Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Jazz 4g (JAZZ 2020)
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 3 z 4
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 14.1.2020 , 15:14   Citovat  

Jisté je, že Honda chce (musí) Jazzem hybrid konkurovat Toyotě Yaris Hybrid e-cvt. Koukám do ceníku a verze Yaris Selection s paketem Smart je za 467.900Kč, v akci za 457.900Kč. Výbava dost slušná, 16" al kola, dvoubarevný lak, dvojzónová klima, bezklíč, vyhřívaný sedačky, nast. výška sedadla spolujezdce atd. Je otázka, jaké a jak vybavené verze Jazzu se budou dodávat do Evropy. Cenově to myslím ale musí být konkurenceschopné právě Toyotě. Asi málokdo by si koupil Jazze Base s plecháčema(?) za 480 tisíc, když může za 457 tisíc mít nabušenou Toyku. Navíc každý prodaný hybrid sníží flotilové emise, takže očekávám výhodný akce. Já bych to tak špatně neviděl.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 517 2014 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 14.1.2020 , 15:28   Citovat  

Taky bych to neviděl tak černě. Jedna věc je cena v Japonsku a druhá tady (včetně jiného poskládání výbav). Na to konto by to chtělo srovnat japonský ceník 3G v době, kdy ještě nebyl 4G představený na autosalónu (eliminovat výprodejové ceny). Pak bych v tom jistou validitu viděl.
Včera jsem se díval na test nového Yarise, sice v japonštině, ale obrázek jsem si udělal. Tříválec nemusel být ani v moc velkém zápřahu a i tak se ozýval na můj vkus až moc a brzy. A o čistě benzínové verzi ani nemluvím (řev snad o řád horší, než Jazz Dynamic 3G). Krabička to je maličká, tady může být Jazz v klidu, kdo hledá malé prostorné auto, pro Yaris nepůjde.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1553 2016 HR-V  
stani-stani je teď offline  stani-stani
PříspěvekZaslal: 14.1.2020 , 15:51   Citovat  

Jopeeeno napsal:
...Ještě k JPN ceníku (převod dle kurzu 23.12.2019). Za tuhle cenu to tady asi nebude, to spíše tak +50.000 Kč Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 45  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 14.1.2020 , 17:20   Citovat  

No, jestli bude katalogová cena Jazze někde mezi 450.000-470.000 Kč, mínus podpora hybridu, k vůli emisím, tak z toho nemám stres. Navíc, a to se budu opakovat, Jazz je kus auta a podle mě s vyspělejším hybridní ústrojím. Yaris je solodní designovka, nic víc, dle mě.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1553 2016 HR-V  
stani-stani je teď offline  stani-stani
PříspěvekZaslal: 14.1.2020 , 19:54   Citovat  

Je fakt, že zatím nevíme nic. Jaké modely, respektive jaké vybavení, vůbec přijdou do Evropy. Ceny.
Dosud ani nevíme max. šířku pneu, byl bych raději, kdyby to bylo více jak max. 185 u 3g. Jaká je tam vůbec baterie (někde na japonském webu jsem četl, že prý slabší).
Jestli bude možné tažné, jak bude řešena čtyřkolka, také je pro mě záhadou, že na volantu chybí tlačítka pro příjem/ukončování hovorů.

No, snad už za měsíc budeme vědět kompletní tech. specifikaci a snad i nějaký pořádný test.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 45  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 14.1.2020 , 21:00  Naposledy upravil Jopeeeno dne 16.1.2020 , 6:28, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

