Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Accord 6g problem s lambda sondou
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
tiego 69 je teď offline  tiego 69
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 10.7.2019 , 21:08   Citovat  

Zdravím všechny ✌️
Potřebuji poradit, případně zda by to někdo neproměřil na svém voze, nebo nevěděl kudy co povede..

Takže. Mám A6G 1.8
Jelikož byl kupovan již se špatným motorem, hledal jsem jiný. Bohužel 1.8 jsem nenašel, udělal se swap na 2.0.
Již na autě, že kterého jsem ho bral, hlásila ECU chybu p1159, dle toho, co jsem našel, šlo o výhřev lambdy..

Motor, kabeláž, řídící jednotku a imobilizér i se spínačkou jsme dali do původní 1.8.

Jelikož na 2.0 byla lambda nejspíš špatná, a z 1.8 nesedí kvůli prohození svorky samec/samice, koupila se nová lambda, mimochodem stejná viz. obrázek.

Motor naskočí, běží, ale hlásí chybu 1166. Opět výhřev lambdy.. Chybu mohu smazat, ale i když dám klíček do polohy zapalování, chyba naskočí, jelikož to lambdu nahřívá již před startem..

Dotazy..
Lambda konektor, který je na motoru, nemá ani jeden ze 4 kontaktů ukostřený.. Má to tak být? Veškerá ostatní čidla mají ukostření, odzkoušeno multimetrem..

Jak bez klíčků, tak i s klíčkem v 2. poloze se nedá mezi jednotlivými kontakty namerit žádné napětí..

Pokud dám jeden konec multimetru na + baterie, tak druhým koncem namerim na bílém kabelu 12v, na černobílém 12v, na modrém 3v, na zeleném 3v. Má to tak být?

Lambda nehřeje. Pokud ale propojím bílý kabel na svorce lambdy u motorové kabeláže s + na baterii, po natažení klíčku začne žhavit. Chyba se ukáže i tak, což je jasné..

Je tu někdo, kdo by po natažení klíčku dokázal namerit, kde a kolik to ukazuje? Jestli se má namerit něco přímo jen na svorce?

Předem díky za přečtení a snahu..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 137 H+ body: 0 2003 Civic Type-R  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 10.7.2019 , 22:10   Citovat  

1. lambda sonda na F20B6 jedině originální
2. máš tu pár obrázků Honda ESM
3. v konektorech toho moc nenaměříš, leda by jsi oškrábal izolaci z kabelů...Úsměv
4. chybu P1159 jsem nenašel, nejblíž je tomu P1149
5. výhřev sondy se "uzemňuje" přes otevřený kolektor
6. ECU kostří lambda sondu přes pin C18


L01.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
L01.jpg, 63.43 kB

L02.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
L02.jpg, 67.03 kB

L03.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
L03.jpg, 59.12 kB

L05.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
L05.jpg, 51.84 kB

L04.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
L04.jpg, 58.21 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2097 H+ body: 1 1999 Accord  
HromyACC je teď offline  HromyACC
0
PříspěvekZaslal: 11.7.2019 , 5:15   Citovat  

Díky za odpověď. Originální lambdu.. Značka? Jelikož kupovat origo z Hondy, to to raději pošlu z kopce.. Nechápu tedy, proč je prodávají, když se nedají použít. Kupoval jsem od NGK (NTK)

Tudíž stačí, po natažení klíčků do 2. polohy, namerit mezi piny 19 a 20 napětí? Pokud tam bude napětí z baterie, je to lambdou?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5 H+ body: 0  
HromyACC je teď offline  HromyACC
0
PříspěvekZaslal: 11.7.2019 , 8:00   Citovat  

A ještě dotaz.. Vyhrev lambdy je pouze výhřev ne? Je tam k tomu aby dříve dosáhla provozní teploty, začala dříve generovat napětí a tím řídit směs, nebo ne? I kdyby nefungoval, poté, co jí ohřeje výfuk by měla směs tak i tak řídit, nebo se pletu?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5 H+ body: 0  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.7.2019 , 10:28   Citovat  

HromyACC napsal:
A ještě dotaz.. Vyhrev lambdy je pouze výhřev ne? Je tam k tomu aby dříve dosáhla provozní teploty, začala dříve generovat napětí a tím řídit směs, nebo ne? I kdyby nefungoval, poté, co jí ohřeje výfuk by měla směs tak i tak řídit, nebo se pletu?


