Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
CR-V III R20A2 - přehřátý motor - PROSÍM O POMOC
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
dobry_druh je teď offline  dobry_druh
0
PříspěvekZaslal: 11.1.2020 , 23:30   Citovat  

Zdravím,

prosím o pomoc, na našem CR-V III 2.0 iVTEC (R20a2) došlo bohužel díky zanedbání kontroly spon na hadicích k tomu, že spona za jízdy upadla, vytekla voda a došlo k totálnímu přehřátí motoru. (Utavená olejová měrka, zapečené cívky, zapečené cívky). Auto jsem odvezl ke kamarádovi mechanikovi, co se specializuje na Hondy, změřil kompresi (prej všude 10,5-11), podařilo se mu doslova vysekat zapečené cívky, dostat ven svíčky, sundal olejovou vanu, vybral z ní zbytky olejové měrky, vyčistil, dal nové cívky i svíčky, seřídil ventily, dal nové náplně a auto mi vrátil (ačkoli jsem se ho několikrát ptal, zda zkontroloval i těsnění pod hlavou) s tím, že těsnění prej vypadá, že drží... Nicméně cca. po 300km jsem si všiml, že v expanzce přibyla voda, řekl mi, že mám zkusit odlít a pokud to bude držet, že by to mělo být ok, odlil jsem a dalších cca. 500km se to tvářilo, že to drží, hladina vody v expanzce se neměnila, pod víčkem oleje žádná emulze.. Pak jsem jel z UH do Brna a z5 a po té co jsem dojel jsem si všiml bublání v expanzce, nechal jsem auto přes noc schládnout a ráno dolil 2L chybějící vody v chladiči a začal řešit těsnění pod hlavou. Auto je momentálně v motorárně, kde sundali hlavu a těsnění bylo doslova na hadry mezi všemi válci.. Bylo mi mechanikem oznámeno, že museli hlavu zbrousit o 0.49mm (Honda v servisním manuálu uvádí jako limit 0.2mm.. ) a že mi silně doporučuje abych nechal srovnat i blok, v tomto případě, jinak mi na to nemůže dát záruku. Jde mi o to, že už teď jsem v tom cca. za 40tis. (nechal jsem rovnou vyměnit i kotouče brzd vepředu a olej v diferenciálu) a že se musím do pondělí rozhodnout a byl jsem postaven před tři možnosti:

1. vymění jen těsnění a dá tam tu hlavu zbroušenou o 0.49mm ale bez záruky..
2. srovná i blok kdy mi byla řečena celková cena mezi 25-30tis.
3. odvezu si to a budu muset sehnat jiný motor

Můj dotaz zní, je ta hlava takto zbroušená o 0.49mm vůbec ještě použitelná? Má smysl to nechávat opravit? (Těsnění prej umí dodat silnější, vyrobené na míru). Nebo je lepší se na to vykašlat a řešit to výměnou motoru? Moc vám všem děkuju za pomoc, jsem z toho už zoufalý, auto mi stojí už 3měsíce a pořád to není pojízdný Smutný


IMG_2825.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_2825.jpg, 3.08 MB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9 H+ body: 0 2009 CR-V  
Becky je teď offline  Becky
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 12.1.2020 , 1:10   Citovat  

rovinnost bloku se dá změřit a pak až jednat. Co se týče tý hlavy tak mi limit 0,2 přijde strašně málo, bývá to 1mm, ale nevím jak je to u těchto novejších motorů.
po takovýmhle fatálním přehřátí bych tomu motoru už nevěřil.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4499 H+ body: 41 1999 Civic VTEC  
dobry_druh je teď offline  dobry_druh
0
PříspěvekZaslal: 12.1.2020 , 1:37   Citovat  

Becky napsal:
rovinnost bloku se dá změřit a pak až jednat. Co se týče tý hlavy tak mi limit 0,2 přijde strašně málo, bývá to 1mm, ale nevím jak je to u těchto novejších motorů.
po takovýmhle fatálním přehřátí bych tomu motoru už nevěřil.


Člověk z tý motorárny mi právě tvrdí, že to neumí změřit, aniž by blok vyndal ven, mě se to taky hned zdálo divné.. Ten limit 0,2mm je právě napsaný v servisním manuálu, taky se mi to zdálo málo. Nejhorší je, že člověk důvěřuje mechanikovi, že má zkušenosti a nakonec si musí sám Googlit jak se vlastně věci mají. Osobně jsem právě už od začátku byl nakloněný tomu, že bych šel do jiného motoru, nicméně mechanik mě od toho zrazoval, že ten jiný motor může být ještě horší.. Pravda je, že těch 1000km co to auto najelo po výměně cívek a svíček a vyčištění té vany, jelo fakt skvěle, dokud se neprojevilo naplno to těsnění. Faktem je, že už v tom mám právě nalitých dost peněz, tak se mi teď už nechce moc dávat další za komplet nový motor. Kdyby mi někdo zkušený potvrdil, že lze tu hlavu použít i když je zbroušená o 0.49mm, tak to asi risknu...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9 H+ body: 0 2009 CR-V  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 12.1.2020 , 10:20   Citovat  

Doporučuji koupit jiný použitý motor.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3931 H+ body: 71  
ninja je teď offline  ninja
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 12.1.2020 , 10:29   Citovat  

Po takovém přehřátí ztvrdly všechny gumové těsnění, dostaly na frak pístní kroužky, válce, ložiska, uložení vaček. Rozhodně vyměnit celý motor a ušetřit si tim starosti a peníze.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3162 H+ body: 13 2006 Jazz  
Dopis je teď offline  Dopis
3 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 12.1.2020 , 20:23   Citovat  

Sorry za offtopic Možná jsem to jen blbě pochopil, ale za jen za rovnání bloku 25k??? No to snad ne.

Jen pro info, mě vyšlo střelené těsnění na K24 (hlava srovnat, výměna vodítek, gufer, udělat sedla, atd., prostě komplet ta bižuterie kolem + přejetí bloku na autě ) na 13700,- práce + 7700,- díly (vlastní objednávka z JPN).
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1417 H+ body: 2 2003 Accord Tourer  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 13.1.2020 , 11:22   Citovat  

Pokud to bylo přehřátý tak, že se utavila měrka cívky atd. tak bych to vůbec už v prvopočátku neřešil a dal jiný motor. Je skoro vůbec div, že se ten motor ještě točí. Neříkám, že by opravit nešel, ale dle mě je to zbytečně nákladný, složitý ...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2644 H+ body: 29 2009 Accord Tourer  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
CR-V III R20A2 - přehřátý motor - PROSÍM O POMOC
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(99373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0577s ][ Dotazy: 61 (0.0138s) ][ GZIP on - Debug on ]