To, co se líbí mi, tedy Crosstar, tu bude, zbytek neřeším Úsměv Ne, vážně, může se nakonec stát, že tu pošlou všechny verze výbav, nebo taky jen tři, to je fakt plácání do vody.
Vůbec bych se nebál toho, že ten pohon bude neodladěný, nebo poddimenzovavý, včetně bateriového bloku. 3G jezdí fajn a za málo, prolezl jsem spoustu testů. Spíš to bude lepší. Nepotřebuješ u hybridu 20kWh baterii, není to plug in. Zbytečně by to nabíralo hmotnost a navyšovalo cenu. CR-V také nemá Bůh ví jak "macatou baterii", tedy pouze 1.35kWh a jede slušně. Dobře, čistě na alektřinu neujede 10 km, ale to žádní konkurenti.
No, vyřešit u hybridu vyšší maximálku by bylo asi složité a hlavně neefiktivní. 180 km/h bude stačit.
Pokud to auto vezmu, budu chtít zapsat (u 3G to tak bylo) 7X17 ET45 s 205/45 R17. V té sérii to je jak tramvaj (na zimu dobré).
No a se čtyřkolkou bych tu moc nepočítal. V JPN je čtyřkolka téměř standard, tady to moc netahají. Výjimka je snad jen Suzuki. U volantu mě naopak zaujalo vyhřívání super.
Bylo by divné, kdyby se hovor ukončoval jen na displayi.
Naopak, co mi vadí je, že háčky v zavazadlovém prostoru jsou příliš vysoko. Nechápu, jak tam budou chtít dát plato. Háčky nad ním. Leda jiné výplně C sloupků a vnitřních podběhů. Bez plata snad ne (v testu nebylo nikde).
EDIT: tak naštěstí změna, u levostranného řízení je v zavazadelníku systém uchycení tašek a plata vyřešen jinak, než u aut z japonských testů. Plato bude Úsměv
tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1553 2016 HR-V  
stani-stani je teď offline  stani-stani
PříspěvekZaslal: 14.1.2020 , 21:12   Citovat  

Jasně, nějaká hodně silná a velká baterie by byla spíše na škodu. Jen mám obavu, aby tam nebyla nějaká opravdu slabší, viz citace: "Protože baterie má malou kapacitu, motor se často používá k výrobě energie."

Můj favorit je Home, perleťově bílá, vnitřek světlý, s loketní opěrkou. Pokud možno tažné, a pokud by to šlo 205/55 R16 s valivým odporem max. B., celoroční alu disky černé s vnějšími stříbrnými plochami. Velmi šťastný

Jinak, když se podíváš pozorně na ty videa (hned u toho prvního je krásný detail z blízka), tak tam opravdu tlačítka na přijetí/ukončení hovoru nejsou.. Ble
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 45  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 15.1.2020 , 4:28   Citovat  

No, tlačítka tam fakt nejsou. Ani na fotkách, co jsem dohledal. Zvláštní.
Nakombinované to máš dobře Úsměv Je fajn, že si člověk může vybrat z dvou barev interiéru. Já bych dal "přednost" tomu Crosstaru, ale s hnědým interiérem. Jenže ten je pouze u verze Lux. Takže, zde na výběr pouze ten "šedý", omyvatelný. S barvama karoserie to je těžké. Na první dobrou bych šel do té červené s černou střechou, případně do šedé. Bílá tomu taky sluší.
A kola nějaká taková, tenké paprsky.

No, tak zpět na zem Úsměv


Screenshot_20191024-114040_Samsung Internet.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Screenshot_20191024-114040_Samsung Internet.jpg, 685.22 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1553 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 15.1.2020 , 6:56   Citovat  

Chlapi, je super, že už vybíráte verze a barvy exteriéru a interiéru, jenže je otázka, jak se ty japonské verze budou lišit od těch našich. Velmi šťastný

Jopeeeno: Kus auta? Yarise bych nepodceňoval, s délkou 3.945m na tom budou s novým Jazzem tak nějak stejně. Objem kufru Yarise 286l, Jazz bude mít o něco víc. Nicméně podle videí mi kufr přijde menší než v minulé generaci. Navíc nemá tu velkou schránku pod podlahou, kam se vešla dojezdovka a povinna výbava. Hotl baterky se někam nacpat musely.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 517 2014 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 15.1.2020 , 7:27   Citovat  

