Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
22
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 148, 149, 150 
Zaslat odpověď



  Strana 150 z 150
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 14.8.2019 , 21:54   Citovat  

1. Někdy vstřikovače mohou být nánosy zalepené tak, že se pomaleji otvírá pístek některého z nich.
Samozřejmě to dělá hlavně zastudena. Nepokuckává i na volnoběh? (slyšet u výfuku)Pokud ano, je to jasné.
2. Chybná teplotní korekce - co máš za jednotku?
3. pomalá lambda- jak rychle dělá sonda amplitudu (výkyv napětí)?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 516 H+ body: 14  
Strober je teď offline  Strober
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 14.8.2019 , 22:07   Citovat  

1. na volnoběh otáčky kolísají, že sem dneska myslel že to aj zdechne - podle plynaře co to montoval, tam dávali nějaké vstřiky co prej hodně snesou a 100tkm by měli vydržet...nevím...nevyznám se...ale si druhý kdo tvrdí že vstřiky
2. Jednotku plynu?...to ti nepovím, je to systém Landi Renzo Evo...7?...asi
3. to se zjišťuje jak?...osciloskop? ...to si taky druhý kdo tipuje lambdu...motor má najeto celkem přes 250tkm (posledních 60tkm na LPG)...tže tuhle možnost taky připouštím.
Zkusím vyšetřit co a jak...díky za tipy
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 379 H+ body: 7 2000 Civic VTEC-E  
DaveMax je teď offline  DaveMax
0
PříspěvekZaslal: 15.8.2019 , 10:03   Citovat  

Zdravím,
měl by někdo tip, kde v Praze nebo okolí nechat seřídit ventily? Psal jsem do Neptun Harfa, kde by to udělali, ale prý je poté potřeba naladit jednotku a tu mojí nedělají (EuropeGAS Avance 32).
Zdá se mi, že auto poslední dobou moc nejede, studené starty jsou delší a rozsvítil se CEL s následujícími chybami (vše se objevilo najednou), svíčky by měly mít najeto cca 12-15tis km:
P0219 - Engine overspeed condition
P0365 - Camshaft position sensor "B" circuit
P0340 - Camshaft position sensor "A" circuit
P0301 - Cylinder 1 misfire detected
P0303 - Cylinder 3 misfire detected
P0304 - Cylinder 4 misfire detected
P0300 - Multiple cylinder misfire detected

Mohou toto způsobit špatné ventilové vůle nebo hledat problém jinde?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 15.8.2019 , 10:23   Citovat  

Nevím jak konkrétně u Tvého motoru, ale celkem běžně se závady čidel polohy vaček objevují při vytahaném /špatně nastaveném rozvodovém řetězu/vyběhaných vodítkách.
Avance 32 seřizuji, ale to bych být Tebou řešil až po potřebné opravě.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 516 H+ body: 14  
DaveMax je teď offline  DaveMax
0
PříspěvekZaslal: 15.8.2019 , 10:26   Citovat  

Motor jsem zapomněl uvést, Accord CL7 2.0 114kW.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17 H+ body: 0  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 15.8.2019 , 19:06   Citovat  

U K-series když je vytahaný řetěz tak vyskakuje chyba P0341.

Tyhle chyby jsou čidla jako takový + vypadky zapalovaní na každém válci (napěti zapalovacích cívek?), takže mě to vede k nějaký chybě v kabeláži nebo nějaký kostře.

