Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V 3G (e:HEV 2021)
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 
Zaslat odpověď



  Strana 7 z 7
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 3.5.2022 , 16:00   Citovat  

Jsem asi exot, že jsme šli do C9G v podstatě jen proto, že je to Honda? Jen proto, že jsme odkojeni C4G a A6G?
Prodejce při předváděčce ze sedadla spolujezdce reklamšitl, po chvíli zmlknul, bo zjistil, že ho neposlouchám, rodina vzadu spokojená, a mě se honilo hlavou, které prasátko rozbít.
A že Honda dodrbala nabídku aut v Evropě až na prodej málem jednotek kusů, skončili jsme u CR-V Úsměv .
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2964 1999 Accord  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 3.5.2022 , 22:34   Citovat  

piskot napsal:
Jsem asi exot, že jsme šli do C9G v podstatě jen proto, že je to Honda? Jen proto, že jsme odkojeni C4G a A6G?
Prodejce při předváděčce ze sedadla spolujezdce reklamšitl, po chvíli zmlknul, bo zjistil, že ho neposlouchám, rodina vzadu spokojená, a mě se honilo hlavou, které prasátko rozbít.
A že Honda dodrbala nabídku aut v Evropě až na prodej málem jednotek kusů, skončili jsme u CR-V Úsměv .


Jsi... Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 24290 2016 Civic i-VTEC  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 4.5.2022 , 16:02   Citovat  

Piskot: vzhledem k tomu, že jsi šel na testovací jízdu a nad rozbíjením prasátka přemýšlel při ní, netuším, co je na tom exotického... Původní myšlenka stani-stani byla, že si koupím auto na základě novinářského blábolu a pak se divím, což zjevně nebyl tvůj případ.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1857  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 4.5.2022 , 19:41   Citovat  

skyline napsal:
Piskot: vzhledem k tomu, že jsi šel na testovací jízdu a nad rozbíjením prasátka přemýšlel při ní, netuším, co je na tom exotického... Původní myšlenka stani-stani byla, že si koupím auto na základě novinářského blábolu a pak se divím, což zjevně nebyl tvůj případ.

Asi to dostatečně nevyznělo. My šli do autosalonu, že ho koupíme, a proč tedy nevyužít nabídky na testovací jízdu...? Prostě když jsme byli spokojeni s C4G, s A6G, tak ta C9G je jasná volba. Ani jsem neměl načtené možnosti financování, proto to přemýšlení o prasátku. Prodejce pak odněkud vytáhl "Čtrvtinky", a bylo vymalováno.
A souhlas, kupovat auto na základě cizího subjektivního názoru je nonsense.

S nadějí jsme se pak šli kouknout na CXG 5D. No, už tenkrát jsem si říkal že s tímhle modelem a celkovou nabídkou Hondy v Evropě mohou zavřít krám a nikdo po nich ani neštěkne. U Šmuclerů to pochopili a dnes tam jsou sotva motorky, a ještě k tomu na place většího dětského pokojíčku...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2964 1999 Accord  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 5.5.2022 , 5:51   Citovat  

piskot: "Prostě když jsme byli spokojeni s C4G, s A6G, tak ta C9G je jasná volba."

Nemělo na tom co vyznít, protože kdyby to mělo být nějak "exotické", tak bys teď jezdil C10G. Ale ten jaksi "jasná volba" nebyl, navzdory tomu, že ve výčtu dobrých zkušeností přibylo další auto. Hmm.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1857  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 5.5.2022 , 8:36   Citovat  

Zpět k tématu. Včera jsem měl možnost si nový HR-V e:HEV prohlédnout (ale nejel jsem s ním). Designově zvenku i zevnitř mi nepřipadá jako něco fantastického, prostě adekvátní ceně. I když lepší něž třeba konkurence od Toytoty.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 325  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 5.5.2022 , 14:58   Citovat  

skyline napsal:
piskot: "Prostě když jsme byli spokojeni s C4G, s A6G, tak ta C9G je jasná volba."

Nemělo na tom co vyznít, protože kdyby to mělo být nějak "exotické", tak bys teď jezdil C10G. Ale ten jaksi "jasná volba" nebyl, navzdory tomu, že ve výčtu dobrých zkušeností přibylo další auto. Hmm.

Tak s CXG je to celkem jednoduché. Nenadchnul, nepřesvědčil (zkušební jízda proběhla), nebyl žádný důvod k upgradu.
Howgh.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2964 1999 Accord  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 6.5.2022 , 16:59   Citovat  

Tak to vypadá, že můžeme pomalu vytvořit novou diskuzi, americké HR-V se bude u nás asi jmenovat ZR-V. Lucy

tudy odkaz

   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 700  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 10.5.2022 , 13:43   Citovat  

Demolice Toyoty Mrk


HRV_vs_CHR_2.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
HRV_vs_CHR_2.jpg, 1.45 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 31 2014 CR-V  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 11.5.2022 , 7:30   Citovat  

Konrad napsal:
Demolice Toyoty Mrk

A v čem ta "demolice" spočívá? V testu píší těsně vyhrává... Z jejich pohledu.