Kdo si hraje, nezlobí, Tome Velmi šťastný
Kus auta, doslova. Architekturu Jazze (Fitu) musel dělat kouzelník, a to už v předešlé generaci. Troufám si říci, že na dané "venkovní" rozměry, s prostorem uvnitř nemá tohle auto konkurenci. Holt, je to takové empívíčko. No a zavazadelník, i 50 litrů v kufru navíc se hodí, sám víš, že se dá zužitkovat i prostor pod magic seats. S tou schránkou pod zadní mezipodlahou máš pravdu, je sotva třetinová, než má Tvé auto. Slovy dealera, "ve 4G je kufr o něco menší, než v 3G"... Dobře, i kdyby měl "základní" zavazadlový prostor kolem 340 l, není na tento segment marný.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1553 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 15.1.2020 , 8:49   Citovat  

Jopeeeno: Myslel jsem ten "kus auta" co se týká délky. Když jsem koukal na specifikaci Yarise, tak mě ta délka překvapila, myslel jsem, že je kratší. Jazz určitě nabídne v kabině více prostoru, to je bez debat. Magic seats jsou super a auto bez nich už nechci. Možná je taky otázkou, na úkor čeho to je. Jazz vítězí nejen v poměru vnitřního prostoru k délce auta, ale je mezi předními ve statistikách smrťáků v USA. Jasně, malé auto, ale u Jazze je doslova každý centimetr využitý aby se maximalizoval prostor pro kabinu a kufr. A někde ten prostor logicky zase chybí. Malé, šikovné autíčko s obrovským vnitřním prostorem, ale bezpečnost při čelním nárazu nemůže být kdovíjaká.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 517 2014 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 15.1.2020 , 8:58   Citovat  

anunaki:
Přiznám se, že jsem to nezkoumal blíže, ale v evropských nárazových testech má poslední Jazz plný počet hvězd. To zase tak "nebezpečné" auto není, resp. by nemuselo být, ne?

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1553 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 15.1.2020 , 10:09   Citovat  

Jopeeeno: Loni jsem četl článek na nějakém českém automobilovém serveru o statistice tragických nehod v USA podle aut. Ale už nevím, kde to bylo. Každopádně myslím, že to bylo převzaté z tohoto orig. zdroje:

tudy odkaz

Průměrný index smrtelné nehodovosti je 2.6. Honda Jazz (Fit) ho má 7.7. Takže jestli se nepletu, tak v Jazzu došlo k 3x víc "smrťákům" než je bežný průměr.

Ono to už je napsáno hned na začátku: "Small Cars and Sports Cars are the Most Deadly."
Malé auta doplácejí na nedostatečné deformační zóny a také na svoji nízkou hmotnost v případě střetu s velkým a težkým autem. Sportovním autům nepřeje zákon o kinetické energii pohybujícího se tělesa, která roste s kvadrátem jeho rychlosti.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 517 2014 Civic i-VTEC  
stani-stani je teď offline  stani-stani
PříspěvekZaslal: 15.1.2020 , 10:24   Citovat  

Honda Jazz+crash test
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 45  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 15.1.2020 , 10:32   Citovat  

hmmm odkaz na crashtesty a co jako?

Statistika smrtelných aut. nehod v USA říká, že to s tou bezpečností Jazzu alias FITu bohužel zas taková hitparáda není.

stani-stani napsal:
Honda Jazz+crash test
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 517 2014 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 15.1.2020 , 11:59   Citovat  

anunaki:
Tak z článku jsem mj. pochopil, že Fit kritizují i za neúplnost systému Honda sensing, tedy nepřítomnost nějaké kamery či co. Každopádně k tomu bych řekl, že v EU má plný sensing každá Honda, v US je sensing za příplatek. Jestli na to během jízdy amíci příliš nespoléhají... Za špatné výsledky nárazových zkouškek IIHS Fit kritizován není, v hlavních kategoriích má G (good). tudy odkaz

