Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o CR-V 3G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 
Zaslat odpověď



  Strana 33 z 33
marek.82 je teď offline  marek.82
2 háčka
PříspěvekZaslal: 1.2.2020 , 8:03   Citovat  

dobry_druh napsal:
Zdravím všechny, rád bych se zeptal, kolik je tak zhruba normální, průměrná cena JEN ZA PRÁCI za tyto úkony na CR-V III RE5 2.0 iVTEC mimo autorizovaný servis:

1. diagnostika
2. demontáž, vyčištění a přetěsnění olejové vany
3. výměna cívek a svíček
4. výměna motorového oleje
5. výměna oleje v diferenciálu
6. výměna chladící kapaliny
7. výměna spon na hadících chladícího okruhu
8. seřízení vůle ventilů
9. výměna předních brzdových kotoučů

Je normální aby si za to mechanik řekl o 26tis. Kč jen za práci??? Nepřijde vám to trochu přemrštěné? Mnohokrát děkuji za odpověď.


pokud to vsechno delal pres vyfuk tak jo
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 574  
dobry_druh je teď offline  dobry_druh
PříspěvekZaslal: 1.2.2020 , 13:29   Citovat  

Takže o kolik mě chlapec reálně natáhnul? Nemůžu si pomoct, ale i kdyby diagnostika trvala 2h, demontáž, vyčištění a přetěsnění olejové vany 8h, výměna svíček a cívek 2h, výměna obou olejů 2h, chladící kapalina 1h, spony 2h, seřízení ventilů 3h a výměna kotoučů 2h, pořád jsme na 22h práce, a stejně mi to pořád přijde, že by to člověk musel dělat jak píše kolega "přes výfuk", aby to trvalo tak dlouho.. A i kdyby to bylo 24h práce, tak je to pořád přes litr na hodinu... OK, ještě vlastně měřil kompresi, ale to snad není na dýl než na hodinu ne? Nebo se pletu?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5  
rotker je teď offline  rotker
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 3.2.2020 , 7:25   Citovat  

dobry_druh napsal:
Takže o kolik mě chlapec reálně natáhnul? Nemůžu si pomoct, ale i kdyby diagnostika trvala 2h, demontáž, vyčištění a přetěsnění olejové vany 8h, výměna svíček a cívek 2h, výměna obou olejů 2h, chladící kapalina 1h, spony 2h, seřízení ventilů 3h a výměna kotoučů 2h, pořád jsme na 22h práce, a stejně mi to pořád přijde, že by to člověk musel dělat jak píše kolega "přes výfuk", aby to trvalo tak dlouho.. A i kdyby to bylo 24h práce, tak je to pořád přes litr na hodinu... OK, ještě vlastně měřil kompresi, ale to snad není na dýl než na hodinu ne? Nebo se pletu?


Tak třeba svíčky, cívky a seřízení ventilů je prakticky jeden úkon, kdy svíce a cívky musí stejně ven a zpátky dáváš nové. Seřízení ventilů mi doma na koleni trvá max hodinu vč. montáže a demontáže, olej v difu je asi na 30min. Chladící kapalina a spony je opět jeden úkon. Myslím si, že přes 10h práce by to trvalo jen jednorukému
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2361 2002 Civic Type-R  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
PříspěvekZaslal: 4.2.2020 , 23:15   Citovat  

Ahoj. Měnil jste někdo tlumiče? Je KAYABA v pohodě? A řešil jste někdo nefunkční automaticky naklápění světlometů? Díky
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1319 1993 Legend  
rotker je teď offline  rotker
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 5.2.2020 , 7:48   Citovat  

David.306 napsal:
Ahoj. Měnil jste někdo tlumiče? Je KAYABA v pohodě? A řešil jste někdo nefunkční automaticky naklápění světlometů? Díky

Tlumiče neřešil, protože pokud ti neproreznou nebo nepraskne na předních manžeta, tak origo showy jsou téměř nesmrtelný.
Nefunkční naklápění myslíš xenonů? Pokud ano, máš prasklou spojovací tyčku k senzoru naklápění na nápravě u P zadního kola
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2361 2002 Civic Type-R  
dobry_druh je teď offline  dobry_druh
PříspěvekZaslal: 12.2.2020 , 10:52   Citovat  

Zdravím, moje CR-V III 2.0 iV-TEC (R20A2) je po výměně těsnění pod hlavou kvůli přehřátí motoru a rád bych se zeptal, co si myslíte o zvuku motoru? Přijde vám to jako zdravý zvuk nebo by mohl být někde problém? Jde o zvuk po studeném startu, nejdřív chvíli na volnoběh, pak dvakrát přidání plynu na neutrál a nakonec zvuk po zařazení D (automat) se sešlápnutou brzdou.

Soundcloud - zvuk motoru R20A2

Díky moc všem za názory.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o CR-V 3G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(98173 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0954s ][ Dotazy: 55 (0.0601s) ][ GZIP on - Debug on ]