Každopádně s těmito chybami, bych s tím vůbec nejezdil. Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2581 H+ body: 27 2009 Accord Tourer  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 20.8.2019 , 19:58   Citovat  

Tak jsem se po delší době zase dostal k Legendu, prošel jsem zapalovací a palivovou soustavu a na LPG pořád blbne. Stalo se už někomu, že by mu to blblo na lpg, že byla vadna jednotka? Protože když jsem měl Solaris, tak to na něj fungovalo parádně, pak se dal Europegas a jen problémy. Ale budu dávat legenda do depozitu, protože je skoro 2 roky bez stk, tak přes zimu půjde celej systém ven, protože si už nevím rady.
Ale jak to odhlásit? Dělal jste to někdo?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1313 H+ body: 0 1993 Legend  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 20.8.2019 , 22:45   Citovat  

Když mi pošleš tvoji jednotku, dám ji do patice a přehraju identický soft do jiné, kterou ti odešlu zpět, aby se vyloučila chyba jednotky. Souhlasíš?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 516 H+ body: 14  
J0HN3C je teď offline  J0HN3C
0
PříspěvekZaslal: 11.9.2019 , 21:40   Citovat  

Jiřik napsal:
Když mi pošleš tvoji jednotku, dám ji do patice a přehraju identický soft do jiné, kterou ti odešlu zpět, aby se vyloučila chyba jednotky. Souhlasíš?


Teda klobouk dolů, co Jiřík je ochotný všechno udělat nad rámec běžné praxe, aby pomohl vyřešit problém s LPG. je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4 H+ body: 0  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 12.9.2019 , 6:59   Citovat  

J0HN3C napsal:
Teda klobouk dolů, co Jiřík je ochotný všechno udělat nad rámec běžné praxe, aby pomohl vyřešit problém s LPG. je to dobrý


Tak ono je to ještě tak nějak v záruce, ale nikdo neví co s tím je.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1313 H+ body: 0 1993 Legend  
silenec je teď offline  silenec
Partner H-C
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 24.9.2019 , 22:32   Citovat  

Na emisích mám (pouze na LPG) zvýšenou lambdu na 1,027. Vyčte někdo z naměřených hodnot co přesně se děje a možné řešení? Úsměv


emise.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
emise.jpg, 361.76 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2672 H+ body: 7 2000 Civic VTEC-E  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 25.9.2019 , 20:17   Citovat  

To je trochu chudší, ale takhle se nepozná podle mně vůbec nic. Otáčky zvýšené, motor není v zátěži, to je k ničemu. Ona ta lambda stejně hází smyčku i v tomhle režimu, takže to je nulová výpovědní hodnota.
Záleží jaká je lambda při plném a to ti změří jen na válcích, nebo si to změříš sám v nějakém kopci.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 516 H+ body: 14  
silenec je teď offline  silenec
Partner H-C
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 25.9.2019 , 20:35   Citovat  

Hází smyčku myslíš jako closed loop? Právě že by to v tomto režimu dle mého názoru měla řídit lambda (která na benzín nejspíš funguje dobře - viz lambda 1,001) tak nevím, proč na LPG je to chudší. Lambda při plném / v zátěži je ok (aspoň teda byla, když jsem LPG naposled nastavoval) - tu vidím v datalogu od STAGu. Jako mohl bych v těchto otáčkách zkusit trochu obohatit LPG mapu, ale pokud si směs stejně řídí lambda, tak nevím jestli to něco udělá (leda že by byla směs tak chudá a korekce podle lambdy omezená nějakou hranicí, že to už nesrovná do normálu? opět - nevím). Takže neřešit? Auto jede dobře, jen je to prostě těsně na hranici limitu lambdy 1,03 na emisích na STK. Musím vzít noťas a mrknout jak se chová výstup z o2 sensoru na benzín a na LPG, jestli v tom uvidím rozdíl... pak asi leda zkusit naladit tak, ať je to co nejpodobnější benzínu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2672 H+ body: 7 2000 Civic VTEC-E  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 25.9.2019 , 21:06   Citovat  

Jak píšeš- lambda hází smyčku, tj. closed loop. Takže osciluje. Graf změřil její průměrnou hodnotu, která ukazuje mírně chudší směs, což je na LPG v pořádku, protože tam vychází o něco víc do chuda. V tomhle ustáleném režimu
bys s tím stejně moc neudělal, navíc zmíněné otáčky bez zátěže vychází na časy kolem 2ms, takže by ladil jen
tu část koeficientu, která je POD volnoběhem. Můžeš to zkusit trochu posunout nahoru, ale to je spíš detail.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 516 H+ body: 14  
silenec je teď offline  silenec
Partner H-C
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 25.9.2019 , 21:30   Citovat  