Jinak, samozřejmě souhlas, když pošleš čtyřmetrové auto pod Ford 150, co se asi stane? No, ale ten Ford tady neufinancuješ. Takže, když to převedu na naše podmínky, má to pět hvězd, což něco vydrží a nesmím s tím pod Scanii Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1553 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 15.1.2020 , 12:50   Citovat  

Jopeeeno: V článku vidím opak, že Spark a Fit jsou jedinými subkompakty, které disponují aktivními bezpečnostními prvky kromě zadní kamery, navíc v roce 2015 byl u FITu zaveden systém sledování mrtvého úhlu.

Výsledky carshtestů EURONCAP a IIHS jsou s těmi daty tragické nehodovosti v kontrastu.

edit: tady je ten článek
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 517 2014 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 15.1.2020 , 13:17   Citovat  

anunaki:
Dobře, dobře, tak je to pojízdná rakev. Holt si navýším pojistku Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1553 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 15.1.2020 , 14:00   Citovat  

Jopeeeno: A co, prachy si do hrobu stejně nevezmeš. No ale hlavně neříkej, že jezdíš v Jazzu, nebo tě ani nepojistěj. pořádnej výtlem

Ale hlavně, tohle se týkalo minulé generace Jazzu. Úsměv V Jazzu 4G na vyšší bezpečnosti doufám zamakali, alespoň to někde psali, tak uvidíme. Jsem zvědavý na první testy, jízdní vlastnosti a za kolik to bude v reálu jezdit.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 517 2014 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 15.1.2020 , 14:14   Citovat  

anunaki:
Lepší pojištění na tvalou invaliditu, pokud by to nedopadlo a životní pojistku, pokud zase dopadlo Velmi šťastný Jj, omlouváme se, ale na Jazz máme akční přirážku (automatický malus), Váš Alianz Úsměv
Já bych se toho nebál, v Civiku X se taky mohlo vzadu na páse dítě skoro oběsit, a přitom celosvětově se jich už prodalo mraky, bez oběšených dětí při bočním ctashi. 4G bude v poho. Taky jsem zvědavý, jaké to bude v reálu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1553 2016 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 16.1.2020 , 5:38   Citovat  

Zpět k Jazzu.
Pomalu se trousí i informace u českých prodejců, viz třeba Jarov...

K dispozici bude Jazz Hybrid a Jazz Crosstar Hybrid, který se od klasického modelu bude lišit ZVÝŠENOU SVĚTLOU VÝŠKOU O 29MM, ŠÍŘKOU O 30MM A DÉLKOU O 64MM. Jazz Crosstar bude dále vybaven střešními ližinami, lemy blatníků a lištami prahů, odlišnou přední maskou, nárazníky a voděodolným potahem sedadel.

Již od základní výbavy bude Nový Jazz vybaven Honda Sensingem, 5“ monitorem pro audiosystém, adaptivním tempomatem, LED světlomety a legendárními sedadly MAGIC SEATS.

Tři centimetry navíc u (světlé) výšky jsou fajn. Ostatní nárůst rozměrů u verze Crosstar, které způsobily boční plasty a přepracované nárazníky, mě nechávají chladným Úsměv Šetří se všude, takže už teď je jasné, že v "základu" bude menší display u Connectu, zřejmě obdoba toho, co je v Civiku, nebo CR-V, ve výbavovém stupni Comfort.
No, v červnu uvidíme na vlastní oči, jak to pro Evropu "poskládali".
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1553 2016 HR-V  
stani-stani je teď offline  stani-stani
PříspěvekZaslal: 16.1.2020 , 8:06   Citovat  

Hmm s tím 5" displejem je to zvláštní, když tady píšou o 9".
A Jazz bude mít DAB i FM zároveň?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 45  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 16.1.2020 , 8:15   Citovat  

Mají to krkolomně přeložené, nebo ví už teď víc, než ví výrobce Úsměv.
Chápu to tak, že základní výbava bude mít 5" Connect, tj u verze Basic, no a 9" Connect pro vyšší úroveň výbav. Přístrojový štít vždy 7" display. Dává to smysl.

