Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Jazz 4g e:HEV (2020)
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 
Zaslat odpověď



  Strana 24 z 24
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 30.4.2022 , 20:39   Citovat  

Bavili, ale už jsem si nebyl jistý, jaký byl závěr. Dealer mi tvrdil, že tam je přímovstřik, kvůli vyšší účinnosti. Ty informace nejsou konzistentní, včetně testů na youtube. Díky.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 778 2014 Civic i-VTEC  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 11.5.2022 , 7:47   Citovat  

Jinak právě jsem se díval na konkurenta Jazzu - Yaris Cross, sice cenově přemrštěné, ale je tu na výběr z hybridů i nehybridů, převodovky manuální, CVT a e-CVT, větší výběr barev, je o něco delší než Jazz, větší kufr, a koukám tažné je možné i u hybridu tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 341  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 11.5.2022 , 11:14   Citovat  

Tak to má být, můžeš si pohon vybrat. To není jak u Hondy, jen jeden pohon, ještě k tomu hybridní a táhni.


stani-stani napsal:
Jinak právě jsem se díval na konkurenta Jazzu - Yaris Cross, sice cenově přemrštěné, ale je tu na výběr z hybridů i nehybridů, převodovky manuální, CVT a e-CVT, větší výběr barev, je o něco delší než Jazz, větší kufr, a koukám tažné je možné i u hybridu tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 778 2014 Civic i-VTEC  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 11.5.2022 , 12:14   Citovat  

anunaki: a přitom Honda Jazz v Japonsku na výběr má! 1.3, 1.5, hybrid, i nehybrid, FWD i AWD, převodovka manuální, CVT i e-CVT, široký výběr barev, atd.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 341  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 7.10.2022 , 19:33   Citovat  

Honda Jazz se v Japonsku představila v modernizované verzi pro rok 2023. Změny autu pomohly vzhledově i technicky. je to dobrý

tudy odkaz

   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 745  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 8.10.2022 , 15:35   Citovat  

A ještě japonský Fit a Fit RS s bodykity Mugen. svatoušek

tudy odkaz

   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 745  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 14.1.2023 , 19:42   Citovat  

Facelift Jazzu už i pro Evropu - a to včetně verze Sport a zvýšeného výkonu elektromotoru i benziňáku. VTEC je to dobrý

tudy odkaz

   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 745  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 15.1.2023 , 12:57   Citovat  

Nechtělo by to nové vlákno? Přeci jen je to už jiná řada. Respektive, lze jej považovat za novou generaci?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 341  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 15.1.2023 , 20:04   Citovat  

stani-stani napsal:
Nechtělo by to nové vlákno? Přeci jen je to už jiná řada. Respektive, lze jej považovat za novou generaci?


Jaká jiná řada? Mr. Green Je to facelift pro druhou polovinu životního cyklu. to mi hlava nebere
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 745  
Duke650 je teď offline  Duke650
PříspěvekZaslal: 10.4.2023 , 12:29   Citovat  

Zdravím. Nedávno jsem pro manželku pořídil Jazz e:Hev Executive 2022, nahrazuje u nás Jazz 2012 IMA
a jsem docela překvapený z akustického projevu benzínového motoru.
U toho IMA byl benzín i zastudena sotva slyšet, vibrace takřka nulové, a i když CVT převodovka občas nechala motor vytočit na 4000, tak jsem neměl pocit, že se motor trápí.
U e:hev je z toho zastudena poněkud agrotechnický dojem a ani po zahřátí není tak tichý a utlumený jako stará jednatrojka v IMA.
Chápu, že je to téměř “stacionární” motor primárně pro pohon generátoru, ale i tak - kultivovanost je cca poloviční proti staroušovi z roku 2012
Auto má najeto 6800 km.
Je to standardní vlastnost této generace nebo mám smůlu na blbý kus?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5 2022 Jazz  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Jazz 4g e:HEV (2020)
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(103774 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1568s ][ Dotazy: 71 (0.0785s) ][ GZIP on - Debug on ]