Ta lambda hodnota naměřená v tabulce je z tohoto přístroje: https://www.univer.cz/pristroj-pro-mereni-emisi-actigas-505-sk-id6324 - jestli jeho sonda osciluje nebo jestli používá wideband / UEGO co dává stálou hodnotu a zda se vůbec při měření zohledňuje jiný stechiometrický poměr LPG opět nevím, takže je to trochu hádání Úsměv Vzhledem k tomu, že ale umí přímo měřit i obsah O2 tipuju to druhé. V domácích podmínkách si to nejspíš tak přesně nezměřím a nenaladím, ale uvidím co vyčtu z obyč narrowbandu v autě. Díky
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2672 H+ body: 7 2000 Civic VTEC-E  
monty je teď offline  monty
Moderátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 26.9.2019 , 6:48   Citovat  

Už mi to nedalo. Lambda je to širokopásmova, nic neprumeruje, to by nebylo použitelný. Hodnota lambda je pořád stejná na všechny paliva. lambda 1 znamená stechiometricky poměr kdy se spali veškerý kyslík s veškerým palivem.... Jen poměr směsi bude různý podle paliva. Takže ano máš to na plyn chudý, klasicky pak to tolik nežere . Lambda regulace má limit někde na 25%,pokud trvá delší dobu skace check.
Kup si tohle tudy odkaz má to i NB výstup takže to můžeš napojit místo klasiky ale hlavně budeš pořád mít přehled o tom co spalujes.... Ladit něco podle uzkopasmovky pořádnej výtlem
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5196 H+ body: 44 1988 Prelude  
silenec je teď offline  silenec
Partner H-C
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 26.9.2019 , 10:34   Citovat  

A jo, to dává smysl Úsměv No zdá se že podle úzkopásmovky ladí LPG téměř všichni přestavbovači... tedy přesněji se jen snaží kopírovat vstřikovací časy benzínu s nějakým koeficientem pro LPG a lambdu mnohdy ani nesledují / nemají k LPG jednotce připojenou (musel jsem si ji zapojit sám, ať vidím aspoň něco). Teda do některých systémů data lezou přes OBD2 zásuvku a LPG jednotka má aspoň přehled o STFT/LTFT té benzinové, ale to není můj případ.
Ono to jezdí i tak, ale... wideband by se hodil (k úplné spokojenosti by to pak chtělo i plně laditelnou ECU s odpovídající mapou předstihu pro LPG, což se u přestaveb taky většinou neřeší... existují sice uni oblbovací krabičky, ale moc často se asi nemontují a funkčnost je taky otázkou). Prostě to ladění LPG není ideální a jde to vidět (a ani nejde ladit tak, jak by bylo potřeba... někdy musím omrknout nový LPG hw/sw a zjistit, zda za těch skoro 10 let co to mám došlo k nějakému pokroku).
Podle narrowbandu poznám max jestli je směs moc chudá nebo bohatá a nic moc mezi tím, ale asi furt lepší než vůbec nic a v closed loop budu doufat, že seriová Hondí ECU ví, co má dělat, když se jí rozjede bohatost (i když to tak teda při měření toho jednoho režimu bez zátěže na emisích moc nevypadá).
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2672 H+ body: 7 2000 Civic VTEC-E  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 26.9.2019 , 18:03   Citovat  

