto mi to je divny.
o řízení tlaku ani nejde , spíš už bych při takovýmhle tlaku měl strach ze spolehlivosti tak hw starý ecu.já už mám špatnou zkušenost kdy to vylámalo příčky mezi kroužky na pístech.
Tak to koukám! to jsem ještě neslyšel, co byla příčina a co to bylo za motor/setup?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3021 1995 Prelude VTEC  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
MOT: Honda Prelude 4G (turbo projekt)
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1866s ][ Dotazy: 145 (0.0486s) ][ GZIP on - Debug on ]