Je to, jak píšeš. I s nefunkčním výhřevem bylo možno bez problému projít technickou. Dnes je blbý, že na emisích mají povinnost vyčítat chyby z ECU, takže pak je to otázka nenápadně položených bankovek mez "papíry" k autu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2097 H+ body: 1 1999 Accord  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.7.2019 , 10:31   Citovat  

HromyACC napsal:
Díky za odpověď. Originální lambdu.. Značka? Jelikož kupovat origo z Hondy, to to raději pošlu z kopce.. Nechápu tedy, proč je prodávají, když se nedají použít. Kupoval jsem od NGK (NTK)

Tudíž stačí, po natažení klíčků do 2. polohy, namerit mezi piny 19 a 20 napětí? Pokud tam bude napětí z baterie, je to lambdou?


Originální je tuším Denso, a je nějak "přiohnutá" na míru ECU motoru F20B6. Zkušenosti nejen tady na fóru ukazují, že s neoriginální Denso lambdou, byť stejného obj. čísla, že sice nějakou dobu funguje, ale čase v řádu jednotek měsíců stejně odejde. Resp. ECU zahlásí chybu lambdy.

Pokud hodnota lambda sondy ze servisu Hondy převyšuje zůstatkovou hodnotu tvého Acca, tak je to jasný... HaHaaa
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2097 H+ body: 1 1999 Accord  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.7.2019 , 10:39   Citovat  

HromyACC napsal:


Tudíž stačí, po natažení klíčků do 2. polohy, namerit mezi piny 19 a 20 napětí? Pokud tam bude napětí z baterie, je to lambdou?


Pokud tomu rozumím dobře, když bude napětí mezi B19 a B20, je to pak na výměnu ECU...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2097 H+ body: 1 1999 Accord  
HromyACC je teď offline  HromyACC
0
PříspěvekZaslal: 11.7.2019 , 12:49   Citovat  

piskot napsal:
Pokud tomu rozumím dobře, když bude napětí mezi B19 a B20, je to pak na výměnu ECU...


Jo to ano. Po 30s když tam bude napětím, je v řiti. O STK nejde. Jde mi o to, zda i s chybou, že nejde výhřev, bude lambda fungovat
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5 H+ body: 0  
HromyACC je teď offline  HromyACC
0
PříspěvekZaslal: 11.7.2019 , 12:52   Citovat  

Jinak i když lambdu odpojím úplně, hlásí to to samé.. Nemělo by to hlásit jinou chybu? Prostě že nejde kompletně?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5 H+ body: 0  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.7.2019 , 14:10   Citovat  

HromyACC napsal:
Jo to ano. Po 30s když tam bude napětím, je v řiti. O STK nejde. Jde mi o to, zda i s chybou, že nejde výhřev, bude lambda fungovat


Osobní zkušenost je, že i s nefunkčním ohřevem lambdy auto jede, bez znatelné třeba zvýšené spotřeby benzínu. Myslím, že ECU zapíná, resp. vypíná, ohřev lambda sondy na základě prohřátí motoru (teploty vody). Řekl bych, že ohřev lambda sondy je jen ojebávka k tomu, aby hned od startu něco měřila a emise studeného motoru byly v (EU)normě.

Aby jsi měl klid, co se třeba napíchnout přes nějaké OBD2 udělátko, např. ELM OBD2, k ËCU a přes to koukat, co se (nejen) s lambda sondou děje.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2097 H+ body: 1 1999 Accord  
HromyACC je teď offline  HromyACC
0
PříspěvekZaslal: 11.7.2019 , 16:05   Citovat  

Mám obd. Zkusím. Stejně je to zajímavé. Než jsem vyndal F18B2, i s neorigo lambdou, která měla jeden šedý a tři bílé kabely všechno šlo
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5 H+ body: 0  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Accord 6g problem s lambda sondou
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(96973 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0682s ][ Dotazy: 77 (0.0126s) ][ GZIP on - Debug on ]