Ano, přiladění LPG se zapojují lambdy spíš výjimečně, ladí se- jak jsi správně napsal podle vstřikovacích časů
benzínu, přesněji podle rozdílů při chodu benzín- plyn. Pokud soustava funguje, tak se takhle dá spolehlivě naladit celá mapa, kdy to pracuje v uzavřené smyčce. Zbytek je řešen průměrem.
Dá se to dělat i přesněji- podle korekcí OBD, ale tam je třeba nejdřív zjistit, jaké jsou benzínové, protože
u spousty motorů na LPG jsou vstřiky přicpané a korekce jsou plusové. Vzniklý rozdíl by mohl zkomplikovat studené starty.
Pak při plné zátěži stačí zkontrolovat lambdu, která jde navolit jako PID OBD.
Já bych ale vůbec neřešil lambdu bez zátěže, je to k ničemu. Pokud běhá motor v CL v nějakém normálním rozmezí korekcí(např. celkem do 10%), neškube to, nestříli, nechcípá a v plné záteži to není chudý, tak je to asi ok.

Jinak dneska už LPG jednotky umí pracovat s mapou vstřikovacích časů v načtené tabulce otáček a zatížení
a korigovat určená pole automaticky. Výsledek je- pokud okolo funguje vše správně- perfektní OK
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 516 H+ body: 14  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 26.9.2019 , 18:21   Citovat  

monty napsal:
Už mi to nedalo. Lambda je to širokopásmova, nic neprumeruje, to by nebylo použitelný. Hodnota lambda je pořád stejná na všechny paliva. lambda 1 znamená stechiometricky poměr kdy se spali veškerý kyslík s veškerým palivem.... Jen poměr směsi bude různý podle paliva. Takže ano máš to na plyn chudý, klasicky pak to tolik nežere . Lambda regulace má limit někde na 25%,pokud trvá delší dobu skace check.
Kup si tohle tudy odkaz má to i NB výstup takže to můžeš napojit místo klasiky ale hlavně budeš pořád mít přehled o tom co spalujes.... Ladit něco podle uzkopasmovky pořádnej výtlem

jasně, osciluje pouze napěťovka, což já z emisního protokolu nepoznám, tam je pouze její hodnota.
Ohledně toho napětí jsem si všiml, že často bylo v OL u napěťovky na benzín třeba 0,86V a na LPG jen 0,78V.
Když jsem pak zkusmo na LPG obohatil tento režim, už to bylo příliš (vynechání zážehu) a lambda ukazovala totožnou hodnotu- 0,86V . Upozorňuji, že to není hodnota lambda, ale napětí na napěťovce
No, jak píšeš- bez širokopásmovky toho moc vidět nebude.


images.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
images.jpg, 5.12 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 516 H+ body: 14  
silenec je teď offline  silenec
Partner H-C
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 26.9.2019 , 21:54   Citovat  

Tak na plynové ECU vypadá všechno v poho, krásné křivky BA a LPG co se překrývají, vypadá spokojeně. Benzinová ECU ale hází v datalogu chudák 30% korekce do plusu Velmi šťastný takže jak bude čas, půjdu jezdit a ladit podle trimů origo ECU, jinak se zřejmě nikam nedostanu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2672 H+ body: 7 2000 Civic VTEC-E  
monty je teď offline  monty
Moderátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 26.9.2019 , 22:29   Citovat  

silenec napsal:
Tak na plynové ECU vypadá všechno v poho, krásné křivky BA a LPG co se překrývají, vypadá spokojeně. Benzinová ECU ale hází v datalogu chudák 30% korekce do plusu Velmi šťastný takže jak bude čas, půjdu jezdit a ladit podle trimů origo ECU, jinak se zřejmě nikam nedostanu.