Ale co to ostatní, co nebrali v potaz. Možnost výběru barev, kol, čalounění a dokonce možnost tažného(!) tudy odkaz

Jinak mě osobně se designově C-HR nelíbí, HR-V je oproti tomu mnohem lepší, i když globálně vzato nic fantastického.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 325  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 11.5.2022 , 11:05   Citovat  

Přesně a to je Honda HRV novinka, takže bude mít modernější technologie. Výsledek pro Toyotu nedopadl vůbec špatně, ba naopak. A navíc je možnost sáhnout po výkonnější 2.0 a to je zase o něčem jiným. Je zajímavý, že v některých recenzích na podvozek HRV pějí ódy a v tomhle testu nic moc. To že HRV nemůže mít klasické tažné je trapný. A je vidět, jak odolný ten pohon je. Klasické tažné může mít i hybridní Yaris 1.5. kouř Obavám se, že Civic 9G je moje poslední Honda.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 758 2014 Civic i-VTEC  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 11.5.2022 , 12:34   Citovat  

anunaki napsal:
Obavám se, že Civic 9G je moje poslední Honda.


Mít prachy (respektive nestavět), tak koupím Jopeenovo CXg 1.5, ale protože nemám, tak to vidím stejně... Dokud nás s oběma C9g STK nerozdělí... Smutný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 24290 2016 Civic i-VTEC  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 11.5.2022 , 12:38   Citovat  

Ntwl, tak já obětuju 30,- CZK, postnu to sem s nadpisem opatřeným smajlikem (tj. nadsázka) a do toho vy dva...
S..u na vás, jdu domu... Mrk

P.S. Přilejeme trošku oleje do ohně na téma e:HEV je na nic, neboli včerejší cesta Chabry --> Stodůlky tunelem Blanka. Odpolední čas v dopravní špičce Honda


HR-V_PP.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
HR-V_PP.jpg, 52.48 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 31 2014 CR-V  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 11.5.2022 , 12:52   Citovat  

No, tak smajlík může spíš vypovídat o tom, že to tak je. Mrk
Pokud to bylo myšleno jako nadsázka, pak to mělo být v uvozovkách.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 325  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 11.5.2022 , 14:06   Citovat  

Konrad: spotřeba na tak velké auto super. je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 758 2014 Civic i-VTEC  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 16.5.2022 , 8:19   Citovat  

piskot: logika jak noha HaHaaa Trochu konzistence v názorech by to chtělo, není ti přece 10.

Konrad: o kolik palubák kecá? Zatímco C9G byl naprosto přesný (jednou za čas úlet o 0.1), C10G je zase tam, kde byl A8G, tj. běžně 0.3-0.4 a samozřejmě optimistických, takže údaje na palubáku vypadají vždy o dost lépe než realita na benzince. Samozřejmě, celkově je těch 6.3 krásných, ale dle palubáku je to tak za 6. Jinak tyhle izolované super spotřeby jsou na houby, důležitý je reálný průměr. Na spritmonitoru je to teda bída, jste tam 4, ale pokud jde o spotřebu, tak žádná výhra. Průměr 5.3 mi přijde šílený, na to, jak je to auto slabé. My bysme nejspíš jezdili za míň, ale přecejen, motorově je C10G úplně jinde a žere nám o pouhý litr víc. Jo kdybys měl s HR-V průměr těch 3.3, tak to by za úvahu stát mohlo, ale takto je to spíš potvrzení, že e:HEV je mnoho povyku pro nic.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1857  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 16.5.2022 , 10:15   Citovat  

skyline: Přesnost palubáku u C9G potvrzuju. Už si někdy říkám, že to tankování nemá cenu do Fuelia dávat, ale nedá mi to.

Třeba ještě změním názor, ale ta úspora paliva mi nepřijde adekvátní tomu, jak složitá a drahá pohonná soustava e:hev je. S předchozí generací HRV se nechalo jezdit i lehce přes šet litrů (třeba Jopeeeno měl od zakoupení tuším 6.1-6.2), se současnou přes pět. Takže úspora ano, ale nic převratného. Prostě pořád u těch hybridů hraje prim spalovák a dokud někoho nenapadne, jak tu energii uloženou v ropě přeměnit na rotační pohyb efektivněji, tak žádný zázračný posun ve spotřebě nemůžeme čekat.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 758 2014 Civic i-VTEC  
okim je teď offline  okim
PříspěvekZaslal: 16.5.2022 , 11:16   Citovat  

U pohonu e:HEV dost záleží, jak a kde ho člověk bude používat (město vs dálnice / délka jízdy a terén / režim normal vs sport). Do spotřeby se tak promítá dost proměnných. Vyfotil jsem poslední 4 jízdy s HR-V převážně "okolo komína" na normal režim - najeto tedy 98,9 km a průměrnou spotřebou 4,35 l/100km. Vyšší spotřeba bude u velmi krátkých jízd s delší prodlevou mezi další jízdou, protože po startu motor většinou běží kvůli tomu, aby se dostal na provozní teplotu. A jiná bude samozřejmě spotřeba u člověka, který po startu zapne režim sport, najede na dálnici, a po sjetí z dálnice do pár kilometrů ukončí jízdu.