Myslím, že by mělo mít obě "rádia". Mám to tak i v HR-V.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1553 2016 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 16.1.2020 , 8:32   Citovat  

anunaki:
a ještě k té bezpečnosti. Podle informací z Honda.sk, má mít nový Jazz standardně 10 airbagů (nový kolenní, centrální /středový/ a zadní /boční/). Takže amíkům už lidi ve Fitu asi tolik umírat nebudou Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1553 2016 HR-V  
stani-stani je teď offline  stani-stani
PříspěvekZaslal: 18.1.2020 , 6:58   Citovat  

Obsáhlý blog o novém Fit. Loketní opěrka za příplatek 5000 Kč? Plně vybavený Home za 566t. Kč... Smutný Yaris 1,5L Hybrid X (FF) 1 998 000 jenů - Fit 1,5L Hybrid BASIC (FF) 1 997 600 jenů. Velmi šťastný

tudy odkaz
tudy odkaz

---
Editace

Další článek s cenami a výbavami:
tudy odkaz

Rozměry, výkon, spotřeba:
tudy odkaz

-------
Editace 2

Tlačítka detaily:
tudy odkaz
Tady to vypadá (tedy alespoň v Japonsku), že mimo LUX, bude vyhřívání předních sedaček a volantu pouze za příplatek.

Fotky spodku:
tudy odkaz
tudy odkaz

Jinak přijímání/ukončování hovorů: tady (čas 1:22), vidím na volantu neoznačená horní dvě tlačítka (ke středu volantu), třeba by to mohly být?

-------
Editace 3

Nový Honda Jazz e:HEV by se měl poprvé v Evropě oficiálně představit na autosalonu v Ženevě v březnu.
tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 45  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 23.1.2020 , 21:13   Citovat  

Slušný rozbor Úsměv
Učůrávám i z té hnědé metalické barvy, viz video (ty máš z toho fotky výše v odkazu)

tudy odkaz

Olejová vana i umístění olejového filtru je stejné, jak u HR-V. Oplastování tam podle mě ještě určitě dodají.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1553 2016 HR-V  
stani-stani je teď offline  stani-stani
PříspěvekZaslal: 23.1.2020 , 21:19   Citovat  

Jo, ta hnědá vypadá fakt luxusně, ale i ty ostatní barvy se jim povedly.
Jinak soused má Jazz 2g a má na tom obyč červenou, a pořád je neskutečně pěkná. I když tenkrát se dělaly barvy ještě na ne vodové bázi.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 45  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 23.1.2020 , 21:25   Citovat  

Jj, barevných kombinací bude dost, vybere si asi každý. Ta hnědá je teď u mě no.2 Úsměv Vede červená s černou střechou (premium red), viz CR-V


Screenshot_20200120-083850_Sautocz.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Screenshot_20200120-083850_Sautocz.jpg, 752.59 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1553 2016 HR-V  
stani-stani je teď offline  stani-stani
PříspěvekZaslal: 23.1.2020 , 21:28   Citovat  

A jaký je rozdíl mezi "normal" red a "premium red"? V metalíze?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 45  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 23.1.2020 , 21:46   Citovat  

Jj, vícevrstvá metalická barva (peklo to opravovat po karambolu /trefit přesný odstín/). U CR-V jde objednat od výbavy Elegance a výš. U Jazzu takový problém není Úsměv Je to podobná receptura jako Mazdí Soul red crystal.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1553 2016 HR-V  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Jazz 4g (JAZZ 2020)
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(98173 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1202s ][ Dotazy: 153 (0.0250s) ][ GZIP on - Debug on ]