jo to je ono , chudý .musíš dělat opakovane reset , abys ty korekce pořad nehonil.zkus to resetnout nechat běžet na benzín a pak to projet na plyn a načít ty křivky znovu. Ja tohle řešil s bráchou crv na plynu. taky pořad řeši check spotrebu atd , po napíchnutí korekce na max , dokonce to bylo seřízený tak chudý že po přepnutí na benzín to začlo vynechávat ,utopený v benzínu.po resetu na benzín korekce do 5 % , po prepnutí na plyn okamzitě postupně vyjeli na max ,tzn než to u plynový vychytáš jízdou, tak už mas na benzínový korekce vyjetý kdoví kde. osobne a to jsem mu navrhoval,osadit wb lambdu , na vstup lambdy benzínový ecu děličem poslat 0,6V aby nedelala korekce a podle wb lambdy a směsi nastavit koeficienty v plynový ecu... pak tam teprv pustit zpatky tu nb lambdu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5196 H+ body: 44 1988 Prelude  
silenec je teď offline  silenec
Partner H-C
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 26.9.2019 , 23:21   Citovat  

Jop, reset mám v plánu Úsměv Nevím jestli moje d15z6 OEM ECU nepoužívá LTFT nebo ho jen nevidím (nemá OBD2, tak jedu datalog s ruským SW přes 3pin a ukazuje furt LTFT 0), každopádně STFT zdá se reaguje celkem pohotově, tak zkusím přímo hýbat křivkou LPG koeficientu v závislosti na korekci OEM ECU než bude řekněme +-10% a lambda bohatá v open loop... záleží jak moc se to mezi sebou hádá - budu doufat, že STAG ECU je relativně hloupá a jen vezme čas vstřiku benzínu, vynásobí různýma koeficientama (tím mojím co nastavím + tlak plynu, teplota apod.) a že dál nebude vymýšlet nějaké šílenosti, kvůli kterým by se věčně rozjížděly oem korekce. Uvidím... street tune každopádně není sranda než se najedou všechny možné režimy... některé se dají zkoušet v podstatě jen s brzděním levou, jinak to hned uletí o x krpm jinam zmatenej Co má brácha za systém?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2672 H+ body: 7 2000 Civic VTEC-E  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 27.9.2019 , 18:48   Citovat  

Pozor, aby stíhaly LPG vstřiky. Pokud máš časy na volnoběhu třeba 5ms a víc, tak už asi "plnej" nenaladíš.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 516 H+ body: 14  
silenec je teď offline  silenec
Partner H-C
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 27.9.2019 , 20:46   Citovat  

Pravdu máš Úsměv při WOT a vysokých otáčkách to občas hodí varování "Gas injectors full open!!!. -Check lambda sensor in full engine load".
LPG vstřiky jdou až k 21ms vzhledem k poklesu tlaku na minimum 0,83bar (bez zátěže jedu na 1,20bar), takže víc paliva tam už nedostanu, ale že je to nadimenzované tak nějak na hraně jsem už věděl.
Lambda (napětí) v logu LPG jednotky při plném nad 6000rpm benzín 0,78-0,84 a LPG 0,72-0,78 (před dnešním obohacením "na max" chodila nejníž k 0,65).
Co je matoucí, v logu oem jednotky ten samý okamžik píše cca o 0,1V v případě benzínu a až o 0,15V víc v případě LPG (takže tam chodí LPG místy až k 0,94V což je víc, než na benzín). Přitom o2s stále jeden a ten stejný. Hm Hm
STFT teď chodí v closed loop většinu času okolo 0-15% do plusu, sem tam se špičkou k 20, ale i do mínus 10%. Dobu vstřiku na volnoběh jsem nastavil co nejblíž k STFT 0% (křivka v LPG jednotce je pak sice u volnoběhu mimo, ale víc věřím tomu trimu a svému uchu).
Pouhé zapnutí / vypnutí světel má vliv na trim na volnoběhu +-5%, tak asi nemá cenu a není možné to ladit úplně dokonale... k tomu tam ten trim je, aby vyrovnával podle potřeby (lambdy) a teď už by měl mít trochu prostor.
Pro zajímavost, zrychlení 50-80km/h na dvojku 3,41s LPG vs 3,65s Verva 100, měřeno z grafu oem jednotky.
Úplně chytrý z toho nejsu, ale auto se teď chová příjemně (posuzuju stavy typu šlápnutí na plyn při zpomalování, odezva na plyn při podřazování, propady výkonu nebo cukání, držení volnoběhu při rozjíždění bez plynu apod.).
Výkon moc nemá smysl řešit, auto je to pomalé a stejně většinu jízdního času tráví do 3krpm v econo 12V režimu, tak snad to bude ok a vždycky můžu přepnout na benzín, že (nebo si nastavit přepínání od 6000rpm a nebo vidím možnost zapnout přepnutí jen některých válců v případě poklesu tlaku, čímž by se měl tlak opět zvednout pro ty zbývající... ale nezkoušel jsem). Občas to ještě omrknu a uvidíme.