Jinak systém vč. rekuperace funguje u HR-V velmi dobře. Každé (i velmi mírné) klesání, každé sundání nohy z plynu/akcelerátoru je provázeno aktivní rekuperací. EV pohon je zase aktivní i u překvapivě vysokých rychlostí, pokud systém zjistí, že není požadavek na výkon - třeba okolo 80 km. Až si někdy říkám, že ta baterie mohla být klidně o kousek větší. Ale věřím, že v Hondě zvolili vhodný poměr váha vs kapacita vs použitelnost vs cena.


20220501_145924.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20220501_145924.JPG, 495.47 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 16.5.2022 , 18:36   Citovat  

anunaki napsal:
skyline: Přesnost palubáku u C9G potvrzuju. Už si někdy říkám, že to tankování nemá cenu do Fuelia dávat, ale nedá mi to.

Třeba ještě změním názor, ale ta úspora paliva mi nepřijde adekvátní tomu, jak složitá a drahá pohonná soustava e:hev je. S předchozí generací HRV se nechalo jezdit i lehce přes šet litrů (třeba Jopeeeno měl od zakoupení tuším 6.1-6.2), se současnou přes pět. Takže úspora ano, ale nic převratného. Prostě pořád u těch hybridů hraje prim spalovák a dokud někoho nenapadne, jak tu energii uloženou v ropě přeměnit na rotační pohyb efektivněji, tak žádný zázračný posun ve spotřebě nemůžeme čekat.


Ano, dlouhodobou jsi trefil naprosto přesně, 6,1 l/100km. Navíc, jaro/léto/podzim na 225/45 R18.
Dalo by se i za míň, kdyby naprostou většinu ujetých kilometrů nebyly cesty do práce se studeným/sotva zahřátým motorem (11 tam a 11km zpět). Výlety tu spotřebu dokázaly docela slušně stlačit dolů.
S e: hev si troufám čít, že bych jezdil s přehledem za 4,5. Potenciál to auto má. Ale při té pořizovací ceně (za hybrid), nezájem. Počkám si na Hondu s baterkami Úsměv


Screenshot_20220516-182446_Fuelio.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Screenshot_20220516-182446_Fuelio.jpg, 142.22 kB

Screenshot_20220516-182627_Fuelio.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Screenshot_20220516-182627_Fuelio.jpg, 330.92 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2381 2019 Civic VT  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 16.5.2022 , 18:39   Citovat  

skyline napsal:
piskot: logika jak noha HaHaaa Trochu konzistence v názorech by to chtělo, není ti přece 10.


offtopic WTF? Něco mi uniklo?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2964 1999 Accord  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 16.5.2022 , 20:19  Naposledy upravil Konrad dne 16.5.2022 , 21:26, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

To: Sky
Jak keca palubak, jsem zatim nezkoumal, ale tady ecodriver Helmut tvrdi, ze 0,2
tudy odkaz
Ma okruh kolem Innsbrucku a na konci je i srovnani s jinejma hybridama.

Jinak u me, jak se to zajizdi a spolu s narustem teplot v kvetnu, sla spotreba docela dost dolu. Aktualne jsem ted koukal od koupe prumer 5,2 a za posledni tankovani (320km smisenej provoz) 4,7 l/100km. A vlastne kdyz to porovnam se spritmonitorem, kde vidim za celou dobu 5,29 tak pp vlastne celkem sedi Úsměv

Brutalni rozdil oproti klasickymu spalovaku je hlavne ve meste, coz u me dela cca 50% provozu a prej prumernej evropan ma mesto dokonce 70%, tj. podle toho bych se rozhodoval, jestli do e:HEV jit nebo ne. Mne (manzelce asi jeste vic) to proste vyhovuje a casem stejne bude na vyber bud tohle nebo EV...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 31 2014 CR-V  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 16.5.2022 , 21:08   Citovat  

Ještě vývoj spotřeby dle pp.
Těch 6,2 je s převahou D1 Brno --> Praha a v ostatních je dálnice cca 1/3


HR-V_PP_04-05.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
HR-V_PP_04-05.jpg, 72.6 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 31 2014 CR-V  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 17.5.2022 , 6:19   Citovat  

Konrad napsal:
... a casem stejne bude na vyber bud tohle nebo EV...


Jasně, u nás... Smutný

Přitom existuje i nehybridní 1.5. Všude ve světě se prodávají i "normální" auta, jen v EU ne.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 325  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V 3G (e:HEV 2021)
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(102974 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1208s ][ Dotazy: 125 (0.0395s) ][ GZIP on - Debug on ]