Honda_PCScanner_2019-09-27_20-15-28.png

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Honda_PCScanner_2019-09-27_20-15-28.png, 480.4 kB

ACGasSynchro_iV1yDOjm5F.png

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
ACGasSynchro_iV1yDOjm5F.png, 76.07 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2672 H+ body: 7 2000 Civic VTEC-E  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 27.9.2019 , 22:04   Citovat  

Ten ruskej osciloskop je pěknej Úsměv
tenhle Stag neumožňuje přepnout jen pár válců na BA při dosažení určité hodnoty. Můžeš si nastavit max. zatížení třeba 95% ale škubnutí bývá znatelné. Podle grafu to stíhá, tak bych to neřešil. Vyhrál sis s tím, je to ok.
Akorát zvyšovat koeficient při plných časech nad jedna většinou moc nefunguje. V nižších ot. tam ty časy nejsou
a ve vyšších už je to zmíněný "looped injection", ale když je lambda ok, jak píšou není co řešit. Přívstřiky Stag 300/Stag 4 neumí. Většinou to ani nevadí.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 516 H+ body: 14  
silenec je teď offline  silenec
Partner H-C
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 27.9.2019 , 22:20   Citovat  

Konfigurovatelné to není, vycházím tady z tohoto popisku (jestli to opravdu funguje jak píšou a jak přesně se to chová, to nevím - nemám vyzkoušeno). Je teda fakt, že nezmiňují přepnutí zpět po zvýšení tlaku, takže ještě by to teoreticky mohla být jen bezpečnostní fičura, která přepne pár válců na benzín s poklesem tlaku, ale zpátky už (třeba do nového startu motoru) ne... chce to testnout.
Ale stejně jak říkáš, jezdit to jezdí hezky, napětí lambda sondy úplně na hubu nepadá a regulace (trim) oem jednotky podle ní pracuje celkem v mezích, tak budu jezdit OK


switch-off.png

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
switch-off.png, 17.09 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2672 H+ body: 7 2000 Civic VTEC-E  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 27.9.2019 , 22:31   Citovat  

jo, to je když dochází plyn. Když nezaškrtneš, přepne to do benzínu o chvilku dýl.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 516 H+ body: 14  
silenec je teď offline  silenec
Partner H-C
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 27.9.2019 , 22:35   Citovat  

A jo, to bude ono. Ok díky všem za rady Mrk
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2672 H+ body: 7 2000 Civic VTEC-E  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.10.2019 , 14:05   Citovat  

Poradí někdo jak nejlíp zadelat díry po tryskach v sání, aby to tesnilo? V lpg mám už 40000 Kč a nechtěj se mi vyhazovat další peníze za sání na legenda.

Ale jsem ponaučen a lpg do auta už nikdy! Tohle mě vytrestalo dost.

A co s tím komplet systémem? Je to vůbec prodejný nebo na vyhození? A ještě nevím co s plynem nádrži? Skladovat se mi to nechce a pochybuji, že mi to vezmou ve srotisti?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1313 H+ body: 0 1993 Legend  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
22
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 148, 149, 150 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97773 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.7233s ][ Dotazy: 149 (0.6056s) ][ GZIP on - Debug on ]